Enquesta

Menys de 1500
0 (0%)
1500-2000
3 (14.3%)
2000-2500 vamos com sempre
13 (61.9%)
2500-3500 s'ha notat bastant la promoció feta a Castellar
5 (23.8%)
3500-5000 s'ha notat MOLT la promoció
0 (0%)
+5000 com qui diu tot Castellar del Vallés al temple!
0 (0%)

Total de vots: 21

Autor Tema: Espectadors Sabadell-Lleida  (Llegit 3028 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat psaltiveri98

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 417
  • Gènere: Masculí
Espectadors Sabadell-Lleida
« el: 04 de Novembre de 2015, 16:31:45 pm »
Doncs això, us voldria preguntar si creieu que de una maleïda vegada per totes la promoció que ha fet el club per enèssima vegada d'intentar obrir-se a la comarca sortirà bé i quanta gent vindrà. Pels que no ho sabeu, el club donarà l'entrada gratis a del partit vs Lleida de dissabte a tota persona nascuda i empadronada a Castellar del Vallés (unes 25000 persones). Creieu que es notarà la iniciativa millorant molt l'entrada al temple?
HONOR, HONOR, HONOR AL SABADELL!!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12485
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Espectadors Sabadell-Lleida
« Respondre #1 el: 06 de Novembre de 2015, 11:17:26 am »
Visc a Castellar i a part de la foto a la nostre web i tal, no s'ha fet gairebé res de promoció en mitjans de Castellar i la gent ho desconeix força. Les iniciatives estan bé, però planificades surten millor.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat psaltiveri98

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 417
  • Gènere: Masculí
Re:Espectadors Sabadell-Lleida
« Respondre #2 el: 08 de Novembre de 2015, 08:53:16 am »
Un total de 105 persones han vingut de Castellar del Vallés... de 25000 que hi viuen... en fi crec que ja no fa falta dir res més. No crec que hi tornin
HONOR, HONOR, HONOR AL SABADELL!!

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:Espectadors Sabadell-Lleida
« Respondre #3 el: 09 de Novembre de 2015, 16:56:27 pm »
Un total de 105 persones han vingut de Castellar del Vallés... de 25000 que hi viuen... en fi crec que ja no fa falta dir res més. No crec que hi tornin

Un 0'45% dels castellarencs. Una bona iniciativa, però poc publicitada i en plena debacle de resultats. Anar a veure el catorzé classificat de Segona B no té ganxo, les coses com són.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Enric

  • Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1621
  • Gènere: Masculí
Re:Espectadors Sabadell-Lleida
« Respondre #4 el: 10 de Novembre de 2015, 09:13:04 am »
I com continuem jugant aixi, encara en vindran menys.

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5067
  • Gènere: Masculí
Re:Espectadors Sabadell-Lleida
« Respondre #5 el: 10 de Novembre de 2015, 18:00:14 pm »
la pregunta no està en si venen 100, 500 o 3000 de Castellar, Rubí o Polinyà...a mi no em preocupa això, el que més m'amoïna són els algo més de 600 socis que no van venir un dissabte a la tarda, sense Barça ni Madrid, sense pluja, sense fred...
alguns direu que la culpa és de la TV, però realment creieu que TOTS els socis que no van venir, van veure'l per la TV? o potser ens la comença a "bufar" fins que ens hi juguem alguna cosa?

ei, que no jutjo a ningú per anar o no anar al camp, tothom fa el que vol amb el seu temps lliure, més faltaria, però només ho dic perquè em xoca més que algú renovi el carnet de soci i no en faci ús, que no pas que vinguin 105 persones d'un poble veí de més de 25000

Desconnectat psaltiveri98

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 417
  • Gènere: Masculí
Re:Espectadors Sabadell-Lleida
« Respondre #6 el: 10 de Novembre de 2015, 21:14:52 pm »
la pregunta no està en si venen 100, 500 o 3000 de Castellar, Rubí o Polinyà...a mi no em preocupa això, el que més m'amoïna són els algo més de 600 socis que no van venir un dissabte a la tarda, sense Barça ni Madrid, sense pluja, sense fred...
alguns direu que la culpa és de la TV, però realment creieu que TOTS els socis que no van venir, van veure'l per la TV? o potser ens la comença a "bufar" fins que ens hi juguem alguna cosa?

ei, que no jutjo a ningú per anar o no anar al camp, tothom fa el que vol amb el seu temps lliure, més faltaria, però només ho dic perquè em xoca més que algú renovi el carnet de soci i no en faci ús, que no pas que vinguin 105 persones d'un poble veí de més de 25000
Compte tambe que una bona part d'ells som estudiants i estem a les nostres carreres o batxillerat d'examens d'aqui a poc temps... jo els estic fent aquesta setmana aixi que a uns quants ens era impossible venir. A part de mal horari i que el equip estava mostrant a les darreres jornades poques ganes d'aconseguir lluitar per alguna cosa més... ai si tornessin els abonaments ara mateix quants retornarien l'abonament?
HONOR, HONOR, HONOR AL SABADELL!!

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5067
  • Gènere: Masculí
Re:Espectadors Sabadell-Lleida
« Respondre #7 el: 10 de Novembre de 2015, 22:06:06 pm »
Doncs segurament hi hauria algú que si pogués tornar l'abonament ho faria, i ho respecto, però no ho entendria...ja que si només es vol anar quan l'equip vagi bé o jugui el futbol professional, poc trepitjaria la NCA

Desconnectat KILLERSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:Espectadors Sabadell-Lleida
« Respondre #8 el: 10 de Novembre de 2015, 22:39:25 pm »
La mentalidad de este pais es muy simple. Solo se apoya al caballo ganador y poco mas. La gente no es del Sabadell porque lo es del Barça y del Madrid (algunos pocos del Espanyol) y para de contar. Si Sabadell en vez de estar en Cataluña, estuviera a lado de; Ibiza o Soria o incluso Palencia, Tendriamos el mismo problema.

Solo se salvan pequeñas excepciones como en Vallecas, Cadiz, Oviedo, Gijon, Sevilla (Betis y Sevilla), Las Canarias y poco mas.

El Barça ha hecho de Cataluña su cortijo y los medios de comunicación le han bailado alrededor. Y ahora nos encontramos que Cataluña tiene un fútbol MUY POBRE en todos los niveles.

Tenemos;

-Al gran FC Barcelona que acapara todo como un parásito sobre la piel

- Al RCD Espanyol que los medios lo ignoran siendo un equipo de primera (La pesima directiva y la falta de buenos resultados tampoco acompañan)
Ademas de ver cada jornada el campo de Cornella el Prat con un poco menos de la mitad de la capacidad cubierta.

- Gimnastic de Tarragona con una media de 5000 espectadores por partido en un campo de 15,000 asientos.

- Girona pesima entrada partido tras partido (Incluso el año pasado que se quedaron a las puertas del Play Off)

Hospitalet, Reus, Sabadell, Badalona...  No hace falta que siga.


Para arreglar esta situación se han de tomar medidas DRÁSTICAS y que los resultados acompañen. Espero que todos los chavales jovenes (Como yo) sigamos siendo del Sabadell siempre.