Autor Tema: NCA sense fum  (Llegit 3563 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat txisky

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2513
NCA sense fum
« el: 22 de Novembre de 2016, 15:57:10 pm »
Fa una estona a Ràdio Sabadell han anunciat que a partir de gener no es podrà fumar a la Nova Creu Alta, de fet ni a la NCA ni a cap recinte esportiu de Sabadell.

Com a ex-fumador ho trobo positiu, tot i que entenc que als que segueixen fumant no els hi farà gaire gràcia. He "menjat" molts fums de puros i caliquenyos i jo també n'he fet "menjar"  :ejem més d'un.

Al camp hi ha molts nanos que s'empassen el fum dels que estem asseguts davant o al costat d'ells i no en som ni conscients. Ara toca esperar que la gent ho respecti.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6303
  • Gènere: Masculí
Re:NCA sense fum
« Respondre #1 el: 22 de Novembre de 2016, 16:34:56 pm »
No em ser imaginar una NCA sense veure ningú fumant.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Mesinha

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 201
  • Gènere: Masculí
  • @BalonyLapiz
Re:NCA sense fum
« Respondre #2 el: 22 de Novembre de 2016, 18:35:46 pm »
Asumo que estaré condicionado al ser no fumador, pero la noticia me parece magnífica. De hecho es una medida que se está tomando progresivamente en varias ciudades, si no le equivoco en Barcelona ya se aplica desde el año pasado.

Desconnectat Perplexus

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 197
  • Gènere: Masculí
Re:NCA sense fum
« Respondre #3 el: 22 de Novembre de 2016, 20:46:41 pm »
Trobo força normal aquesta prohibició, a la anellaxina exterior si estarà permes fumar, ho trobo bé !

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1660
  • Gènere: Masculí
Re:NCA sense fum
« Respondre #4 el: 22 de Novembre de 2016, 22:57:47 pm »
Molt encertat! Estic fart de fumar-me els cigarrets dels altres a la grada. Ja era hora !!

Desconnectat Enric

  • Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1615
  • Gènere: Masculí
Re:NCA sense fum
« Respondre #5 el: 23 de Novembre de 2016, 08:10:35 am »
Jo soc exfumador, i tant m'ha fa, si deixen o no fumar, pero lo que fa por es que pot aver-hi molts que si no els deixen fumar son capaços de no venir, i nomes ens falta aixo.

Per tenir el camp mes vuit cada partit.

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:NCA sense fum
« Respondre #6 el: 23 de Novembre de 2016, 14:53:13 pm »
Jo sóc fumador, i tot i que no sóc una xemeneia, doncs durant el partit me'n acostumo a fumar 2 o 3.
La veritat que fa un temps m'hauria emprenyat el tema, però ara ho trobo bé.
Explicació, doncs apart que ja fa un anyet que vaig fumant la meitat del que fumava fins ara, doncs sóc dels fumadors que sempre, estigui on estigui, vigilo si puc molestar a algú, inclús algun cop he arribat a preguntar.
A més, si tal i com diuen es pot fumar a la zona d'arbres, fantàstic, ja que a la mitja part me'n fumo un i ja en tinc prou.
Dubto, company Enric, que algú deixi de venir al camp per aquest fet...seria de traca i mocador.
Com dubto també, que tothom en faci cas.

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:NCA sense fum
« Respondre #7 el: 23 de Novembre de 2016, 16:03:20 pm »
Jo sóc fumador, i tot i que no sóc una xemeneia, doncs durant el partit me'n acostumo a fumar 2 o 3.
La veritat que fa un temps m'hauria emprenyat el tema, però ara ho trobo bé.
Explicació, doncs apart que ja fa un anyet que vaig fumant la meitat del que fumava fins ara, doncs sóc dels fumadors que sempre, estigui on estigui, vigilo si puc molestar a algú, inclús algun cop he arribat a preguntar.
A més, si tal i com diuen es pot fumar a la zona d'arbres, fantàstic, ja que a la mitja part me'n fumo un i ja en tinc prou.
Dubto, company Enric, que algú deixi de venir al camp per aquest fet...seria de traca i mocador.
Com dubto també, que tothom en faci cas.
:icon_mrgreen: potser si el gol sud es declares zona de fumadors es veuria mes plena  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3411
  • Gènere: Masculí
Re:NCA sense fum
« Respondre #8 el: 23 de Novembre de 2016, 16:55:43 pm »
No estic ni a favor ni en contra d'aquesta mesura, però només foten que prohibí, avia'm si algun dia també prohibeixen mantenir tants vividors

Desconnectat hernauino

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 688
  • Gènere: Masculí
Re:NCA sense fum
« Respondre #9 el: 23 de Novembre de 2016, 17:45:33 pm »
Jo conec a més d'un que quan donguin el partit per la tele dirà, "em quedo a casa, que allà almenys ningú em prohibeix fumar".

