Autor Tema: Nauzet Pérez. 2012-2015  (Llegit 24413 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat david23

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 937
  • Gènere: Masculí
Re:Nauzet Pérez. 2012-2015
« Respondre #60 el: 12 de Setembre de 2016, 11:30:40 am »
Comentarios sacados del Foro del Osasuna: agenciaosasunista.c om/foro/






- "Nauzet, al que siempre he defendido, partido para olvidar. Terrible."

- "Y Nauzet tampoco dio mucha seguridad por arriba, pero eso no es nuevo. Hablando de Nauzet, cada vez que acababa una jugada de ataque del Madrid con un delantero suyo dentro del área, iba muy rápidamente a darles la mano, o a darles una palmadita en el hombro. Supongo que jugar tu primera temporada en Primera con 31 años y en un campo como el Bernabéu tiene que impresionar, pero es que daba la sensación que en cualquier momento iba a pedirles un autógrafo a los Bale, Morata o Cristiano."

- Con respeto al comentario de arriba: "Bueno, Nauzet hace eso siempre, contra el Madrid y contra el Huesca."

- Yo he visto todos los partidos de Nauzet con Osasuna, tanto la temporada pasada (menos el del Tenerife, que me pilló de viaje), como los de la actual, algunos en el campo y el resto por la tele. Si he comentado lo de la condescendecia del canario ayer es porque me pareció excesiva, me acuerdo incluso de una acción en la primera parte con Motata en la que el madridista ya estaba girado para volver a su campo y Nauzet le llamaba para darle la palmadita... No fue el único jugador al que vi con esta actitud desde la grada, también es cierto, pero es que Nauzet tiene ya 31 tacos...


- ¿Que hacemos si Nauzet es nulo en las salidas por alto, ya no digo malo, digo, nulo?

- Fui defensor a ultranza de la renovación de Nauzet, pero pienso que la titularidad en un primera le va a quedar enorme. No hay que matarle desde ya, y menos tras el partido de hoy, pero espero que este año Alvaro tenga la alternativa en algún momento de la temporada.


-

Desconnectat KILLERSBD
Entrenador
*******
 
Missatges: 2009
Gènere: Masculí
Som'hi Sabadell!
Veure Perfil  Correu  Missatge Personal (Desconnectat)

Re:Nauzet Pérez, nou porter del CE Sabadell
« Respondre #115 el: 10 de Juny de 2014, 09:24:25 am »
Citar
Perque vendre a una peça important de l'equip que tantes vegades ens ha salvat?
Que voleu fer com L'Espanyol? Que ven cada any a les peces importants i despres no es menjan res?

Si voleu que aquest equip sigui competitiu hem de deixar anar els mediocres i, preservar els grans jugadors.


Palabras tuyas hace 2 años....

Desconnectat KILLERSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:Nauzet Pérez. 2012-2015
« Respondre #61 el: 12 de Setembre de 2016, 22:00:13 pm »
Comentarios sacados del Foro del Osasuna: agenciaosasunista.c om/foro/






- "Nauzet, al que siempre he defendido, partido para olvidar. Terrible."

- "Y Nauzet tampoco dio mucha seguridad por arriba, pero eso no es nuevo. Hablando de Nauzet, cada vez que acababa una jugada de ataque del Madrid con un delantero suyo dentro del área, iba muy rápidamente a darles la mano, o a darles una palmadita en el hombro. Supongo que jugar tu primera temporada en Primera con 31 años y en un campo como el Bernabéu tiene que impresionar, pero es que daba la sensación que en cualquier momento iba a pedirles un autógrafo a los Bale, Morata o Cristiano."

- Con respeto al comentario de arriba: "Bueno, Nauzet hace eso siempre, contra el Madrid y contra el Huesca."

- Yo he visto todos los partidos de Nauzet con Osasuna, tanto la temporada pasada (menos el del Tenerife, que me pilló de viaje), como los de la actual, algunos en el campo y el resto por la tele. Si he comentado lo de la condescendecia del canario ayer es porque me pareció excesiva, me acuerdo incluso de una acción en la primera parte con Motata en la que el madridista ya estaba girado para volver a su campo y Nauzet le llamaba para darle la palmadita... No fue el único jugador al que vi con esta actitud desde la grada, también es cierto, pero es que Nauzet tiene ya 31 tacos...


- ¿Que hacemos si Nauzet es nulo en las salidas por alto, ya no digo malo, digo, nulo?

- Fui defensor a ultranza de la renovación de Nauzet, pero pienso que la titularidad en un primera le va a quedar enorme. No hay que matarle desde ya, y menos tras el partido de hoy, pero espero que este año Alvaro tenga la alternativa en algún momento de la temporada.


