Autor Tema: NOU PATROCINADOR?  (Llegit 8778 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2268
  • Gènere: Masculí
NOU PATROCINADOR?
« el: 20 de Novembre de 2015, 15:36:39 pm »
Segons RS  hi haurà patrocinador a la samarreta i es diu 'Edicard'. Algú sap alguna cosa?. Demà ho presenten. Però a  RS ho diuen com de passada i seria notícia important per si sola. Suposo que no saben res

Crec que és una empresa de Castellar del Vallès que es dedica a les targetes, felicitacions, etc

http://www.edicards.com/WEB/ES/PRINCIPAL.htm
« Darrera modificació: 20 de Novembre de 2015, 15:41:41 pm per hicks »

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:NOU PATROCINADOR?
« Respondre #1 el: 20 de Novembre de 2015, 15:44:53 pm »
No han parlat de calers, suposo que algo cobrarem.
Diuen que des d'aquest mateix diumenge portarem el logo a la samarreta.

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:NOU PATROCINADOR?
« Respondre #2 el: 20 de Novembre de 2015, 19:12:26 pm »
El club no ha dit ni "piu" i és a través dels mitjans que en tenim constància.

Lamentable el nivell que hi ha ara mateix dins el club en aquest apartat.....l'apartat de la (no)comunicació.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:NOU PATROCINADOR?
« Respondre #3 el: 20 de Novembre de 2015, 23:02:08 pm »
Sort en tenim de Ràdio Sabadell per informar d'aquestes coses.

Sigui el que sigui, sempre és bó que una empresa col·labori amb el CE Sabadell. Tot suma.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re:NOU PATROCINADOR?
« Respondre #4 el: 23 de Novembre de 2015, 15:25:33 pm »
El club no ha dit ni "piu" i és a través dels mitjans que en tenim constància.

Lamentable el nivell que hi ha ara mateix dins el club en aquest apartat.....l'apartat de la (no)comunicació.

I que vols Mutio? Quin pressupost tenim? 400.000€ en total?
Recorda que el darrer cop que vam estar a 2aB el presupost rondava els 800.000€. Dona pel que dona i més si no tenim president visible.

Per cert, quins temps els del President Soteras...

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:NOU PATROCINADOR?
« Respondre #5 el: 23 de Novembre de 2015, 15:46:23 pm »
El club no ha dit ni "piu" i és a través dels mitjans que en tenim constància.

Lamentable el nivell que hi ha ara mateix dins el club en aquest apartat.....l'apartat de la (no)comunicació.

I que vols Mutio? Quin pressupost tenim? 400.000€ en total?
Recorda que el darrer cop que vam estar a 2aB el presupost rondava els 800.000€. Dona pel que dona i més si no tenim president visible.

Per cert, quins temps els del President Soteras...

Acaben de firmar, farà un parell de setmanes, un nou responsable de comunicació....... que ha entrat substituint-ne a un altre........  :happy2: :happy2: :trampoline: :trampoline:

I si, els actuals dirigents estan deixant a Sotreras&Cia com uns autèntics HEROIS  :allloro
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat KILLERSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:NOU PATROCINADOR?
« Respondre #6 el: 23 de Novembre de 2015, 16:00:28 pm »
Al marge de la (No)Informació que tenim, es bo sabé que la nostre samarreta ja llueix sponsors. El nou sponsor NO m'agrada molt la veritat, però, si paguen m'és igual.

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:NOU PATROCINADOR?
« Respondre #7 el: 24 de Novembre de 2015, 08:33:19 am »
El club no ha dit ni "piu" i és a través dels mitjans que en tenim constància.

Lamentable el nivell que hi ha ara mateix dins el club en aquest apartat.....l'apartat de la (no)comunicació.

I que vols Mutio? Quin pressupost tenim? 400.000€ en total?
Recorda que el darrer cop que vam estar a 2aB el presupost rondava els 800.000€. Dona pel que dona i més si no tenim president visible.

Per cert, quins temps els del President Soteras...

Acaben de firmar, farà un parell de setmanes, un nou responsable de comunicació....... que ha entrat substituint-ne a un altre........  :happy2: :happy2: :trampoline: :trampoline:

I si, els actuals dirigents estan deixant a Sotreras&Cia com uns autèntics HEROIS  :allloro

I per cert, pel que van comentar ahir a RS, s'ha incorporat un altre membre al departament de comunicació, Pau Vituri. Suposo que el CES és un club amb tants mitjans al darrere i tantes noticies, que amb 1 persona sola no dona per tot.....
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:NOU PATROCINADOR?
« Respondre #8 el: 24 de Novembre de 2015, 09:47:36 am »
Al marge de la (No)Informació que tenim, es bo sabé que la nostre samarreta ja llueix sponsors. El nou sponsor NO m'agrada molt la veritat, però, si paguen m'és igual.
Què no t'agrada? El logo?
Jo prefreixo aquesta gent de Castellar que no pas uns xinesos.
I no sé quan paguen uns i altres.

Desconnectat KILLERSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:NOU PATROCINADOR?
« Respondre #9 el: 24 de Novembre de 2015, 22:38:41 pm »
Al marge de la (No)Informació que tenim, es bo sabé que la nostre samarreta ja llueix sponsors. El nou sponsor NO m'agrada molt la veritat, però, si paguen m'és igual.
Què no t'agrada? El logo?
Jo prefreixo aquesta gent de Castellar que no pas uns xinesos.
I no sé quan paguen uns i altres.

No m'agrada el logo. El Sponsor m'es igual. com si portem "Bar Manolo". El problema del logo es l'excés de colors.

Desconnectat melo

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 550
Re:NOU PATROCINADOR?
« Respondre #10 el: 04 de Desembre de 2015, 22:04:50 pm »
Comentar-vos que tenim tots els productes de Edicards a la nostra botiga Ibis (papereria - Informàtica) a la avda paraires 26A, vaja, tocant al lateral de la NCA! Els socis del CES teniu un 10% de descompte
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat raptor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 392
  • Gènere: Masculí
Re:NOU PATROCINADOR?
« Respondre #11 el: 05 de Abril de 2016, 16:11:46 pm »
Desde el fin de semana, los responsables de Bo Yang están en Sabadell, asi que a ver que sucede en la reunión clave de mañana. Parece que sí pero esperemos que se concreten noticias positivas  :ok

Desconnectat KILLERSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:NOU PATROCINADOR?
« Respondre #12 el: 05 de Abril de 2016, 23:48:34 pm »
A mi mientras metan dinero, como si nos patrocina Corea del Norte.  :happy2:

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:NOU PATROCINADOR?
« Respondre #13 el: 06 de Abril de 2016, 12:18:38 pm »
A quina hora és la roda de premsa?

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:NOU PATROCINADOR?
« Respondre #14 el: 06 de Abril de 2016, 15:50:03 pm »
A quina hora és la roda de premsa?

Ja l'han fet. Ha estat aquest matí.
De moment Bo Yang no compra el Sabadell i suposo que tot continuarà igual com fins ara.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:NOU PATROCINADOR?
« Respondre #15 el: 06 de Abril de 2016, 17:33:33 pm »
A quina hora és la roda de premsa?

Ja l'han fet. Ha estat aquest matí.
De moment Bo Yang no compra el Sabadell i suposo que tot continuarà igual com fins ara.
merci Mutio.
ara he escoltat l'Anotador d'aquest migdia...
però sembla que almenys els xinesos són més seriosos que els japonesos, o almenys no són tan "alegres"

Desconnectat raptor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 392
  • Gènere: Masculí
Re:NOU PATROCINADOR?
« Respondre #16 el: 06 de Abril de 2016, 19:11:35 pm »
A quina hora és la roda de premsa?

Ja l'han fet. Ha estat aquest matí.
De moment Bo Yang no compra el Sabadell i suposo que tot continuarà igual com fins ara.
merci Mutio.
ara he escoltat l'Anotador d'aquest migdia...
però sembla que almenys els xinesos són més seriosos que els japonesos, o almenys no són tan "alegres"

Su prioridad es ver cómo evolucionan los dos juveniles chinos y seguir de sponsor una temporada más. Es bueno que no haya precipitación y en un futuro pues, ¿quién sabe?

Pero como reconoció Reguant hace falta un comprador, un socio estratégico que aporte capital, un proyecto.. porque en esta categoría, no le salen las cuentas a ningún conjunto de la Segunda B y sino, tocará adaptarse a la realidad de lo que cada uno genere.

Desconnectat jarisacat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:NOU PATROCINADOR?
« Respondre #17 el: 07 de Abril de 2016, 21:51:52 pm »
A quina hora és la roda de premsa?

Ja l'han fet. Ha estat aquest matí.
De moment Bo Yang no compra el Sabadell i suposo que tot continuarà igual com fins ara.
merci Mutio.
ara he escoltat l'Anotador d'aquest migdia...
però sembla que almenys els xinesos són més seriosos que els japonesos, o almenys no són tan "alegres"

Su prioridad es ver cómo evolucionan los dos juveniles chinos y seguir de sponsor una temporada más. Es bueno que no haya precipitación y en un futuro pues, ¿quién sabe?

Pero como reconoció Reguant hace falta un comprador, un socio estratégico que aporte capital, un proyecto.. porque en esta categoría, no le salen las cuentas a ningún conjunto de la Segunda B y sino, tocará adaptarse a la realidad de lo que cada uno genere.

Quan estàvem a 2a A no ens sortien els comptes i ara que estem a 2a B tampoc. Si estiguéssim a 1a ens sortirien sr Reguant???? Passen els anys i sembla impossible que algú fagi quadrar la caixa. M'agradaria que algun dia se sabessin els sous del que cobra cadasqú en el club; haurien de ser públics (lògicament amb el consentiment de tothom). Llavors potser entendríem el perquè de tot això. És tan senzill com ajustar l'economia del club a la realitat i tirar, moltíssim, del futbol base. I si no, com ara, a buscar un "inversor estratègic".

« Darrera modificació: 07 de Abril de 2016, 23:39:16 pm per jarisacat »

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5666
Re:NOU PATROCINADOR?
« Respondre #18 el: 07 de Abril de 2016, 22:34:30 pm »
No se els sous  la veritat pero jo moltes vegades em pregunto com es poden mantenir aquests equips en aquesta categoria tenint en comte que no generen absolutament res.

O ets un cadiz... o no se. Realment a mi s'em fa dificil pensar en la posibilitat de arribar a final de temporada sense deficit negatiu.

Si el mon del fútbol no estigues tant podrit en categories altes segurament seria un altre cantar.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:NOU PATROCINADOR?
« Respondre #19 el: 08 de Abril de 2016, 23:18:32 pm »
Aquesta categoria no genera ni un €. Serà un miracle si acabem la temporada sense dèficit, però caldrà reconèixer que la gestió del president Reguant ha estat molt bona. I la venta de Roigé, el negoci perfecte.

El problema és que a Segona A, on generàvem diners, els rebentaven com si no hi hagués demà i tardarem molts anys en recuperar-nos.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...