Autor Tema: Manel Martínez  (Llegit 10687 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Connectat Enric

  • Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1622
  • Gènere: Masculí
Re:Manel Martínez
« Respondre #40 el: 29 de Juliol de 2023, 17:39:28 pm »
Descansat segur que ho està, no va arribar a 400 minuts i va fer un gol, un tufillo a ex jugador tremendo...

Jo apostaria clarament per Vladys i Naranjo, tiempo al tiempo

Estic amb tu o rei marañon, a mi tampoc m'ha fet gens de gràcia aquesta adquisició.

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3392
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:Manel Martínez
« Respondre #41 el: 29 de Juliol de 2023, 18:32:31 pm »
Jo si rendeix com el Boris l'any de l'ascens em conformo..
Visca el Sabadell!!

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5685
Re:Manel Martínez
« Respondre #42 el: 30 de Juliol de 2023, 11:43:19 am »
Se nos ha escapado MBAPPE, pero bueno, esta claro que manel es de tercera división o por debajo, me parece raro que mbappe no haya querido venir, en cualquier caso nos tendremos que comer a manel, mira que cambiarlo por dieste, hay que ser *****!!

Desconnectat Vella Creu Alta

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 899
  • Gènere: Masculí
Re:Manel Martínez
« Respondre #43 el: 30 de Juliol de 2023, 13:17:01 pm »
Se nos ha escapado MBAPPE, pero bueno, esta claro que manel es de tercera división o por debajo, me parece raro que mbappe no haya querido venir, en cualquier caso nos tendremos que comer a manel, mira que cambiarlo por dieste, hay que ser *****!!
Aun estamos a tiempo de pedirle cedido al At de Madrid a Joao Félix
haber si aquí espabila. : :icecream:
Yo apoyo a todo lo que se ha fichado recordando siempre que traemos lo que podemos y lo que nos podemos permitir.Entre otras cosas porque tenemos al “mejor jugador número 12”que no es otro que nosotros mismos,la afición Arlequinada. :scut :bandera


Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3449
  • Gènere: Masculí
Re:Manel Martínez
« Respondre #44 el: 30 de Juliol de 2023, 15:44:02 pm »
Se nos ha escapado MBAPPE, pero bueno, esta claro que manel es de tercera división o por debajo, me parece raro que mbappe no haya querido venir, en cualquier caso nos tendremos que comer a manel, mira que cambiarlo por dieste, hay que ser *****!!
no fa falta mbappe, només fa falta un jugador jove  i amb ganas tipus Pau Víctor

Em recorda l'emoció d'alguns amb Dieste i Delgado, també recordo el primer cop que vaig criticar al Delgado...

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5685
Re:Manel Martínez
« Respondre #45 el: 30 de Juliol de 2023, 16:29:26 pm »
Bueno pau victor hay uno de cada 1000 y quizas ese es vladys.
El manel que recuerdo de tercera es un jugador que marca goles, y de verdad, no de esos delanteros que acaban la liga con 15 y 9 de ellos de penalti

Connectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14652
  • CHIARA
Re:Manel Martínez
« Respondre #46 el: 30 de Juliol de 2023, 16:30:35 pm »
El CE Sabadell y Manel Martínez han llegado a un acuerdo para el regreso del delantero a la Nova Creu Alta, Manel llega procedente del Racing de Ferrol club que ascendió al fútbol profesional, desconozco el grado de implicación de Manel en tal ascenso, pero por la edad, creo que llega unos cuantos años tarde, aún así, espero que le salga una buena temporada ya que su suerte será la del CE Sabadell FC, hay que apoyarlo y animarlo desde el primer momento que se ponga la camiseta arlequinada de nuestro Club.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia