JOCS ARLEQUINATS > XVIII Porra (Temp. 17-18)

Classificacions

<< < (18/18)

gol del Sabadell:
Moltes Felicitats als que han pujat de categoria i en especial al company BLANC i BLAU, pel seu campionat i sobretot per la gran feina que fas per tenir-nos engrescats cada cap de setmana! Molts foreros ja pràcticament no comenten res de l'actualitat arlequinada però no falten a la cita setmanal de la porra del Sabadell.  :clap2 :clap2 :clap2
Jo personalment veig difícil sortir de segona ja que em costa molt no pronosticar victòries del Sabadell, per tant si l'any que ve l'equip està a dalt segurament jo estarè ben situat  :greedy: :greedy:

BLANC-I-BLAU:

--- Cita de: gol del Sabadell en 20 de Maig de 2018, 10:55:27 am ---Moltes Felicitats als que han pujat de categoria i en especial al company BLANC i BLAU, pel seu campionat i sobretot per la gran feina que fas per tenir-nos engrescats cada cap de setmana! Molts foreros ja pràcticament no comenten res de l'actualitat arlequinada però no falten a la cita setmanal de la porra del Sabadell.  :clap2 :clap2 :clap2
Jo personalment veig difícil sortir de segona ja que em costa molt no pronosticar victòries del Sabadell, per tant si l'any que ve l'equip està a dalt segurament jo estarè ben situat  :greedy: :greedy:

--- End quote ---

Gràcies gol de Sabadell, en realitat la Lliga de Porres ve a ser un dels "buques insignia" de la web,, jeje.....en quant als teus pronòstics, certament ens el CES  :scut  ens ha obsequiat aquest any amb alguns empats a casa realment diferents d´encertar, tipus Peña Deportiva, Saguntino o Formentera, però jo crec que el teu hándicap és que sols visualitzar relativament bastants gols, quan el patró d´aquestes dues temporades és mes aviat de marcadors "rácanos", per això alguns 2-1, 1-2 o 3-1 t´han resultat bastant estèrils.....pero cada temporada és diferent i potser la próxima será la teva....

Navegació

[0] Índex de Missatges

[*] Pàgina Anterior

Go to full version