Autor Tema: DUBTE SOBRE BO YANG  (Llegit 2877 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat infoLleida

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 4
DUBTE SOBRE BO YANG
« el: 03 de Octubre de 2016, 17:38:16 pm »
Hola,

Sòc un aficionat del Lleida i avui he vist que Bo Yang passa a ser el nsotre sponsor principal.

Així de primeres no em fa molta gràcia ja que vosaltres l'any passat vau acabar amb problemas economics (nosaltres també)

el que m'agradaria saber es si els vostres problemas van venir donats per la no aortació d'alguns diners promesos per Bo Yang, o si Bo Yang va cumplir amb tot i els vostres problemas van ser per una altra causa.

Actualment el futbol s'esta transformant en algo que no m'agrada, grups d'inversió intentant fotre mà a tot el que poden i més.

A veure si em podeu ficar una mica de llum sobre aquest sponsor que tothom diu que es de primera.

Moltes gràcies a tots, records des de Lleida i visca el futbol modest!

Desconnectat tonidg

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 769
  • Intent de representant
Re:DUBTE SOBRE BO YANG
« Respondre #1 el: 03 de Octubre de 2016, 17:42:12 pm »
Aquí, van prometre 120.000€ al club, en tema patrocini, però també van imposar 2 juvenils xinesos en el Juvenil A de l'entitat. En cap moment s'ha dit que no paguessin. Et poso una notícia de fa uns mesos: http://www.lleida.com/noticia/la-xina-es-fixa-en-el-lleida

Desconnectat infoLleida

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 4
Re:DUBTE SOBRE BO YANG
« Respondre #2 el: 03 de Octubre de 2016, 17:49:27 pm »
Aquí, van prometre 120.000€ al club, en tema patrocini, però també van imposar 2 juvenils xinesos en el Juvenil A de l'entitat. En cap moment s'ha dit que no paguessin. Et poso una notícia de fa uns mesos: http://www.lleida.com/noticia/la-xina-es-fixa-en-el-lleida

Moltes gràcies per la teva resposta.

Si paguen el que prometen ja estic més tranquil, tot i que no m'agrada que l'equip de la meva terra pugui pasar a mans extrangeres.

Un dubte, un d'aquests juvenils es diu Liu Yang (actualmente jugué al juvenil del Lleida i algún partit amb el B crec), sabeu si es familiar o te algo a veure amb Bo Yang Investment?

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3411
  • Gènere: Masculí
Re:DUBTE SOBRE BO YANG
« Respondre #3 el: 03 de Octubre de 2016, 20:56:00 pm »
Hola,

Sòc un aficionat del Lleida i avui he vist que Bo Yang passa a ser el nsotre sponsor principal.

Així de primeres no em fa molta gràcia ja que vosaltres l'any passat vau acabar amb problemas economics (nosaltres també)

el que m'agradaria saber es si els vostres problemas van venir donats per la no aortació d'alguns diners promesos per Bo Yang, o si Bo Yang va cumplir amb tot i els vostres problemas van ser per una altra causa.

Actualment el futbol s'esta transformant en algo que no m'agrada, grups d'inversió intentant fotre mà a tot el que poden i més.

A veure si em podeu ficar una mica de llum sobre aquest sponsor que tothom diu que es de primera.

Moltes gràcies a tots, records des de Lleida i visca el futbol modest!
Tranquil company, els nostres problemes no son per culpa de Bo Yang, nosaltres varem estirar més el braç que la manigue i així ens a anat, que tingueu molta sort per la terra ferma

Desconnectat infoLleida

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 4
Re:DUBTE SOBRE BO YANG
« Respondre #4 el: 03 de Octubre de 2016, 23:03:11 pm »
Hola,

Sòc un aficionat del Lleida i avui he vist que Bo Yang passa a ser el nsotre sponsor principal.

Així de primeres no em fa molta gràcia ja que vosaltres l'any passat vau acabar amb problemas economics (nosaltres també)

el que m'agradaria saber es si els vostres problemas van venir donats per la no aortació d'alguns diners promesos per Bo Yang, o si Bo Yang va cumplir amb tot i els vostres problemas van ser per una altra causa.

Actualment el futbol s'esta transformant en algo que no m'agrada, grups d'inversió intentant fotre mà a tot el que poden i més.

A veure si em podeu ficar una mica de llum sobre aquest sponsor que tothom diu que es de primera.

Moltes gràcies a tots, records des de Lleida i visca el futbol modest!
Tranquil company, els nostres problemes no son per culpa de Bo Yang, nosaltres varem estirar més el braç que la manigue i així ens a anat, que tingueu molta sort per la terra ferma

Moltes gràcies!

Nosaltres també ho vam fer durant decades fins que va desapareixer la U.E. Lleida, i ara ens tenim que dir Lleida Esportiu. Pero bé, es el que hi ha, a seguir endavant. Un saludo a tots!

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1660
  • Gènere: Masculí
Re:DUBTE SOBRE BO YANG
« Respondre #5 el: 03 de Octubre de 2016, 23:19:30 pm »
Dintre del meu desconeixement de les interioritats del contracte, crec que van esquitxar forces diners. Sempre ens van dir que teníem un patrocinador de nivell. Si no van continuar crec que va ser més culpa nostre que seva. Que jo sàpiga la relació amb el club va ser bona mentres va durar.

Que tingueu sort aquesta temporada!!

Desconnectat RONCHI

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 598
  • Gènere: Masculí
Re:DUBTE SOBRE BO YANG
« Respondre #6 el: 03 de Octubre de 2016, 23:28:08 pm »
En akts moments ke no hi ha un duro qualsevol ajuda economica es benvinguda, desgraciadament aixo no acostuma a ser aixi,, pel que se tenen representacio de jugadors xinesos i venen de la ma d un contacte de Sabadell,,, que tb intenta posar jugadors seus,,,si funciona doncs be pero pot lacrar a la llarga a l ekip amb jugadors innecessris, no valids pel lloc......tot i aixo en akts casos els directius agafen els dibers i fan pokes preguntes,,..,que tingueu mes sort ke nosaltres....que lluny keden aquells dies amb Duran de president, Mane d entrenador, el tractor de Torrefarrera,,, i Siguenza posant.les a dins per pujar a Primera.....sort

Desconnectat jarisacat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:DUBTE SOBRE BO YANG
« Respondre #7 el: 04 de Octubre de 2016, 00:49:25 am »
I a 1a es van carregar al Madrid al Camp d'Esports; històrica la broca de B. Floro a la mitja part en el vestidor!

Però ara són uns altres temps, sí, amb d'altres patrocinadors.
Quina llàstima l'any passat, el Lleida va estar novament a un pas de l'ascens. No sé què pinten els filials a la competició (tots), però aquest és un altre tema.

Desconnectat RONCHI

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 598
  • Gènere: Masculí
Re:DUBTE SOBRE BO YANG
« Respondre #8 el: 04 de Octubre de 2016, 01:07:04 am »
I tant kins temps al Camp nou tb es va guanyar amb gol de Jaime i aturada d d un penal.... quins records

Desconnectat infoLleida

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 4
Re:DUBTE SOBRE BO YANG
« Respondre #9 el: 04 de Octubre de 2016, 02:21:27 am »
Mauro Ravnic es va parar un penal de Romario en aquell partit que vam guanyar al Camp Nou. Mare de deu, la nostàlgia.....

En fi, esperem que surti bé això de Bo Yang, a veure com acabem aquesta temporada.

Gràcies per la vostra acollida! molta sort també per vosaltres en aquesta temporada.

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5666
Re:DUBTE SOBRE BO YANG
« Respondre #10 el: 04 de Octubre de 2016, 07:55:52 am »
Esperem que us vagi bé, per molt que alguns diguin que el UE lleida va desapareixer, el lleida sempre serà el lleida i tant de bó poguem tornar tots dos on ens mereixem.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re:DUBTE SOBRE BO YANG
« Respondre #11 el: 10 de Octubre de 2016, 12:32:11 pm »
Tens raó Infolleida, el futbol cada dia es menys futbol, ja no és el que havia set!

Desconnectat Sabaceba

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 61
Re:DUBTE SOBRE BO YANG
« Respondre #12 el: 11 de Octubre de 2016, 13:19:18 pm »
Aquí, van prometre 120.000€ al club, en tema patrocini, però també van imposar 2 juvenils xinesos en el Juvenil A de l'entitat. En cap moment s'ha dit que no paguessin. Et poso una notícia de fa uns mesos: http://www.lleida.com/noticia/la-xina-es-fixa-en-el-lleida

Moltes gràcies per la teva resposta.

Si paguen el que prometen ja estic més tranquil, tot i que no m'agrada que l'equip de la meva terra pugui pasar a mans extrangeres.

Un dubte, un d'aquests juvenils es diu Liu Yang (actualmente jugué al juvenil del Lleida i algún partit amb el B crec), sabeu si es familiar o te algo a veure amb Bo Yang Investment?

Diuen que és el fill de l'amo.