Autor Tema: Temp. 2015-16 Els nostres possibles rivals (excepte miracle)  (Llegit 22802 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Dani71

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1821
  • Gènere: Masculí
  • arlequin-
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #20 el: 01 de Juny de 2015, 22:54:56 pm »
Pero ya que todo parece indicar que se podrá estar en segunda b, por qué no intentar estar arriba y recuperar la categoría? O es que como dice skatalites, hay que frenar no sea que subamos y no se esté en condiciones económicas de subir. No se a vosotros pero a mi me gustaría intentar ser menos sincero y tener la ilusión de subir, si luego no se puede pues mira. Joer que subió el Llagostera con un campo de regional. No nos pongamos límite antes de empezar. Eso si, ahora que parece que econòmicamente no vamos al infierno de la tercera o cosad peores.

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2618
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #21 el: 01 de Juny de 2015, 23:09:50 pm »
Globos sonda durant unes setmanes (desaparició del club, adeu filial, despeses no asumibles) i finalment tot queda en un petit ensurt i tenim que donar gràcies a deu que podrem estar a segona B uns anyets ?
De veritat que no entenc res.
Deixaré pair uns dies el que he escoltat en el tribuna preferent i quan estigui més relaxat, tornaré a  comentar la jugada.
Fins ara.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Lins69

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 751
  • Gènere: Masculí
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #22 el: 01 de Juny de 2015, 23:45:36 pm »
Cuantos equipos con nombre han invertido lo que no tenían, han iludionado y han prometido para volver al año siguiente para volver a segunda A y se han condenado más, siendo un despropósito? Muchísimos y todos lo sabemos. Prefiero la sinceridad y la coherencia. Lo que de verdad se tiene que aprovechar para tener un buen equipo es currárselo y atraer buenos jugadores aprovechando el cartel del club habiendo estado en segunda A.

Desconnectat jarisacat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #23 el: 01 de Juny de 2015, 23:54:15 pm »
Senyors, no és que es renunciï a pujar; ni molt menys. Simplement que es donen 3 anys de marge per construir un equip completament nou, potser amb una quantitat important de jugadors del planter que s' han d'acabar de formar. No podem seguir - nos endeutant!
Gran notícia la continuïtat del B a 3a.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #24 el: 02 de Juny de 2015, 07:06:14 am »
Penso que el que comenteu (em baso en aixó, no he escoltat el programa) es prou encertat.
Mireu tot un Real Murcia, entre altres. El Racing si acaba baixant... tornarà en un any? I el Recre també? No és tant fàcil i si ho aconseguim en un any és per torrar-nos tots.

Jo, si aquesta temporada acabem mitja taula amunt, amb opcions de play-off fins al final ben content em quedaré. Si fem play-offs la rellet.

Amb aquest pressupost es pot fer molt bon equip.

Desconnectat Enric

  • Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1615
  • Gènere: Masculí
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #25 el: 02 de Juny de 2015, 08:32:23 am »
Globos sonda durant unes setmanes (desaparició del club, adeu filial, despeses no asumibles) i finalment tot queda en un petit ensurt i tenim que donar gràcies a deu que podrem estar a segona B uns anyets ?
De veritat que no entenc res.
Deixaré pair uns dies el que he escoltat en el tribuna preferent i quan estigui més relaxat, tornaré a  comentar la jugada.
Fins ara.

Si es que en aquest forum em semble que hi ha gent massa catastrofista, i semble que encara els hi agradaría que passes tot aixo que comenten.

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #26 el: 02 de Juny de 2015, 08:33:50 am »
Penso que el que comenteu (em baso en aixó, no he escoltat el programa) es prou encertat.
Mireu tot un Real Murcia, entre altres. El Racing si acaba baixant... tornarà en un any? I el Recre també? No és tant fàcil i si ho aconseguim en un any és per torrar-nos tots.

Jo, si aquesta temporada acabem mitja taula amunt, amb opcions de play-off fins al final ben content em quedaré. Si fem play-offs la rellet.

Amb aquest pressupost es pot fer molt bon equip.

No és fàcil tornar a l'any següent d'haver baixat. De fet hi ha poquíssims casos d'èxit. Ara de cop i volta només m'en ve 1, i és la Ponferradina de fa 5-6 anys enrere. Normalment la temporada després del descens, acostuma a ser molt dura. Veurem....
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7972
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #27 el: 02 de Juny de 2015, 08:40:57 am »
El fet de tindre el filial a Tercera em fa vindre a la memòria el model de la U.A.Gramanet de finals dels 90s. i principis de segle......feien molt bon aprofitament de la cantera, a partir de la Gramanet-Milán i no fitxaven massa però els que fitxaven els encertaven;   Meca, Gorka Pintado, Larios, Pugui....i no van tindre aquell punt de fortuna en els "play-off" d´ascens de p.e. haver entrat una oportunitat clara en el minut 93 al camp del Real Unión que els hi hagués donat l´ascens.  Tot i així recordareu que sempre era un equip molt competitiu....

El tema es va acabar espatllant però és que la Grama depenia molt de la construcció ( Ferrolán, Fernando Ortega), com per altra part, molts d´altres equips.....
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #28 el: 02 de Juny de 2015, 09:39:34 am »
El fet de tindre el filial a Tercera em fa vindre a la memòria el model de la U.A.Gramanet de finals dels 90s. i principis de segle......feien molt bon aprofitament de la cantera, a partir de la Gramanet-Milán i no fitxaven massa però els que fitxaven els encertaven;   Meca, Gorka Pintado, Larios, Pugui....i no van tindre aquell punt de fortuna en els "play-off" d´ascens de p.e. haver entrat una oportunitat clara en el minut 93 al camp del Real Unión que els hi hagués donat l´ascens.  Tot i així recordareu que sempre era un equip molt competitiu....

El tema es va acabar espatllant però és que la Grama depenia molt de la construcció ( Ferrolán, Fernando Ortega), com per altra part, molts d´altres equips.....

De tots els equips que han passat mai per la segona B, la Grama és amb diferència el que més mala sort ha tingut. Potser va fer vuit o nou promocions d'ascens pero mai va pujar.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7972
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #29 el: 02 de Juny de 2015, 12:54:31 pm »
El fet de tindre el filial a Tercera em fa vindre a la memòria el model de la U.A.Gramanet de finals dels 90s. i principis de segle......feien molt bon aprofitament de la cantera, a partir de la Gramanet-Milán i no fitxaven massa però els que fitxaven els encertaven;   Meca, Gorka Pintado, Larios, Pugui....i no van tindre aquell punt de fortuna en els "play-off" d´ascens de p.e. haver entrat una oportunitat clara en el minut 93 al camp del Real Unión que els hi hagués donat l´ascens.  Tot i així recordareu que sempre era un equip molt competitiu....

El tema es va acabar espatllant però és que la Grama depenia molt de la construcció ( Ferrolán, Fernando Ortega), com per altra part, molts d´altres equips.....

De tots els equips que han passat mai per la segona B, la Grama és amb diferència el que més mala sort ha tingut. Potser va fer vuit o nou promocions d'ascens pero mai va pujar.


7 en total.....

Es tracta de combinar un model bo com aquest amb la millor sort que sol tindre el CES en aquests partits o eliminatòries "caixa o faixa";   Eibar, els 2 "play-off" d´ascens a Segona B, "play-out" amb Leganés B, etc.
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat Grandine

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 952
  • Gènere: Masculí
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #30 el: 03 de Juny de 2015, 02:01:34 am »
He anat a la plana web del Castelló per assegurar-me del que jo pensava que era una eliminació definitiva, però no ho és pas. I vaig i em trobo amb que l'Estadi Municipal de Castalia, a una ciutat  de 180.000 habitants (30.000 menys que Sabadell), amb el Vila-Reial molt a prop jugant competicions europees, i amb l'equip a Tercera Divisió, va aconseguir congregar 13.000 espectadors!

Corregeixo: uns 10.000, xifra de primera mà perque precisament conec gent de Castelló i me n'han parlat.

Però vaja, no és d'extranyar, algú pot repescar la xifra que va haver-hi aquí el matx d'anada contra l'Eibar? Quan es tracta de pujar, la gent (que no afició) es volca (només cal mirar com s'omplia la NCA l'any passat els últims partits, sense estar asegurat ni tant sols jugar el Play off).

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #31 el: 03 de Juny de 2015, 09:33:53 am »
He anat a la plana web del Castelló per assegurar-me del que jo pensava que era una eliminació definitiva, però no ho és pas. I vaig i em trobo amb que l'Estadi Municipal de Castalia, a una ciutat  de 180.000 habitants (30.000 menys que Sabadell), amb el Vila-Reial molt a prop jugant competicions europees, i amb l'equip a Tercera Divisió, va aconseguir congregar 13.000 espectadors!

Corregeixo: uns 10.000, xifra de primera mà perque precisament conec gent de Castelló i me n'han parlat.

Però vaja, no és d'extranyar, algú pot repescar la xifra que va haver-hi aquí el matx d'anada contra l'Eibar? Quan es tracta de pujar, la gent (que no afició) es volca (només cal mirar com s'omplia la NCA l'any passat els últims partits, sense estar asegurat ni tant sols jugar el Play off).

El dia del Eibar erem uns 14000 (encara no hi havia seients al gol i hi cabien 16000).
Per cert, dies de lliga contra Terrassa, altres també hem rondat els 8000-10000.

Recordo el Castelló quan anava bé a 2aB i tenia equipassos casi omplia l'estadi passant dels 15.000.

Peró aixó passa quan vas bé. La gent només vol guanyar.

Aquesta temporada, els 2500 de sempre a 2aB i gracies. Ara, si anem bé donc la gent s'anima i podem ser fins i tot més que aquesta temporada.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #32 el: 07 de Juny de 2015, 00:35:24 am »
El CD Ebro prescindeix de l'entrenador de l'ascens, José L. Rodríguez 'Loreto'.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #33 el: 07 de Juny de 2015, 22:53:36 pm »
Amb tot, digueu-me boig, no tinc clar si jugarem a 2aB.
Elx pinten bastos, dubto que el Recre pagui 5 milions d'euros en set setmanes...  Només ens en faltaria un i Tebasvavui en un twuit ha promes descensos.

Es el primer any que poden per llei i volen escarmentar als que no compleixen.

No ens ho mereixem, pero si el 31 de juliol sona la flauta allà estarem.

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5666
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #34 el: 08 de Juny de 2015, 00:11:38 am »
Amb tot, digueu-me boig, no tinc clar si jugarem a 2aB.
Elx pinten bastos, dubto que el Recre pagui 5 milions d'euros en set setmanes...  Només ens en faltaria un i Tebasvavui en un twuit ha promes descensos.

Es el primer any que poden per llei i volen escarmentar als que no compleixen.

No ens ho mereixem, pero si el 31 de juliol sona la flauta allà estarem.

I nosaltres kitanovsky,  estem sanejats?

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #35 el: 08 de Juny de 2015, 07:50:34 am »
Mes que ells, si. Amb hisenda en principi al dia.

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #36 el: 08 de Juny de 2015, 08:29:49 am »
Amb tot, digueu-me boig, no tinc clar si jugarem a 2aB.
Elx pinten bastos, dubto que el Recre pagui 5 milions d'euros en set setmanes...  Només ens en faltaria un i Tebasvavui en un twuit ha promes descensos.

Es el primer any que poden per llei i volen escarmentar als que no compleixen.

No ens ho mereixem, pero si el 31 de juliol sona la flauta allà estarem.

I nosaltres kitanovsky,  estem sanejats?

No crec que nosaltres tinguéssim "cap problema". Comparat amb moolts equips, el Sabadell és una perla...

Ara bé, jo crec impossible que l'any vinent estiguem a 2a A. Vaja, jo ja fa molt de temps que m'he fet a la idea que la 2aB és el que ens depara la propera temporada.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #37 el: 08 de Juny de 2015, 08:53:15 am »
Costa d'assimilar, però no li doneu més voltes.
hem quedat en el lloc 21 i la temporada vinent jugarem a Segona B...haver espavilat abans!

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #38 el: 08 de Juny de 2015, 10:38:11 am »
Amb tot, digueu-me boig, no tinc clar si jugarem a 2aB.
Elx pinten bastos, dubto que el Recre pagui 5 milions d'euros en set setmanes...  Només ens en faltaria un i Tebasvavui en un twuit ha promes descensos.

Es el primer any que poden per llei i volen escarmentar als que no compleixen.

No ens ho mereixem, pero si el 31 de juliol sona la flauta allà estarem.

I nosaltres kitanovsky,  estem sanejats?

No crec que nosaltres tinguéssim "cap problema". Comparat amb moolts equips, el Sabadell és una perla...

Ara bé, jo crec impossible que l'any vinent estiguem a 2a A. Vaja, jo ja fa molt de temps que m'he fet a la idea que la 2aB és el que ens depara la propera temporada.

Jo també Mutio, la propera temporada jugarem contra Olot, Reus, etc...

Peró una persona que coneix molt del tema, m'ha comentat que hi han números que fins i tot el filial del Barça no baixi. Que pel que té entès, amb tota seguretat Elx i Recre seran equips de 2aB, peró que altres entre ells Racing, Albacete (per fora de termini), Osasuna, Getafe i no se quin més també hi podrien anar. Que volen fer una escabetxina aquest any -que és el primer que ho poden fer- per avisar a la resta que les coses han canviat.

Ja es veurà, peró el 1 d'agost potser tenim sort i tots els plans canvien, o no. Peró si canvien, pensa que dubto caiguem en els mateixos errors.

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #39 el: 08 de Juny de 2015, 14:05:55 pm »
Dubto molt que no baixi ningú kita...ho dubto molt!
Però qui sap, si volen avisar a que la gent no es prengui a caxondeo el tema d'impagats, fer neteja de veritat és el millor avís.