Autor Tema: Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017  (Llegit 41752 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat elpoble90

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 659
  • Gènere: Masculí
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #220 el: 19 de Octubre de 2016, 11:55:34 am »

Per al partit del Hercules abordaven a la gent per la Rambla per donar entrades .....a l hora de la veritat ni mitja entrada....

per la Rambla potser en trobarem mes del Barça que del CES  :icon_mrgreen:  :mmmm

Qui sent i vol anar a l'estadi i va com sigui. En aquesta ciutat hi ha molta gent que no vol saber res del fútbol i es veu cada jornada. Molta ignorancia. Quan vem anar a la plaça Sant Roc a protestar contra el alcalde per a que es fes algu per el club, la gent que passava es creia i parlava; que estavem celebrant algun titol del Sabadell. Hi ha gent a la rambla que va a l'estadi, a mi em van veure amb la samarra del club i em van preguntar que havien fet el dia del Ebro (no va poder anar per els seus motius).
Realment pensó que la gent passa i es molt ignorant. Soc de fora de la ciutat de Sabadell, d'un poble del costat i vaig al temple NCA i quan juga a fora tambe a veure el que m'agrada el CE Sabadell. Soci penyista i ven orgullos que estic. Fa 10, 11 anys mira com estava l'estadi ven omplert quan jugaven contra Terrassa Barça B tot ple animant al Sabadell la gent. Era una maravella un goig total veure l'estadi d'aquella manera. Sincerament la gent si no ve es perque no vol i ja esta no ja res mes. 
#SomCES

#Restructuracion2BasiNO

Desconnectat cmg_84

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 108
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #221 el: 19 de Octubre de 2016, 19:11:41 pm »
Llegeixo coses que.....En fi... Per dir-ho suau... Cuidar al soci, significa que vagin al camp els 4 gats de sempre??? Doncs jo no hem resigno. Si dels 6000 extra que van venir l'altre dia, ja en tornen 100, a mi ja hem val. Fer entrar 8000 persones al camp, és un éxit. No paguen??? doncs que no paguin, però a veure si entenem que amb els 2000 de sempre no anem enlloc. S'han de fer coses diferents per fer venir gent al camp, el de sempre no val, per si no us havíeu adonat aquest estiu, quant estàvem més desapareguts que vius....
Cuidar al soci és tan senzill com posar un accés només per a socis i un segurata allà en plan "Tens carnet? Passa. No? a la cua." És obvi que m'agrada veure el camp ple de gom a gom, a qui no? Però sempre respectant una jerarquia. El soci sempre ha de tenir més drets que el visitant ocasional. Si no estem d'acord en aquest mínim, millor deixar estar la conversa que no anem enlloc.

Desconnectat Mesinha

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 201
  • Gènere: Masculí
  • @BalonyLapiz
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #222 el: 19 de Octubre de 2016, 19:54:15 pm »
Llegeixo coses que.....En fi... Per dir-ho suau... Cuidar al soci, significa que vagin al camp els 4 gats de sempre??? Doncs jo no hem resigno. Si dels 6000 extra que van venir l'altre dia, ja en tornen 100, a mi ja hem val. Fer entrar 8000 persones al camp, és un éxit. No paguen??? doncs que no paguin, però a veure si entenem que amb els 2000 de sempre no anem enlloc. S'han de fer coses diferents per fer venir gent al camp, el de sempre no val, per si no us havíeu adonat aquest estiu, quant estàvem més desapareguts que vius....
Cuidar al soci és tan senzill com posar un accés només per a socis i un segurata allà en plan "Tens carnet? Passa. No? a la cua." És obvi que m'agrada veure el camp ple de gom a gom, a qui no? Però sempre respectant una jerarquia. El soci sempre ha de tenir més drets que el visitant ocasional. Si no estem d'acord en aquest mínim, millor deixar estar la conversa que no anem enlloc.

Això que comentes, a més de lògic es molt fàcil d'aplicar, un torn encara que sigui però només per a abonats. Tant de bó en preguin nota.

Desconnectat Enric

  • Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1621
  • Gènere: Masculí
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #223 el: 21 de Octubre de 2016, 21:27:11 pm »
Cuidar al soci és tan senzill com posar un accés només per a socis i un segurata allà en plan "Tens carnet? Passa. No? a la cua." És obvi que m'agrada veure el camp ple de gom a gom, a qui no? Però sempre respectant una jerarquia. El soci sempre ha de tenir més drets que el visitant ocasional. Si no estem d'acord en aquest mínim, millor deixar estar la conversa que no anem enlloc.
[/quote]

 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2

Desconnectat raptor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 392
  • Gènere: Masculí
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #224 el: 28 de Novembre de 2016, 19:27:36 pm »
Si por algo nos identificamos es por ser arlequinados y todo lo que sea no jugar en casa de arlequinado, es faltar a nuestra historia.

Otra cosa es que utilizáramos nuevas equipaciones para explotar nuestro merchandising pero ni somos el Barça o Madrid, ni tampoco sabemos sacarle el mínimo rédito para la venta de ellas. Asi que por favor, los experimentos con gaseosa.. y un respeto.

Desconnectat Mesinha

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 201
  • Gènere: Masculí
  • @BalonyLapiz
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #225 el: 28 de Novembre de 2016, 19:40:10 pm »
Si por algo nos identificamos es por ser arlequinados y todo lo que sea no jugar en casa de arlequinado, es faltar a nuestra historia.

Otra cosa es que utilizáramos nuevas equipaciones para explotar nuestro merchandising pero ni somos el Barça o Madrid, ni tampoco sabemos sacarle el mínimo rédito para la venta de ellas. Asi que por favor, los experimentos con gaseosa.. y un respeto.

Hombre en el caso de ayer yo si veo bien tener un gesto de sensibilización contra la violencia de género.

Otra cosa es hacerlo en casa sin más motivo que el merchandising...sal vo que sea por un motivo solidario o similar, sí que opino que en casa deberíamos jugar de arlequinado siempre.

Desconnectat raptor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 392
  • Gènere: Masculí
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #226 el: 29 de Novembre de 2016, 15:46:43 pm »
Si por algo nos identificamos es por ser arlequinados y todo lo que sea no jugar en casa de arlequinado, es faltar a nuestra historia.

Otra cosa es que utilizáramos nuevas equipaciones para explotar nuestro merchandising pero ni somos el Barça o Madrid, ni tampoco sabemos sacarle el mínimo rédito para la venta de ellas. Asi que por favor, los experimentos con gaseosa.. y un respeto.

Hombre en el caso de ayer yo si veo bien tener un gesto de sensibilización contra la violencia de género.

Otra cosa es hacerlo en casa sin más motivo que el merchandising...sal vo que sea por un motivo solidario o similar, sí que opino que en casa deberíamos jugar de arlequinado siempre.

Empezaré diciendo que toda acción contra la violencia de género está más que justificada porque es una lacra que haya gente así pero se pueden hacer infinidad de acciones desde mi punto de vista. No sé...