Autor Tema: 19 JUNY 1987: 30 anys del famós "partit de la repetició" Sabadell-Osasuna.  (Llegit 2934 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
https://www.youtube.com/watch?v=14bnxAoqJMU

Aviat farà 30 anys del partit més bestia que mai s'hagi jugat a la Nova Creu Alta.
Era un 19 de juny de 1987, just unes hores després del malaurat atemptat d'ETA a l'Hipercor de Barcelona. Es feia repetir el Sabadell-Osasuna per aliniació indeguda més que dubtosa. Ens hi anava la vida!!

Més de 30.000 espectadors en un estadi que superava de molt la seva capacitat i una afició que ho tenia clar aquell dia: S'HAVIA DE GUANYAR!! Un partit mític, segurament el millor partit que mai hem vist a la nostra vida en viu.

Que recordeu d'aquell dia?
No hauríam de fer alguna cosa per rememorar-ho?

Desconnectat Enric

  • Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1615
  • Gènere: Masculí
Re:19 JUNY 1987: 30 anys del famós "partit de la repetició" Sabadell-Osasuna.
« Respondre #1 el: 02 de Juny de 2017, 19:35:28 pm »
Jo el recordo perfectament, vaig tindre que veure tot el partit penjat dels lletreros de publicitat que hi han al lateral, vaig acabar amb un mal a les mans bestial, pero va valguer la pena.

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3411
  • Gènere: Masculí
Re:19 JUNY 1987: 30 anys del famós "partit de la repetició" Sabadell-Osasuna.
« Respondre #2 el: 02 de Juny de 2017, 19:41:59 pm »
Jo estava darrera la porteria del gol sud, mare meva quins temps, quan érem el CE Sabadell

Desconnectat JOSE ARLEKINAT

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 249
  • Gènere: Masculí
Re:19 JUNY 1987: 30 anys del famós "partit de la repetició" Sabadell-Osasuna.
« Respondre #3 el: 02 de Juny de 2017, 23:04:13 pm »
 :bandera , Sin duda el partido mas recordado por los que tuvimos la suerte de asistir , totalmente impresionante , gallina de Piel Total , yo llege que faltaban 15 minutos y recuerdo pasar todo el partido de pie como todos , literalmente no cabia ni un alfiler , ese ambiente no se repetira jamas por que eran gradas de cemento sin asientos y el campo se lleno hasta reventar , recuerdo que vinieron autocares con aficionados  de Barcelona , y que tiraron  un petardo en la porteria parc catalunya que le dio un gran susto al portero visitante , espero que los periodicos deportivos publiquen reportajes con fotografias y entrevistas por el 30 aniversario.
Gracias por recordarlo Kitanovsky !!!

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re:19 JUNY 1987: 30 anys del famós "partit de la repetició" Sabadell-Osasuna.
« Respondre #4 el: 19 de Juny de 2017, 14:39:58 pm »
I avui fa 30 anys...

Desconnectat creative

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 722
  • Gènere: Masculí
Re:19 JUNY 1987: 30 anys del famós "partit de la repetició" Sabadell-Osasuna.
« Respondre #5 el: 19 de Juny de 2017, 15:36:13 pm »
I avui fa 30 anys...

ufff quins records,el famos partit de repeticio amb osasuna per alineacio indeguda de brylle y april,sino recordo malament l'entrada valia 100 pesetes,i venien autocars de tot catalunya,jo era a tribuna i malgrat ser un crio(11 anys tenia)el recordo perfectament,els unics partits que he tingut sensacions semblants,el famos 3-2 al real madrid en copa remuntant un 0-2,i com no el dia de l'atletico madrileño amb l'ascens a primera  :bigcry:

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6303
  • Gènere: Masculí
Re:19 JUNY 1987: 30 anys del famós "partit de la repetició" Sabadell-Osasuna.
« Respondre #6 el: 19 de Juny de 2017, 16:01:34 pm »
Gallina de piel ¡¡
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:19 JUNY 1987: 30 anys del famós "partit de la repetició" Sabadell-Osasuna.
« Respondre #7 el: 19 de Juny de 2017, 16:02:02 pm »
 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2  Quina època !!!!
FORÇA SABADELL

Desconnectat chemanez

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2482
  • Gènere: Masculí
Re:19 JUNY 1987: 30 anys del famós "partit de la repetició" Sabadell-Osasuna.
« Respondre #8 el: 19 de Juny de 2017, 16:27:30 pm »
No es podía entrar a la gradería, no hi cabia ningú més, i quan la gent cridava, semblava que l'estadi s'ensorrava, una passada de partit !!!

