Autor Tema: Sabadell B 2016/2017  (Llegit 30854 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat txisky

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2513
Re:Sabadell B 2016/2017
« Respondre #40 el: 20 de Juliol de 2016, 14:32:00 pm »
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Lins69

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 751
  • Gènere: Masculí
Re:Sabadell B 2016/2017
« Respondre #41 el: 20 de Juliol de 2016, 14:43:25 pm »
Montero cerca de renovar para jugar en el filial, unas de las mejores noticias que nos podrian llegar  :clap

Desconnectat gol del Sabadell

  • Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3721
  • Gènere: Masculí
Re:Sabadell B 2016/2017
« Respondre #42 el: 20 de Juliol de 2016, 15:54:55 pm »
Sobre el calendario del filial veo que prácticamente siempre que juega el primer equipo en casa, ellos lo hacen fuera y viceversa.
Supongo que es lo lógico y es lo que se suele hacer con los primeros equipos y su filial , pero a mi personalmente no me gusta, hubiera preferido siempre los 2 en casa, el primer equipo domingo tarde y el filial sábado tarde o domingo por la mañana.

En nuestro caso tenemos muchos desplazamientos por tierras catalanas con el primer equipo y muchos somos de ir.... pero claro en los 2 sitios no podremos estar y es una lástima.

También me gustaría que jugáramos en Olimpia,  vista la experiencia en Castellar donde prácticamente sólo vamos los socios y además poquitos.... no creo que sea por un tema de taquilla, lo de jugar en un campo sin visibilidad desde fuera.
Si es por un tema de seguridad creo que hay algún campo en tercera no mejor que Olimpia en este sentido.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Sabadell B 2016/2017
« Respondre #43 el: 20 de Juliol de 2016, 18:02:58 pm »


También me gustaría que jugáramos en Olimpia,  vista la experiencia en Castellar donde prácticamente sólo vamos los socios y además poquitos.... no creo que sea por un tema de taquilla, lo de jugar en un campo sin visibilidad desde fuera.
Si es por un tema de seguridad creo que hay algún campo en tercera no mejor que Olimpia en este sentido.
Doncs no se com anirà lo del camp de tercera tots els numeros sembla que tornarem anar al pepin Valls i jo particularment el prefereixo doncs com a minim si fa sol et tapes i si plou no et mulles i en quant a la gent crec que aniria mes gent al Pepin Valls que a qualsevol altre camp :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat gol del Sabadell

  • Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3721
  • Gènere: Masculí
Re:Sabadell B 2016/2017
« Respondre #44 el: 20 de Juliol de 2016, 18:35:58 pm »


También me gustaría que jugáramos en Olimpia,  vista la experiencia en Castellar donde prácticamente sólo vamos los socios y además poquitos.... no creo que sea por un tema de taquilla, lo de jugar en un campo sin visibilidad desde fuera.
Si es por un tema de seguridad creo que hay algún campo en tercera no mejor que Olimpia en este sentido.
Doncs no se com anirà lo del camp de tercera tots els numeros sembla que tornarem anar al pepin Valls i jo particularment el prefereixo doncs com a minim si fa sol et tapes i si plou no et mulles i en quant a la gent crec que aniria mes gent al Pepin Valls que a qualsevol altre camp :mmmm
Si està clar com a camp res a veure i estem molt còmodes! però penso que els que anem a Castellar aniríem igualment  a l' Olímpia o al camp del Sabadell Nord (com anàvem molts), per tant la meva preferència anava més en el sentit d'enganxar a més gent que no es desplaça (tot i que la distància és curta).
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Sabadell B 2016/2017
« Respondre #45 el: 20 de Juliol de 2016, 20:28:10 pm »


También me gustaría que jugáramos en Olimpia,  vista la experiencia en Castellar donde prácticamente sólo vamos los socios y además poquitos.... no creo que sea por un tema de taquilla, lo de jugar en un campo sin visibilidad desde fuera.
Si es por un tema de seguridad creo que hay algún campo en tercera no mejor que Olimpia en este sentido.
Doncs no se com anirà lo del camp de tercera tots els numeros sembla que tornarem anar al pepin Valls i jo particularment el prefereixo doncs com a minim si fa sol et tapes i si plou no et mulles i en quant a la gent crec que aniria mes gent al Pepin Valls que a qualsevol altre camp :mmmm
Si està clar com a camp res a veure i estem molt còmodes! però penso que els que anem a Castellar aniríem igualment  a l' Olímpia o al camp del Sabadell Nord (com anàvem molts), per tant la meva preferència anava més en el sentit d'enganxar a més gent que no es desplaça (tot i que la distància és curta).

Al Olimpia no si poden jugar partits de tercera a mes tant aqui com el camp del Sabadell nort he agafat remullades i solejades particularment en va millor arribar-me a Castellar que al Sabadell Nord :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat jarisacat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:Sabadell B 2016/2017
« Respondre #46 el: 20 de Juliol de 2016, 22:08:25 pm »


También me gustaría que jugáramos en Olimpia,  vista la experiencia en Castellar donde prácticamente sólo vamos los socios y además poquitos.... no creo que sea por un tema de taquilla, lo de jugar en un campo sin visibilidad desde fuera.
Si es por un tema de seguridad creo que hay algún campo en tercera no mejor que Olimpia en este sentido.
Doncs no se com anirà lo del camp de tercera tots els numeros sembla que tornarem anar al pepin Valls i jo particularment el prefereixo doncs com a minim si fa sol et tapes i si plou no et mulles i en quant a la gent crec que aniria mes gent al Pepin Valls que a qualsevol altre camp :mmmm
Si està clar com a camp res a veure i estem molt còmodes! però penso que els que anem a Castellar aniríem igualment  a l' Olímpia o al camp del Sabadell Nord (com anàvem molts), per tant la meva preferència anava més en el sentit d'enganxar a més gent que no es desplaça (tot i que la distància és curta).

Al Olimpia no si poden jugar partits de tercera a mes tant aqui com el camp del Sabadell nort he agafat remullades i solejades particularment en va millor arribar-me a Castellar que al Sabadell Nord :mmmm

Fins que no facin una tribuna com deu mana al camp A de l'olímpia, p.ex. veig molt complicat jugar un partit de 3a a Sabadell, i després hi ha el tema de la seguretat. El Pepín Valls, com a instal·lació està bé; a mi m'encanta arribar-me a Castellar a veure els partidets del B; no em suposa cap esforç. Encara que entenc als que no ho tenen tant bé com jo per anar-hi.
« Darrera modificació: 20 de Juliol de 2016, 22:12:16 pm per jarisacat »

Desconnectat txisky

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2513
Re:Sabadell B 2016/2017
« Respondre #47 el: 21 de Juliol de 2016, 09:17:24 am »
Em comenten que a El Mundo Deportivo (format paper) es parla de que hem fitxat a Guillem Palanca pel B. Ve del Masnou i s'ha format al Mercantil

La notícia diu exactament: Palanca cambia de aires. El polivalente centrocampista, Guillem Palanca, avisó el mismo día que debía empezar con el Masnou que cambiaba de aires. Ahoraestá bajo las órdenes de Ignasi Senabre en el Sabadell B
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat txisky

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2513
Re:Sabadell B 2016/2017
« Respondre #48 el: 21 de Juliol de 2016, 12:10:06 pm »
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Lins69

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 751
  • Gènere: Masculí

Desconnectat psaltiveri98

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 417
  • Gènere: Masculí
Re:Sabadell B 2016/2017
« Respondre #50 el: 21 de Juliol de 2016, 13:07:19 pm »


También me gustaría que jugáramos en Olimpia,  vista la experiencia en Castellar donde prácticamente sólo vamos los socios y además poquitos.... no creo que sea por un tema de taquilla, lo de jugar en un campo sin visibilidad desde fuera.
Si es por un tema de seguridad creo que hay algún campo en tercera no mejor que Olimpia en este sentido.
Doncs no se com anirà lo del camp de tercera tots els numeros sembla que tornarem anar al pepin Valls i jo particularment el prefereixo doncs com a minim si fa sol et tapes i si plou no et mulles i en quant a la gent crec que aniria mes gent al Pepin Valls que a qualsevol altre camp :mmmm
Si està clar com a camp res a veure i estem molt còmodes! però penso que els que anem a Castellar aniríem igualment  a l' Olímpia o al camp del Sabadell Nord (com anàvem molts), per tant la meva preferència anava més en el sentit d'enganxar a més gent que no es desplaça (tot i que la distància és curta).

Al Olimpia no si poden jugar partits de tercera a mes tant aqui com el camp del Sabadell nort he agafat remullades i solejades particularment en va millor arribar-me a Castellar que al Sabadell Nord :mmmm

Fins que no facin una tribuna com deu mana al camp A de l'olímpia, p.ex. veig molt complicat jugar un partit de 3a a Sabadell, i després hi ha el tema de la seguretat. El Pepín Valls, com a instal·lació està bé; a mi m'encanta arribar-me a Castellar a veure els partidets del B; no em suposa cap esforç. Encara que entenc als que no ho tenen tant bé com jo per anar-hi.

Jo també hi solc anar sempre, el problema que veig es que el soci del Sabadell nomès ve contra el Terrassa o contra un dels grans tipus St Andeeu. Entenc que anar a Castellar costa mes sobretot si no tens cotxe. En quan el que dius de fer una tribuna a Olimpia ho veig impossible, no crec que interessi.
HONOR, HONOR, HONOR AL SABADELL!!

Desconnectat hicks

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2268
  • Gènere: Masculí
Re:Sabadell B 2016/2017
« Respondre #51 el: 21 de Juliol de 2016, 16:42:31 pm »
Tan bó és el Sergio Montero?

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3411
  • Gènere: Masculí
Re:Sabadell B 2016/2017
« Respondre #52 el: 21 de Juliol de 2016, 17:36:29 pm »
Tan bó és el Sergio Montero?
De juvenil si, a tercera tinc els meus dubtes
 

Desconnectat psaltiveri98

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 417
  • Gènere: Masculí
Re:Sabadell B 2016/2017
« Respondre #53 el: 22 de Juliol de 2016, 18:14:32 pm »
Tan bó és el Sergio Montero?
De juvenil si, a tercera tinc els meus dubtes
Ha debutat ja al primer equip amb poca edat, li queden 3 anys al B encara per edat. Ja veuràs com en complirà 2 i pico i passarà al primer equip o sortirà del club per traspàs (espero que no).  :yes:
HONOR, HONOR, HONOR AL SABADELL!!

Desconnectat tonidg

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 769
  • Intent de representant
Re:Sabadell B 2016/2017
« Respondre #54 el: 24 de Juliol de 2016, 12:27:19 pm »
Excel·lents actualitzacions a la primera plana, psaltiveri98!  :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2

Desconnectat psaltiveri98

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 417
  • Gènere: Masculí
Re:Sabadell B 2016/2017
« Respondre #55 el: 24 de Juliol de 2016, 15:04:19 pm »
Excel·lents actualitzacions a la primera plana, psaltiveri98!  :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2
Moltíssimes gràcies, tot un plaer la recopilació de la plantilla. Per cert, el juvenil Pau Mañé se'n va al Rubi, se suposa que com a 'cedit'. Cal recordar que hi ha un pacte de col·laboració amb la UE Rubí.
HONOR, HONOR, HONOR AL SABADELL!!

Desconnectat txisky

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2513
Re:Plantilla CE Sabadell 2016/17
« Respondre #56 el: 11 de Agost de 2016, 21:20:41 pm »
Sembla ser que Ceac Clotet ha anunciat per twitter la seva marxa del club  :grogi
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:Plantilla CE Sabadell 2016/17
« Respondre #57 el: 12 de Agost de 2016, 08:21:16 am »
Sembla ser que Ceac Clotet ha anunciat per twitter la seva marxa del club  :grogi

Jugador a qui li queden encara almenys 4 mesos per tornar a jugar.
No sabem si ha estat el club qui el fa fora o és el propi jugador qui demana marxar o potser han arribat a un acord.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat txisky

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2513
Re:Sabadell B 2016/2017
« Respondre #58 el: 18 de Agost de 2016, 21:32:47 pm »
Doncs sembla que el primer partit a casa el jugarem a Arraona Merinals, on juga el Mercantil. Així ho anuncia el Figueres al seu twittet.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Sabadell B 2016/2017
« Respondre #59 el: 18 de Agost de 2016, 21:34:57 pm »
Doncs sembla que el primer partit a casa el jugarem a Arraona Merinals, on juga el Mercantil. Així ho anuncia el Figueres al seu twittet.

Sembla ser que si i tambè que el dia que vingui el Terrassa es jugarà a la NCA  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