Autor Tema: Projecte CE Sabadell 17-18  (Llegit 1592 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 836
  • Gènere: Masculí
Re:Projecte CE Sabadell 17-18
« Respondre #20 el: 16 de Maig de 2017, 16:34:08 pm »
Mi pregunta es ¿cual es el motivo de hacer un nuevo estadio? pienso que habria que valorar la gente que va a pie al estadio y que en el nuevo seria buscar un medio de transporte con el peligro que si el equipo no funciona, el personal posiblemente se quedaria en casa,¿alguien se imagina una temporada como esta, teniendo que desplazarte  hasta el nuevo campo? hubisemos visto partidos con quinientas personas, repito con temporadas como las ultimas.
El dinero en el equipo, despues ya se veria.

Jo per veure aquesta nefasta temporada hi fet 70 KM. cada partit, els que portem el Sabadell en el cor no ens importa massa la distancia i apoyarem sempre alla on sigui, que com deia algun company per aqui dies enrera que per molt que ens emprenyem al veure el desastre del partit del Diumenja al Dilluns encara estem una mica emprenyats pero el Dimarts ja estem pensant en el proxim partit i amb la mateixa il.lusio com si fos el primer partit de temporada.

No siguem aixi que el Sabadell no te la culpa de la enfermetat que te, els culpables sont els virus que hi te a dins i hem de trobar els antibiotics adecuats per curar-lo.

Forum Arlequinat

« Respondre #20 el: 16 de Maig de 2017, 16:34:08 pm »

Desconnectat Lilardo

• Juvenil
  • Missatges: 327
« Respondre #21 el: 16 de Maig de 2017, 17:45:11 pm »
Vinga,  aviam qui fa volar mes coloms,  pànic tinc a tota aquesta colla

Correcte,jo només dic una cosa...mireu com van deixar tant el "senyor hummel" el Gavà,com el xulo piscinas periodista mafiós de València l'Huracan

Es per tremolar,un sense cobrar en tota la temporada,i l'altre carregant-se un projecte milionari en cuatre anys...espero que sorti be la jugada pero em fa molta por

Es mes fins i tot apostaria per crear un nou Sabadell i anar pujant alguna categoria en previsió que aquesta gent ens acabi de matar del tot i així no començar de cero i tenir ja camí fet...

Desconnectat furia_sbd

• Entrenador
  • Missatges: 1818
  • You will never walk alone
« Respondre #22 el: 16 de Maig de 2017, 17:59:17 pm »

Correcte,jo només dic una cosa...mireu com van deixar tant el "senyor hummel" el Gavà,com el xulo piscinas periodista mafiós de València l'Huracan

Es per tremolar,un sense cobrar en tota la temporada,i l'altre carregant-se un projecte milionari en cuatre anys...espero que sorti be la jugada pero em fa molta por

Es mes fins i tot apostaria per crear un nou Sabadell i anar pujant alguna categoria en previsió que aquesta gent ens acabi de matar del tot i així no començar de cero i tenir ja camí fet...
El filial comptaria? Si és així, tindriem un equip a 1a Catalana, a dos ascensos d'on estem ara i no començar desde 4a.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8786
« Respondre #23 el: 16 de Maig de 2017, 18:12:46 pm »

El filial comptaria? Si és així, tindriem un equip a 1a Catalana, a dos ascensos d'on estem ara i no començar desde 4a.

Doncs no, tal com esta ara la llei seria un club nou del tot samarretes incloses  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 842
« Respondre #24 el: 16 de Maig de 2017, 18:55:51 pm »

Que conste que yo estoy cabreado como todos en lo deportivo y en todo lo que se ha hecho esta temporada!!!

Dicho esto el problema de que el Gava este así no es de Hummel, mas bien al revés y es que con Hummel todo fué bien y ascendo a 2ºB y fué irse Hummel y el Gava tiene los problemas que tiene, no vayamos a ponerle una etiqueta que no es cierta.

Dicho esto no se que pasará a partir de ahora y que hará Hummel y que no hará, lo único que espero es una buena plantilla y volver a segunda A lo antes posible y no esta verguenza de temporada!!!

Desconnectat J.R.G.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1453
« Respondre #25 el: 16 de Maig de 2017, 20:52:58 pm »
Cualquier inversor/directivo que me "regale" los oídos con el tema del nuevo estadio, me quedará absolutamente descartado como persona seria y capaz para dirigir con garantías el futuro del club.

El nuevo estadio no es prioritario ni realista.

Desconnectat Lilardo

• Juvenil
  • Missatges: 327
« Respondre #26 el: 16 de Maig de 2017, 23:17:52 pm »

Que conste que yo estoy cabreado como todos en lo deportivo y en todo lo que se ha hecho esta temporada!!!

Dicho esto el problema de que el Gava este así no es de Hummel, mas bien al revés y es que con Hummel todo fué bien y ascendo a 2ºB y fué irse Hummel y el Gava tiene los problemas que tiene, no vayamos a ponerle una etiqueta que no es cierta.

Dicho esto no se que pasará a partir de ahora y que hará Hummel y que no hará, lo único que espero es una buena plantilla y volver a segunda A lo antes posible y no esta verguenza de temporada!!!

Com fa l'anunci,Meeeee error!!! ...el "senyor hummel" va entrar al Gavà,va fer un equip impossible de pagar per el club...i efectivament van pujar pero no van pagar a ningú,i va dir que ell no posaria un duro i va fotre el camp i aterrar aqui,deixant un solar...de fet així estan que en tota la temporada només han cobrat una nòmina,i tot això ja ve arrastrat desde la temporada pasada
« Darrera modificació: 16 de Maig de 2017, 23:31:14 pm per Lilardo »

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 842
« Respondre #27 el: 17 de Maig de 2017, 00:02:37 am »

Com fa l'anunci,Meeeee error!!! ...el "senyor hummel" va entrar al Gavà,va fer un equip impossible de pagar per el club...i efectivament van pujar pero no van pagar a ningú,i va dir que ell no posaria un duro i va fotre el camp i aterrar aqui,deixant un solar...de fet així estan que en tota la temporada només han cobrat una nòmina,i tot això ja ve arrastrat desde la temporada pasada

Esas son tus informaciones, yo tengo otras muy diferentes y despues de irse Hummel han pasado muchas cosas allí, que les han llevado a donde están, pero vamos que te aseguro que tengo muy buenas fuentes de allí y no son las cosas como dices ni mucho menos.

Pero vamos que no estoy defendiendo a Hummel, estoy tan indignado en lo deportivo como vosotros, ha sido un año lamentable y peor no se han podido hacer las cosas, con ventas, jugadores que se han ido gratis y han desmantelado el gran trabajo de años anteriores!!!

Dicho esto no nos queda otra que esperar que hayan aprendido de los errores y tengamos un año muchísimo mejor!!!

Desconnectat josepud

• Infantil
  • Missatges: 163
« Respondre #28 el: 23 de Maig de 2017, 18:35:17 pm »
Novetats:  Acaba d'apareixer aquest twit del Diari de Sabadell en relació al nou organigrama del club:  https://t.co/IgAUFiglxj
SEMPRE AMB EL CE SABADELL AL COR

