C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP > EX-JUGADORS ARLEQUINATS
Manel Martínez
Perplexus:
Que en penseu ??
Ràbia ??
Quina ha estat la quantitat del traspàs ??
Perplexus:
Jo tenía molta confiança en aquest jugador, crec q es una perduda important, suposo q ha" rey muerto rey puesto",
Tot i això ens costarà trobar substitut, espero equivocarme !!
carlesf:
Bona notícia, m'alegro per ell i pel club. Cobrarem uns € que aniran molt bé.
psaltiveri98:
--- Cita de: carlesf en 22 de Juliol de 2016, 16:02:23 pm ---Bona notícia, m'alegro per ell i pel club. Cobrarem uns € que aniran molt bé.
--- End quote ---
Uns euros que no sabrem la quantitat, arran de la falta greu de trasparència que té el nostre estimat club per culpa de certs personatges que hi segueixen, alguns dels quals ens envien al psiquiatre. Té gràcia
Perplexus:
:smoking:
--- Cita de: psaltiveri98 en 22 de Juliol de 2016, 18:16:43 pm ---
--- Cita de: carlesf en 22 de Juliol de 2016, 16:02:23 pm ---Bona notícia, m'alegro per ell i pel club. Cobrarem uns € que aniran molt bé.
--- End quote ---
Uns euros que no sabrem la quantitat, arran de la falta greu de trasparència que té el nostre estimat club per culpa de certs personatges que hi segueixen, alguns dels quals ens envien al psiquiatre. Té gràcia
--- End quote ---
S'ha comentat , crec q per ràdio sabadell q la quantitat són al voltant de 50.000 €.
Algúns comenten q la quantitat es la normal donada la categoria i evaluant precedents.
Som pobres!!!
Es bon jugador, tot i q reconec q al primer equip encar no estava del tot situat....
Els de sempre diran allò de sempre "no em faig soci o aquest any a tercera !!" Segurament es la salsa del futbol ""
Navegació
[#] Pàgina Següent
Go to full version