-

Desconnectat KILLERSBD
Entrenador
*******
 
Missatges: 2009
Gènere: Masculí
Som'hi Sabadell!
Veure Perfil  Correu  Missatge Personal (Desconnectat)

Re:Nauzet Pérez, nou porter del CE Sabadell
« Respondre #115 el: 10 de Juny de 2014, 09:24:25 am »
Citar
Perque vendre a una peça important de l'equip que tantes vegades ens ha salvat?
Que voleu fer com L'Espanyol? Que ven cada any a les peces importants i despres no es menjan res?

Si voleu que aquest equip sigui competitiu hem de deixar anar els mediocres i, preservar els grans jugadors.


Palabras tuyas hace 2 años....

Pues la verdad es que me arrepiento muchisimo de estas palabras. Ojala NO las hubiera dicho.


Desconnectat RONCHI

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 598
  • Gènere: Masculí
Re:Nauzet Pérez. 2012-2015
« Respondre #62 el: 18 de Setembre de 2016, 22:37:35 pm »
Per molts avui s ha començat a fer justicia,,,... Avui Nauzet a la banqueta i Mario Fernandez el porter reserva ha salvat el punt de l empat, pel que he llegit a fet un recital,,,, aixo vol dir que es comença a complicar la temporada per Nauzet

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5666
Re:Nauzet Pérez. 2012-2015
« Respondre #63 el: 18 de Setembre de 2016, 22:49:41 pm »
Per molts avui s ha començat a fer justicia,,,... Avui Nauzet a la banqueta i Mario Fernandez el porter reserva ha salvat el punt de l empat, pel que he llegit a fet un recital,,,, aixo vol dir que es comença a complicar la temporada per Nauzet

Ufff no em  vull ni imaginar aquell vestuari ara.

Desconnectat JOSE ARLEKINAT

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 249
  • Gènere: Masculí
Re:Nauzet Pérez. 2012-2015
« Respondre #64 el: 19 de Setembre de 2016, 03:05:03 am »
 :bandera , Esta es la diferencia entre un club poderoso con un entrenador con personalidad y el C E Sabadell , Ahora el club maño es una bomba de relojeria , veremos si ahora continuan los espectaculos del calvito en los entrenamientos con payasadas y el peloteo al cuerpo tecnico como nos tenia acostumbrados en el Sabadell , lo que si es seguro es que se le acabo el Carnaval en la porteria de un club de primera Division ,

Desconnectat Montesinos

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 225
Re:Nauzet Pérez. 2012-2015
« Respondre #65 el: 20 de Setembre de 2016, 10:32:08 am »
:bandera , Esta es la diferencia entre un club poderoso con un entrenador con personalidad y el C E Sabadell , Ahora el club maño es una bomba de relojeria , veremos si ahora continuan los espectaculos del calvito en los entrenamientos con payasadas y el peloteo al cuerpo tecnico como nos tenia acostumbrados en el Sabadell , lo que si es seguro es que se le acabo el Carnaval en la porteria de un club de primera Division ,

I pensar que vam tenir tres anys a De Navas a la banqueta perquè jugués aquest pallasso, que a més va ser un dels que ens va portar a Segona B! Potser qui el va fitxar i qui li va renovar alegrament el contracte hauria d'explicar en quines condicions ho va fer.

Desconnectat hicks

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2268
  • Gènere: Masculí
Re:Nauzet Pérez. 2012-2015
« Respondre #66 el: 20 de Setembre de 2016, 10:43:37 am »
que injustament vam tractar a de Navas. I ni una paraula de queixa, marxant com un senyor.

Quina gran persona, com l'enyorem. Mereix un homenatge, ja

Desconnectat cmg_84

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 108
Re:Nauzet Pérez. 2012-2015
« Respondre #67 el: 21 de Setembre de 2016, 12:30:44 pm »
que injustament vam tractar a de Navas. I ni una paraula de queixa, marxant com un senyor.

Quina gran persona, com l'enyorem. Mereix un homenatge, ja
Em sumo a la proposta. San de Navas mereix això i molt més.

Desconnectat raptor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 392
  • Gènere: Masculí
Re:Nauzet Pérez. 2012-2015
« Respondre #68 el: 24 de Octubre de 2016, 17:02:25 pm »
¿Alguien me puede explicar cómo Nauzet sigue siendo titular en el Osasuna?

Esta jornada, volvió a comerse los dos goles y continuó con sus reprimendas exhacerbadas a sus defensores. Vamos, nada nuevo que no conocieramos ya..

Desconnectat david23

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 937
  • Gènere: Masculí
Re:Nauzet Pérez. 2012-2015
« Respondre #69 el: 24 de Octubre de 2016, 19:03:39 pm »
¿Alguien me puede explicar cómo Nauzet sigue siendo titular en el Osasuna?

Esta jornada, volvió a comerse los dos goles y continuó con sus reprimendas exhacerbadas a sus defensores. Vamos, nada nuevo que no conocieramos ya..
Semblem el chiringuito amb Casillas...

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2280
  • Gènere: Masculí
Re:Nauzet Pérez. 2012-2015
« Respondre #70 el: 26 de Octubre de 2016, 21:05:24 pm »
¿Alguien me puede explicar cómo Nauzet sigue siendo titular en el Osasuna?

Esta jornada, volvió a comerse los dos goles y continuó con sus reprimendas exhacerbadas a sus defensores. Vamos, nada nuevo que no conocieramos ya..

Muy probablemente porque debe ser una bomba de vestuario si lo dejas en el banquillo y porque los posibles substitutos deben ser bastantes justitos también. No hay más.

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:Nauzet Pérez. 2012-2015
« Respondre #71 el: 28 de Juliol de 2017, 18:00:35 pm »
L'Osasuna rescindeix el contracte a Nauzet Pérez després de ser-hi dos anys.
FORÇA SABADELL

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6303
  • Gènere: Masculí
Re:Nauzet Pérez. 2012-2015
« Respondre #72 el: 28 de Juliol de 2017, 18:18:29 pm »
Espero que no l'agafi cap equip a aquest venut i se'n vagi a recollir platans a Canaries.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat cmg_84

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 108
Re:Nauzet Pérez. 2012-2015
« Respondre #73 el: 28 de Juliol de 2017, 18:49:39 pm »
És probablement el personatge més odiat que ha vestit la samarreta arlequinada, no?

Desconnectat creative

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 722
  • Gènere: Masculí
Re:Nauzet Pérez. 2012-2015
« Respondre #74 el: 28 de Juliol de 2017, 19:34:43 pm »
L'Osasuna rescindeix el contracte a Nauzet Pérez després de ser-hi dos anys.

a osasuna tambe jugaba per contracte com aqui? mal porter pitjor persona  :rant:

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14611
  • CHIARA
Re:Nauzet Pérez. 2012-2015
« Respondre #75 el: 28 de Juliol de 2017, 19:46:10 pm »
¿quién es este Nauzet Pérez? no le recuerdo...
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat hicks

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2268
  • Gènere: Masculí
Re:Nauzet Pérez. 2012-2015
« Respondre #76 el: 28 de Juliol de 2017, 19:52:50 pm »
Doncs si va al nàstic, com sembla, el veurem al partit de presentació

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:Nauzet Pérez. 2012-2015
« Respondre #77 el: 28 de Juliol de 2017, 20:28:10 pm »
Las cosas como son, su primera temporada fue bastante buena, en la segunda ya empecemos a ver cosas que no nos gustaron pero seguía rindiendo, pero es que la tercera...

Yo no se silbar, pero si hace falta aprendo para cuando vuelva a pisar la NCA.

Desconnectat Trivi VLR

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2075
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
Re:Nauzet Pérez. 2012-2015
« Respondre #78 el: 29 de Juliol de 2017, 00:39:45 am »
Las cosas como son, su primera temporada fue bastante buena, en la segunda ya empecemos a ver cosas que no nos gustaron pero seguía rindiendo, pero es que la tercera...

Yo no se silbar, pero si hace falta aprendo para cuando vuelva a pisar la NCA.

Sólo tuvo la segunda mitad de temporada buena cuando "casi" nos metemos en play-off, que lo quería algún equipo escocés. A parte de eso, pocos puntos salvó. La temporada del descenso... ¿Uno en Zaragoza?

Un revientavestuarios, un chulo y un malísimo compañero de equipo, a parte de pésimo portero que no sabe utilizar ni su altura. De Navas contra Osasuna paró más en ese partido que en toda la temporada Nauzet. De vergüenza que le quitara el sitio, de vergüenza.

Que venga contra el Nástic, pero no creo que tenga el coraje de ponerse bajo nuestros palos, alegará que no está en condiciones como contra Osasuna, vaya tela. Un personaje que, casualidad, después lo contrata el equipo contra el que no juega.

Salud

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:Nauzet Pérez. 2012-2015
« Respondre #79 el: 23 de Octubre de 2017, 14:54:16 pm »
Ha fitxat per l'Apoel Nicosia
La mala notícia és que el tio té un bon representant que el va colocant a equips  força acceptables.
La bona, que el tenim una mica més lluny.