Autor Tema: Proposta ideàs banderes del CE Sabadell  (Llegit 4135 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat KILLERSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Proposta ideàs banderes del CE Sabadell
« el: 08 de Juliol de 2015, 16:23:24 pm »
Be, com s'ha parlat en un altre apartat del forum, s'ha dit de fer noves banderes a la "Angelesa". Es a dir, com fan ells que posen una bandera de Anglaterra amb l'escut del seu equip i ha part d'on venen.

Ex: Bandera anglesa, amb l'escut del Chelsea i ben gran que posi: "West London" He fet alguns exemples per veure si us agrada.


Coses a tindrà en compte:

1. Res de connotacions polítiques.

2. Si algo vol utilitzar aquests dissenys i fer-se una seva ho pot fer lliurement.

3. Les he fet al Photoshop, Jo no hem dedico això ni tampoc se on les poden fer.



Dit això, Comencem:









Altres tipus de banderas:








« Darrera modificació: 08 de Juliol de 2015, 20:21:30 pm per KILLERSBD »

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2618
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:Proposta ideàs banderes del CE Sabadell
« Respondre #1 el: 08 de Juliol de 2015, 19:14:20 pm »
Vaja crack Killer. Són guapíssimes. Totes són guapes però les primeres són de chapeau.
Molaria molt. Penso que faria que molta gent s'enganxes ja que veurien representat el seu barri, poble o municipi en un equip de futbol on tothom hi cap i es benvingut.
Ara l'idea, tal i com comentàvem en l'altre post, seria que algú que tingui una copisteria o contactes amb empreses de serigrafia, o una penya que vulgui fer uns extres amb merchandising fos capaç d'aglutinar aquesta iniciativa i donar-li sortida.
No tinc ni idea, de com funciona el mercat de banderes, però l'ideal seria que les poguessin fer al moment i enviar-les per correo a domicili o anar-les a recollir.
Veure la NCA amb tot ple de banderes arlekinades amb origens diversos podria ser molt maco i donaria un toc colorit impressionant en els desplaçaments.
Imagineu-vos la sortida al mini amb tot ple de banderes, com la primera que ha fet el killer, i amb serigrafies de Castellar, Esplugues, Mallorca, Girona, Tibidabo Sur, Barri Marítim, Terrassa, crec que hi ha un forero de Marino de Luanco, estudiants arlekinats que estiguina Alemanya i vinguin al temple, Dusseldorf, etc...
Vinga animeu-vos i el primer que aconsegueixi fer-la que faci foto i la pengi aquí.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat arlekinado_sbd

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 259
  • Gènere: Masculí
  • Yo no cumplo años, yo cumplo temporadas...
Re:Proposta ideàs banderes del CE Sabadell
« Respondre #2 el: 08 de Juliol de 2015, 19:16:30 pm »
Fantástico post, seria un gran salto de calidad como afición poder hacer esto y que estas banderas estuvieran presentes en todos los partidos del CES en la NCA y en algunos desplazamientos.

Lo suyo seria reunirse todas las peñas del club y sacar las diferentes secciones (pueblos, barrios...) que componen la gente de cada peña, crear un diseño sencillo en una bandera de 1x1 aprox. y pedirlas todas conjuntas a alguna empresa que se encargara de esto, la verdad no saldría muy cara y seria un plus como afición  :clap.

Tanto se critica al club por hacer promociones e iniciativas, y las peñas que hacen???

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2618
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:Proposta ideàs banderes del CE Sabadell
« Respondre #3 el: 08 de Juliol de 2015, 20:41:23 pm »
Buena idea, se podrían pedir conjuntas y buscar un sitio económico donde las serigrafien al momento. Algunas con más demanda ya podrían venir serigrafiadas (Castellar, Sant Quirze, Creu Alta, Can Rull, Ca N'Oriac... ), vinga va, algú amb contactes que es mogui ...
La veritat, que més d'un fliparia en veure tota la fila 0 de l'estadi plena d'arlekinades amb el nom del barri o poble.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat KILLERSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:Proposta ideàs banderes del CE Sabadell
« Respondre #4 el: 08 de Juliol de 2015, 21:05:03 pm »
Vaja crack Killer. Són guapíssimes. Totes són guapes però les primeres són de chapeau.
Molaria molt. Penso que faria que molta gent s'enganxes ja que veurien representat el seu barri, poble o municipi en un equip de futbol on tothom hi cap i es benvingut.
Ara l'idea, tal i com comentàvem en l'altre post, seria que algú que tingui una copisteria o contactes amb empreses de serigrafia, o una penya que vulgui fer uns extres amb merchandising fos capaç d'aglutinar aquesta iniciativa i donar-li sortida.
No tinc ni idea, de com funciona el mercat de banderes, però l'ideal seria que les poguessin fer al moment i enviar-les per correo a domicili o anar-les a recollir.
Veure la NCA amb tot ple de banderes arlekinades amb origens diversos podria ser molt maco i donaria un toc colorit impressionant en els desplaçaments.
Imagineu-vos la sortida al mini amb tot ple de banderes, com la primera que ha fet el killer, i amb serigrafies de Castellar, Esplugues, Mallorca, Girona, Tibidabo Sur, Barri Marítim, Terrassa, crec que hi ha un forero de Marino de Luanco, estudiants arlekinats que estiguina Alemanya i vinguin al temple, Dusseldorf, etc...
Vinga animeu-vos i el primer que aconsegueixi fer-la que faci foto i la pengi aquí.

Lo difícil no es la idea, si no trobar algun lloc que ho pugin fer i que sigui massa car. A Anglaterra he llegit que ho pots fer a quansevol centre comercial ja que alla es molt comu tindre la bandera Anglesa amb coses del teu equip serigrafiat:   





Fantástico post, seria un gran salto de calidad como afición poder hacer esto y que estas banderas estuvieran presentes en todos los partidos del CES en la NCA y en algunos desplazamientos.

Lo suyo seria reunirse todas las peñas del club y sacar las diferentes secciones (pueblos, barrios...) que componen la gente de cada peña, crear un diseño sencillo en una bandera de 1x1 aprox. y pedirlas todas conjuntas a alguna empresa que se encargara de esto, la verdad no saldría muy cara y seria un plus como afición  :clap.

Tanto se critica al club por hacer promociones e iniciativas, y las peñas que hacen???

Yo opto por que haya cuatro tipos de banderas:

1. Las que he expuesto. Que se las hagan los aficionados voluntariamente.

2. Las banderas de peñas con el logotipo sus respectivas peñas (La Força Arlequinada, Honor 1903, Los Califas...)

3. Las banderas que vende el club y que todos podemos comprar en la tienda. (La clasica arlquinada con el escudo en medio)

4. Las banderas de nuestros colores. Esas que NO simbolizan nada solo representan el Azul y Blanco (nuestros colores) Tipo esto:


Desconnectat psaltiveri98

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 417
  • Gènere: Masculí
Re:Proposta ideàs banderes del CE Sabadell
« Respondre #5 el: 08 de Juliol de 2015, 21:31:07 pm »
Jo hi tinc contactes a Lloret de Mar, que em diuen que fan productes a través de http://www.fansports.net/ fan bufandes, banderes, banderins etc.
Caldria fer-li una mirada pels que ho volgueu fer, jo per la meva banda m'hi apuntaria!
HONOR, HONOR, HONOR AL SABADELL!!

Desconnectat KILLERSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:Proposta ideàs banderes del CE Sabadell
« Respondre #6 el: 08 de Juliol de 2015, 21:37:28 pm »
Jo hi tinc contactes a Lloret de Mar, que em diuen que fan productes a través de http://www.fansports.net/ fan bufandes, banderes, banderins etc.
Caldria fer-li una mirada pels que ho volgueu fer, jo per la meva banda m'hi apuntaria!

Per la meva part tambe m'apuntaria.

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2618
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:Proposta ideàs banderes del CE Sabadell
« Respondre #7 el: 08 de Juliol de 2015, 22:55:51 pm »
Jo hi tinc contactes a Lloret de Mar, que em diuen que fan productes a través de http://www.fansports.net/ fan bufandes, banderes, banderins etc.
Caldria fer-li una mirada pels que ho volgueu fer, jo per la meva banda m'hi apuntaria!

Merci company, he estat mirant la web i fa bona pinta. La seu es a La Garriga i hi ha l'opció econòmica de escollir l'opció bicolor, estil la primera que ha fet Killer
http://www.fansports.net/producto/articulos-para-tifos/bandera-bicolor-2/
He vist que ja han fet productes del club.
Ara faltaria l'opció de serigrafiar, no crec que tingui massa complicació. S'hauria de cercar algún lloc per Sabadell dispossat a serigrafiar al moment i a bon preu.

Hi ha alguna penya disposada a assumir aquest repte?

Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5666
Re:Proposta ideàs banderes del CE Sabadell
« Respondre #8 el: 09 de Juliol de 2015, 15:01:30 pm »
Jo m'a apuntaría amb la bandera de palau.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Proposta ideàs banderes del CE Sabadell
« Respondre #9 el: 09 de Juliol de 2015, 15:50:12 pm »
Tanto se critica al club por hacer promociones e iniciativas, y las peñas que hacen???

Actualment la gent es pot fer sòcia (renovar o soci nou) a les seus de les penyes. És una idea d'una penya que el club va recollir i incitar a les demés penyes a fer-ho, per exemple.

La temporada passada les penyes, sobretot les que volíem mantenir la nostre independència de qualsevol directiva, ens varen donar de pals tant com van poder, els senyorets de màrqueting amb el beneplàcit del Director General, que o no s'enterava de res o ho permetia. Et podria explicar els problemes que vàrem tenir a @rlekinats.com per una bufanda amb l'escut del club, i això que ho vàrem fer amb qui tenia les llicències legals amb el club, i tot per deixar-les més econòmiques que les que venia el club als nostres propis socis. I moltes més, per això en moltes coses evitàvem tracte amb el club.

Sobretot, aquestes banderes (que em semblen una excel·lent idea), les hauria de fer l'empresa que té les llicencies del club, actualment encara Fan Sports. No son tant barats com altres però si molt professionals i tampoc gaire cars. Per assegurar, els que en vulguin fer, haurien de parlar amb el club i potser ens poden negociar un preu especial.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2618
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:Proposta ideàs banderes del CE Sabadell
« Respondre #10 el: 09 de Juliol de 2015, 18:30:55 pm »
Sí veiem que es complicat, existeix una opció més rudimentaria; ideal per fer amb els nens

1. Botiga xinessos. Demanar bandera Finlandia.
2. Imprimir l'escut del Sabadell en paper adhesiu Epson autoadherible i enganxar-lo en la part superior esquerre.
3. Comprar lletres adhesivas de fieltro autoadhesivas i enganxar-les en la creu blava.
4. Lluir la bandera en el Temple.

Això sí, el dia que plogui pot ser una drama :paret :paret :paret
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat KILLERSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:Proposta ideàs banderes del CE Sabadell
« Respondre #11 el: 09 de Juliol de 2015, 18:44:13 pm »
Sí veiem que es complicat, existeix una opció més rudimentaria; ideal per fer amb els nens

1. Botiga xinessos. Demanar bandera Finlandia.
2. Imprimir l'escut del Sabadell en paper adhesiu Epson autoadherible i enganxar-lo en la part superior esquerre.
3. Comprar lletres adhesivas de fieltro autoadhesivas i enganxar-les en la creu blava.
4. Lluir la bandera en el Temple.

Això sí, el dia que plogui pot ser una drama :paret :paret :paret


Hi ha un petit problema que jo ja hi vaig pensar. Si te fixes la bandera de Finlàndia, te la creu cap a la esquerre i no la ratlla al mig com l'anglesa:




Jo buscaré a veure si trobo banderes angleses amb la franja blava o d'altres que se'n assemblin.
La bandera antiga de Grècia ens pot vindrà be pero no se on la podem trobar que no sigui per Internet, Ademes de que te els colors invertits:



Preguntaré als nostres germans del Bristol Rovers aviam si saben
 

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2618
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:Proposta ideàs banderes del CE Sabadell
« Respondre #12 el: 12 de Juliol de 2015, 10:24:18 am »
He vist que la penya La Força Arlekinada les tenien però ara estan esgotades.

http://gradajovelfa.blogspot.com.es/p/material.html

Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat KILLERSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:Proposta ideàs banderes del CE Sabadell
« Respondre #13 el: 14 de Juliol de 2015, 17:58:03 pm »
Acabo de enviar un email als de FanSports preguntant quan costaria fer una bandera com la que he posat de "Ca n'Oriac" i els he dit que "hi ha bastanta gent interesada" perque aixi vegin que poden treure calérs. Quan em contestin, us ho faré saber.

Si no, tindrem que buscar un alternativa diferent. Jo de moment estic buscant banderes angleses amb la creu blava.  :xin-xin

EDIT:

He trobat això. A mi em sembla car però es la primera bandera que hi trobo a la venta amb aquestes característiques i que NO sigui la de Finlàndia. També es poden personalitzar per lo que els hi enviaré un email.

http://www.comprarbanderas.es/bandera-valencia-maritima-id478.html


« Darrera modificació: 14 de Juliol de 2015, 18:10:23 pm per KILLERSBD »

Desconnectat KILLERSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:Proposta ideàs banderes del CE Sabadell
« Respondre #14 el: 14 de Setembre de 2015, 21:18:28 pm »
He trobat una pagina (Gracies als amics de Bristol Rovers) on ells es fan les banderes. Es una web interactiva i pots fer-te-la a la teva mida.

http://www.footballflags.co.uk/pd/design/index/id/167/