ALTRES > MÉS FUTBOL i ALTRES ESPORTS

GRAMA 4 - PERALTA 0

<< < (2/2)

sexeibirra:

--- Cita de: adrySBD en 25 de Abril de 2005, 10:11:05 am ---Moltes felicitats a l'amic colomenc per la golejada al Peralta! Espero que us salveu, i us dessitjo molta sort, pero com es sol dir, a partir de dilluns q ve ;)

--- End quote ---

Totalment d'acord!
Diumenge, 1-0 i mos salvarem els 2!

Colomenc:
Be, espero ens salvem els dos............pero esperem guanyi la Grama, ho sento. Crec q no ho passarem gaire be, nomes em guanyat 1 partir fora (Hercules) en tot el campionat.......... ..portem 3 partits guanyats a casa, dos empats y una derrota (Alacant) fora, desde q Paxti Salinas es l´entrenador, aixi doncs a fora no ho fem gaire be, aposto per un empat.

Sabadell Power:
Doncs jo ho lamento per vosaltres pero l'empat no ens serveix i necessitem els 3 punts... aixi que, company Colomenc, molta sort a partir de dilluns perque el diumenge us guanyarem... ja no per ganes si no ja per necessitat  :-\

Randel:
si weno ... amb el caxondeo la Grama esta 12ª a la classificació ...  :-\ :surprised: ???

Sabadell Power:
Si, cert... qui ho diria, eh?

Jo crec q el important ara no es tan la classificacio si no els punts que ens separen d'uns d'altres... Avui esta el 12è i dilluns igual pot estar el 16è... vaja que esta tot molt apretat  :wacky:

Navegació

[0] Índex de Missatges

[*] Pàgina Anterior

Go to full version