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3411
  • Gènere: Masculí
Re:19 JUNY 1987: 30 anys del famós "partit de la repetició" Sabadell-Osasuna.
« Respondre #9 el: 19 de Juny de 2017, 17:28:16 pm »
I avui fa 30 anys...

ufff quins records,el famos partit de repeticio amb osasuna per alineacio indeguda de brylle y april,sino recordo malament l'entrada valia 100 pesetes,i venien autocars de tot catalunya,jo era a tribuna i malgrat ser un crio(11 anys tenia)el recordo perfectament,els unics partits que he tingut sensacions semblants,el famos 3-2 al real madrid en copa remuntant un 0-2,i com no el dia de l'atletico madrileño amb l'ascens a primera  :bigcry:
Mare de deu el Brylle, era el nostre Messi, els grans jugadors que an passat per la creu alta, uuuuuffffff

Desconnectat chemanez

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2482
  • Gènere: Masculí
Re:19 JUNY 1987: 30 anys del famós "partit de la repetició" Sabadell-Osasuna.
« Respondre #10 el: 19 de Juny de 2017, 18:05:37 pm »
I avui fa 30 anys...

ufff quins records,el famos partit de repeticio amb osasuna per alineacio indeguda de brylle y april,sino recordo malament l'entrada valia 100 pesetes,i venien autocars de tot catalunya,jo era a tribuna i malgrat ser un crio(11 anys tenia)el recordo perfectament,els unics partits que he tingut sensacions semblants,el famos 3-2 al real madrid en copa remuntant un 0-2,i com no el dia de l'atletico madrileño amb l'ascens a primera  :bigcry:
Mare de deu el Brylle, era el nostre Messi, els grans jugadors que an passat per la creu alta, uuuuuffffff

Doncs per internet he trobat aquests videos de'n Brylle
https://www.youtube.com/watch?v=qlNgC6hIRVY

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3411
  • Gènere: Masculí
Re:19 JUNY 1987: 30 anys del famós "partit de la repetició" Sabadell-Osasuna.
« Respondre #11 el: 19 de Juny de 2017, 19:02:25 pm »
I avui fa 30 anys...

ufff quins records,el famos partit de repeticio amb osasuna per alineacio indeguda de brylle y april,sino recordo malament l'entrada valia 100 pesetes,i venien autocars de tot catalunya,jo era a tribuna i malgrat ser un crio(11 anys tenia)el recordo perfectament,els unics partits que he tingut sensacions semblants,el famos 3-2 al real madrid en copa remuntant un 0-2,i com no el dia de l'atletico madrileño amb l'ascens a primera  :bigcry:
Mare de deu el Brylle, era el nostre Messi, els grans jugadors que an passat per la creu alta, uuuuuffffff

Doncs per internet he trobat aquests videos de'n Brylle
https://www.youtube.com/watch?v=qlNgC6hIRVY
Moltes gràcies chemanez m'emociono quan recordo aquets moments i aquets grans jugadors, ojala els joves del foro algun dia tinguin la sort de veure grans jugadors com nosaltres

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7972
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:19 JUNY 1987: 30 anys del famós "partit de la repetició" Sabadell-Osasuna.
« Respondre #12 el: 19 de Juny de 2017, 21:41:34 pm »
I avui fa 30 anys...

ufff quins records,el famos partit de repeticio amb osasuna per alineacio indeguda de brylle y april,sino recordo malament l'entrada valia 100 pesetes,i venien autocars de tot catalunya,jo era a tribuna i malgrat ser un crio(11 anys tenia)el recordo perfectament,els unics partits que he tingut sensacions semblants,el famos 3-2 al real madrid en copa remuntant un 0-2,i com no el dia de l'atletico madrileño amb l'ascens a primera  :bigcry:


700 pessetes em va costar a mi....estava fent la mili llavors i vaig negociar amb un mallorqui perque em fes la guardia jeje
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell