Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Molt xulo!El dubte és si posaran més lones, encara que siguin repetides, o no.Per cert, molen les xarxes blaves! Ja tocava!Si posessin videomarcador ja seria la re-llet.
Coneixeu molts camps de segona B amb video marcador?Doncs ja està...
El canvi d‘imatge ha estat encertadíssim, molt positiu diria jo. Un tema a resoldre però, crec que seria la substitució de les actuals banquetes per unes actuals, decents i a nivell de gespa. Les actuals foten pena i els bancs on seuen els tècnics tenen fins i tot rovell...Tot són calers, és evident, però crec que és quelcom necessari.
Cita de: Vicenç en 19 de Octubre de 2016, 19:37:08 pmEl canvi d‘imatge ha estat encertadíssim, molt positiu diria jo. Un tema a resoldre però, crec que seria la substitució de les actuals banquetes per unes actuals, decents i a nivell de gespa. Les actuals foten pena i els bancs on seuen els tècnics tenen fins i tot rovell...Tot són calers, és evident, però crec que és quelcom necessari.Una de las muchas cosas que se tendrían que haber hecho durante la etapa en la LFP...
Doncs jo recordo encara aquell marcador manual de gol sud per poder anar seguint els resultats de la resta d'equips (això ara és quasi impossible amb la varietat d'horaris) i cada partit patrocinat per algú, i a l'entrar a l'estadi et donaven un paper on et posava a quin partit corresponia cadascun. Allò sí que era uns recurs de publicitat! Desconec el que valdria tornar a posar un marcador d'aquell tipus.