Aviat es farà a tot arreu això, i la gent s'ha d'anar acostumant. Per tant, és una decisió positiva. Això no treu que restarà algun que altre soci fumador. N'hi han que no són capaços de controlar els nervis dels partits sense fumar.

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:NCA sense fum
« Respondre #10 el: 23 de Novembre de 2016, 17:50:18 pm »
En fi no fumarem dues hores es poden aguantar pero això em recorda altres temps Maig del 68 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat cmg_84

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 108
Re:NCA sense fum
« Respondre #11 el: 23 de Novembre de 2016, 19:58:21 pm »
Soc "fumador": un parell de cigarros al dia. Es un vici que puc mantenir a ratlla però com diu l'acudit, el gato es mío y me lo follo cuando quiero. Acostumo a fumar algun que altre mentre veig el futbol i no veig el sentit a prohibir fumar en un estadi que per ser obert, té el 80% de les graderies sense sostre. Entre els pèssims gestors, el "futbol" de m**** que està fent l'equip ultimament, les entrades regalades de forma habitual i ara això, cada dia trobo menys motius per seguir renovant el carnet.

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1660
  • Gènere: Masculí
Re:NCA sense fum
« Respondre #12 el: 23 de Novembre de 2016, 23:38:04 pm »
 Anem amb nens, de tant en tant ens trobem que els de davant es posen a fumar, no sabeu els fumadors el que arriba a molestar, ens hem de canviar moltes vegades de lloc. O sigui que això que en espai obert no molesta és molt relatiu ja que les distàncies són curtes. La llibertat d'un acaba a on comença la de l'altre, o sigui que un respecte i m'alegro molt que es prohibeixi.

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:NCA sense fum
« Respondre #13 el: 24 de Novembre de 2016, 08:19:54 am »
Anem amb nens, de tant en tant ens trobem que els de davant es posen a fumar, no sabeu els fumadors el que arriba a molestar, ens hem de canviar moltes vegades de lloc. O sigui que això que en espai obert no molesta és molt relatiu ja que les distàncies són curtes. La llibertat d'un acaba a on comença la de l'altre, o sigui que un respecte i m'alegro molt que es prohibeixi.

Soc fumador hi estic d'acord amb el que dius per aquesta raò no m'ha sec mai i vaig caminant amunt i avall per molestar el minim posible, ara vull fer una reflexió dius que "anem amb nens" doncs m'agradaria saber el que pensen els nens veien com es posen com energumens els seus pares cridant i insultant,ja dic nomes una reflexió.El fumar es pot prohibir però això..
 
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1660
  • Gènere: Masculí
Re:NCA sense fum
« Respondre #14 el: 25 de Novembre de 2016, 00:02:39 am »
Anem amb nens, de tant en tant ens trobem que els de davant es posen a fumar, no sabeu els fumadors el que arriba a molestar, ens hem de canviar moltes vegades de lloc. O sigui que això que en espai obert no molesta és molt relatiu ja que les distàncies són curtes. La llibertat d'un acaba a on comença la de l'altre, o sigui que un respecte i m'alegro molt que es prohibeixi.

Soc fumador hi estic d'acord amb el que dius per aquesta raò no m'ha sec mai i vaig caminant amunt i avall per molestar el minim posible, ara vull fer una reflexió dius que "anem amb nens" doncs m'agradaria saber el que pensen els nens veien com es posen com energumens els seus pares cridant i insultant,ja dic nomes una reflexió.El fumar es pot prohibir però això..

Doncs tens raó, lo de l'educació de molta gent que va al futbol és un altre tema preocupant, no és el millor lloc per portar un nen, intentes que els nens respectin, que per exemple entenguin que un àrbitre es pot equivocar i que no cal insultar, però com dius sempre hi ha alguna persona, pare (i fill moltes vegades) dient-li el nom del porc. És una pena, però el futbol en general, per més que ens agradi, no és precisament l'esport més net, noble i honest que hi ha, ho podem veure a diari a les grades i al terreny de joc.
« Darrera modificació: 25 de Novembre de 2016, 00:04:53 am per carlesf »