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1234
« Respondre #29 el: 23 de Maig de 2017, 20:32:38 pm »
Sense tenir idea d'absolutament res... Em ve però una idea al cap i és... Descartem de veritat la possibilitat de que el possible nou estadi continués essent de titularitat municipal? Veig aquest projecte de futur com quelcom que si s'acaba fent seria pensant en el benefici de totes les parts implicades, i sense cap mena de dubte, l'Ajuntament crec que té molt a dir, fins el punt de que si no dóna llum verda serà impossible la seva realització. Revitalitzar una zona com Sant Pau de Riu Sec, ara per ara molt allunyada del que s'havia previst, pot ser un objectiu molt important per l'Ajuntament, i un nou estadi podria ajudar i molt. D'altra banda, els centres comercials i restaurants de la zona els podria interessar i molt tenir tot just al costat l'estadi d'un futurible club de futbol professional. Pot ser també un pol d'atracció per la instal.lació de noves empreses a la zona, i més ingressos, tant pel Consistori com pels negocis instal.lats allà. Així mateix, l'Ajuntament allibera uns terrenys a la ciutat molt ben situats i rentables i allibera el barri de les molèsties que pot ocasionar  tenir l'estadi allà -soroll, aparcament, etc.-. Traslladar els estadis dels equips de futbol principals de cada ciutat als afores de les mateixes, és prou habitual actualment.
El club i propietaris dels terrenys... Doncs no se exactament quin és el benefici concret que en podrien treure de tot plegat. Home, és evident que els propietaris una suma econòmica prou important, i el club... Doncs no em puc fer una idea concreta, però crec que el que sí podria obtenir és un estadi modern, super ben comunicat, amb possibilitat d'acords de col.laboració amb les empreses de la zona i l'obtenció de molts més ingressos amb nous sponsors, per exemple. 
La pregunta és... Tots els diners obtinguts d'una possible recalificació anirien a parar a les mans dels propietaris dels terrenys? O part d'ells anirien a mans de l'Ajuntament, d'alguna manera. Descarto d'entrada que el club en vegi un ral, la veritat. Ara bé, si el Consistori obtingués algún benefici econòmic important, part d'ell el podria invertir en el nou estadi? En poques paraules... Qui acabaria pagant el nou estadi? L'Ajuntament de forma íntegra? El nou propietari? No crec que el nou propietari pagui la totalitat de la construcció, la veritat. Tampoc crec que a l'Ajuntament li fes molta gràcia no tenir cap control sobre unes instal.lacions d'aquestes dimensions i trascendència. I si realment el pagués el Sr. José García? El club jugaria de prestadillo en un estadi d'un particular? I si un dia aquest particular vol plegar on acabem nosaltres i fins i tot les pròpies instal.lacions?
En fi, lo meu és sobretot xerrar per xerrar, la veritat. De totes maneres, si realment aquest projecte pot ser la pedra angular del que té al cap el nou propietari del club, pot acabar sent quelcom d'enorme trascendència per l'entitat, sense dubte.
Respecte el deute... No havien dit que gràcies a la renegocació del deute, arrel del Concurs declarat, aconseguiriem reduir el deute de 6 a 2 milions d'euros? Què vol dir ara que el que ens donen és una carència? Que seguim debent la monstruositat de 6 milions d'euros i que l'únic que hem aconseguit és ajornar dos anys que ens exigeixin el seu pagament??? Si en dos anys no pugem el club es pot donar doncs per desaparegut??? Buffff... Em sembla massa bèstia tot plegat com perquè pugui ser veritat.
I respecte el pressupost de 7 milions d'euros... D'on sortiran???? Sincerament em costa molt de creure que aquesta temporada el nou propietari aterri aquí amb aquest dineral por las bravas. Se m'escapa absolutament. Estaríem parlant d'un pressupost crec inclús superior al que el club va tenir estan al futbol professional. 7 milions a invertir en diversos anys... Això ja seria més raonable, la veritat. Però d'entrada crec que és irreal o temerar, com es vulgui veure.
En fi, sigui com sigui, que en surti bé, sisplau, no ens podem permetre ja més fracassos de gestió en aquesta entitat.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Forum Arlequinat

« Respondre #29 el: 23 de Maig de 2017, 20:32:38 pm »

Desconnectat o rei marañon

• Jugador Prof.
  • Missatges: 870
« Respondre #30 el: 23 de Maig de 2017, 20:37:10 pm »
Novetats:  Acaba d'apareixer aquest twit del Diari de Sabadell en relació al nou organigrama del club:  https://t.co/IgAUFiglxj
Si no i a res de nou es totalment cert

Forum Arlequinat

« Respondre #30 el: 23 de Maig de 2017, 20:37:10 pm »