Autor Tema: Classificacions  (Llegit 34519 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sangui

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1035
  • Gènere: Masculí
Re:Classificacions
« Respondre #80 el: 16 de Maig de 2018, 12:43:24 pm »
Enhorabona a tots i grácies un cop més a Blanc I Blau per la feina feta
SANGUI

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7997
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:Classificacions
« Respondre #81 el: 16 de Maig de 2018, 22:58:18 pm »
Felicitats als campions i als equip que pugen. Sobretot a blanc i blau per la curada de portar-ho al dia i fer que la porra sigui possible.
Per altra banda només comentar que finalment torno a la categoria on no hauria d’haver baixat. Espero poder quedar-m’hi molt temps i tornar a conquerir un títol de lliga, doncs ja fa masses anys que la afició m’ho reclama. No olviden el passat gloriós del equip. ????????

Tu vindries a ser com el Real Zaragoza, ens hem acabat acostumant que estigui a Segona A i no deixa de ser una anomalía important la situació actual, des del punt de vista històric, quan tornin a Primera poden recuperar la bona dinàmica....... La temporada que ve pots quedar ben classificat, sempre i quan puguis afinar una mica mes la participació.  Això sí, es trobaràs equips que han pujat molt el seu pressupost i la competencia és intensa.... :yes:
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7997
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:Classificacions
« Respondre #82 el: 16 de Maig de 2018, 23:00:02 pm »
Enhorabona a tots i grácies un cop més a Blanc I Blau per la feina feta

Gràcies a tu per l´interès i participació i enhorabona compartida per les estones tant agradables que sense dubte ewns ha proporcionat el joc.
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat bombona arlekinada

  • Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 885
  • Gènere: Masculí
  • aYeR, aHoRa Y SieMPRe.....SeNTiMieNTo aRLeKiNaDo!!
Re:Classificacions
« Respondre #83 el: 18 de Maig de 2018, 13:01:24 pm »
Moltíssimes felicitats a tots el guanyadors i ascendits i per sobre  de tot això agrair moltíssim la feina feta per BLANC-I-BLAU.
VaMoS SaBaDeLL, eCHaLe h****s PoR ToDoS LoS Que Te SeNTiMoS TaN aDeNTRo Y TaNTo Te QueReMoS!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7997
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:Classificacions
« Respondre #84 el: 18 de Maig de 2018, 19:54:02 pm »
Moltíssimes felicitats a tots el guanyadors i ascendits i per sobre  de tot això agrair moltíssim la feina feta per BLANC-I-BLAU.

Gràcies bombona, agraïr-te a tu per la fidelitat al joc.....i per tu tampoc ha estat una temporada mes, el teu primer terç de Lliga va ser impresionant i et veía con a candidat clar al títol....
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat gol del Sabadell

  • Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3729
  • Gènere: Masculí
Re:Classificacions
« Respondre #85 el: 20 de Maig de 2018, 10:55:27 am »
Moltes Felicitats als que han pujat de categoria i en especial al company BLANC i BLAU, pel seu campionat i sobretot per la gran feina que fas per tenir-nos engrescats cada cap de setmana! Molts foreros ja pràcticament no comenten res de l'actualitat arlequinada però no falten a la cita setmanal de la porra del Sabadell.  :clap2 :clap2 :clap2
Jo personalment veig difícil sortir de segona ja que em costa molt no pronosticar victòries del Sabadell, per tant si l'any que ve l'equip està a dalt segurament jo estarè ben situat  :greedy: :greedy:
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7997
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:Classificacions
« Respondre #86 el: 20 de Maig de 2018, 23:30:59 pm »
Moltes Felicitats als que han pujat de categoria i en especial al company BLANC i BLAU, pel seu campionat i sobretot per la gran feina que fas per tenir-nos engrescats cada cap de setmana! Molts foreros ja pràcticament no comenten res de l'actualitat arlequinada però no falten a la cita setmanal de la porra del Sabadell.  :clap2 :clap2 :clap2
Jo personalment veig difícil sortir de segona ja que em costa molt no pronosticar victòries del Sabadell, per tant si l'any que ve l'equip està a dalt segurament jo estarè ben situat  :greedy: :greedy:

Gràcies gol de Sabadell, en realitat la Lliga de Porres ve a ser un dels "buques insignia" de la web,, jeje.....en quant als teus pronòstics, certament ens el CES  :scut  ens ha obsequiat aquest any amb alguns empats a casa realment diferents d´encertar, tipus Peña Deportiva, Saguntino o Formentera, però jo crec que el teu hándicap és que sols visualitzar relativament bastants gols, quan el patró d´aquestes dues temporades és mes aviat de marcadors "rácanos", per això alguns 2-1, 1-2 o 3-1 t´han resultat bastant estèrils.....pero cada temporada és diferent i potser la próxima será la teva....
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell