C.E. SABADELL F.C. - EN DIRECTE > MARXEM

Desplaçament a Cornella

<< < (6/7) > >>

SergioAC:
Confirmadas por el Cornellà las entradas a 10€, a ver si lo anuncia también el CES por las RRSS que se entere más gente.

KILLERSBD:
No aneu a comprar la entrada

Jo estic ara mateix al camp i m'acaben de dir a la oficina, que no venen entrades fins el dia del partit.

psaltiveri98:

--- Cita de: KILLERSBD en 01 de Setembre de 2015, 19:03:01 pm ---No aneu a comprar la entrada

Jo estic ara mateix al camp i m'acaben de dir a la oficina, que no venen entrades fins el dia del partit.

--- End quote ---
El meu tiet hi va anar ahir i li van donar... c****** t'estan prenent el pel... o li van donar per ser de cornella?

KILLERSBD:

--- Cita de: psaltiveri98 en 01 de Setembre de 2015, 19:20:02 pm ---
--- Cita de: KILLERSBD en 01 de Setembre de 2015, 19:03:01 pm ---No aneu a comprar la entrada

--- End quote ---
El meu tiet hi va anar ahir i li van donar... c****** t'estan prenent el pel... o li van donar per ser de cornella?

--- End quote ---

Jo he anat a les oficines (On tribuna). I un home ja gran m'ha dit que les guixetes NO obren fins el dia del partit.

psaltiveri98:

--- Cita de: KILLERSBD en 01 de Setembre de 2015, 19:30:48 pm ---
--- Cita de: psaltiveri98 en 01 de Setembre de 2015, 19:20:02 pm ---

--- End quote ---

--- End quote ---

Jo he anat a les oficines (On tribuna). I un home ja gran m'ha dit que les guixetes NO obren fins el dia del partit.

--- End quote ---
Sí es cert, pero les entrades si k en tenen... te les podrien vendre perfectament (crec jo).

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version