Autor Tema: Temp. 2015-16 Els nostres possibles rivals (excepte miracle)  (Llegit 22924 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7029
  • Gènere: Masculí
Temp. 2015-16 Els nostres possibles rivals (excepte miracle)
« el: 25 de Maig de 2015, 11:59:46 am »
Com cada any, poso els possibles equips que ens podem trobar la següent temporada, en principi en el grup dels catalans a 2aB.

Primer de tot, destacar que podrien haver tranquilament 10-12 equips catalans, cosa que fa molts anys que no passa.

Actualment, la lògica portaria a aquests números més o menys:
10-11 CAT
06-07 VAL
01 BAL
03-04 MUR
01-02 ARA
01-02 NAV
01-02 RIO
06 EUS

I per tant, el grup més normal seria Catalunya + València + Balears + Aragó o Múrcia.

Ojo amb equips que ens podem trobar amb molta probabilitat: Barça B, Hércules, Nàstic, Castelló, Múrcia o remotament Osasuna. En cas que Murcia i Osasuna (si son a 2aB) anés a un altre grup, Castelló no puja i Nàstic i Hércules pugen la cosa seria molt més tranquila. Amb tot, alguna cosa em diu que Hércules i Barça B seran rivals nostres.

Espero que la propera temporada Sakamoto es posi les piles, tingui persones positives i reballadores al seu entorn, posi quatre durets i sortim del pou per la via ràpida. Ens convé a tots, a ell també.

Penseu que la 2aB ara ja no es mouen ni de conya els pressupostos d'abans. Si aconseguim els 250.000€ de tota la vida de socis i entrades, més atípics, alguna cosa de tv3...  amb uns pocs dinerons del Japó tindriem un bon pressupost.



CATALUNYA (6 de 14)
ascó
BADALONA
barceloba b
CORNELLÀ
ESPANYOL B
europa
figueres
HOSPITALET
LLEIDA
nàstic de tarragona
OLOT
pobla de mafumet
reus
sabadell


COMUNITAT VALENCIANA (4 de 11)
ALCOYANO
at. levante
castellón
eldense
hércules
huracán
novelda
OLÍMPIC DE XÀTIVA
ontinyent
VALENCIA M.
VILLARREAL B


BALEARS (1 de 5)
AT. BALEARES
formentera
llosetense
mercadal
scr peña deportiva


REGIÓ DE MÚRCIA (1 de 7*)
aguilas
cartagena
el castillo
jumilla
LA HOYA LORCA
murcia imperial
real múrcia
ucam murcia


ARAGÓ (0 de 5)
ebro
huesca
sariñena
tarazona
teruel


NAVARRA (1 de 5*)
izarra
osasuna
osasuna b
peña sport
san juan
TUDELANO


LA RIOJA (0 de 5)
calahorra
haro
logroñés ud
logroñés sd
varea


EUSKADI (5 de 11)
AMOREBIETA
arenas club
atletic b
BARAKALDO
durango
gernika
LEIOA
portugalete
REAL SOCIEDAD B
real unión
SESTAO


*Es té en compte els filials.

Desconnectat Cristian1903

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 25
  • Gènere: Masculí
  • Lanero
Re:Temp. 2015-16 Els nostres possibles rivals (excepte miracle)
« Respondre #1 el: 25 de Maig de 2015, 12:29:52 pm »
En un grup amb l'Hospi, el Lleida, l'Hèrcules i l'Huracà de València crec que nosaltres no seríem precisament els favorits. A veure quin equip ens queda. També n'hi ha d'altres que poden anar de tapats (Badalona, Reus, sobre tot)
El Barça B ens farà la guitza, tot i que els equips filials són sempre un misteri.

A mi em fa més por l'Europa que el Castelló

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7029
  • Gènere: Masculí
Re:Temp. 2015-16 Els nostres possibles rivals (excepte miracle)
« Respondre #2 el: 25 de Maig de 2015, 13:02:30 pm »
En un grup amb l'Hospi, el Lleida, l'Hèrcules i l'Huracà de València crec que nosaltres no seríem precisament els favorits. A veure quin equip ens queda. També n'hi ha d'altres que poden anar de tapats (Badalona, Reus, sobre tot)
El Barça B ens farà la guitza, tot i que els equips filials són sempre un misteri.

A mi em fa més por l'Europa que el Castelló

A mi por me'n faria més l'OLOT. Ojo amb aquest equip, que ara és una SAD i en ténen ganes.

Ara com tu dius podem veure aixó:
Hospi
Lleida
Nàstic o Huesca
Hércules i/o Múrcia
Huracán
Castelló
Badalona
Reus
Olot
Elx??
Alcoià
...

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5678
Re:Temp. 2015-16 Els nostres possibles rivals (excepte miracle)
« Respondre #3 el: 25 de Maig de 2015, 16:06:51 pm »
No fotem, a segona B tenim LA OBLIGACIÓ de fer un equip competitiu i assolir el play off d'ascens.

No ens podem conformar...

Per altra banda, bonics derbis amb Hospi, Lleida, Nastic ( si no pujen... ), castelló...

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7029
  • Gènere: Masculí
Re:Temp. 2015-16 Els nostres possibles rivals (excepte miracle)
« Respondre #4 el: 25 de Maig de 2015, 17:23:04 pm »
No fotem, a segona B tenim LA OBLIGACIÓ de fer un equip competitiu i assolir el play off d'ascens.

No ens podem conformar...

Per altra banda, bonics derbis amb Hospi, Lleida, Nastic ( si no pujen... ), castelló...

si, peró es tant trist aquest post...   amb tots els respectes als equips als que haviem estat acostumats. Almenys espero una participació digne a la copa del rei, i tenir ilusió fins final de temporada. Derbis bonics, peró gens fàcils. Especialment em faria il·lusió trobar-me l'Europa. I de sortides em fa molta gracia anar a Olot i si pugen, Sariñena pot ser una bona sortida.

Peró ojo, que Figueres si puja podria fer bon equip. La província de Girona té el futbol bastant animadet, des del Girona fins al Camprodon.

Desconnectat Cristian1903

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 25
  • Gènere: Masculí
  • Lanero
Re:Temp. 2015-16 Els nostres possibles rivals (excepte miracle)
« Respondre #5 el: 25 de Maig de 2015, 17:49:08 pm »
De tota manera, crec que no es pot dir massa sobre els equips que ens trobarem. Fins l'agost no ens podrem fer gaire idea. Penseu com han desmantellat equips com el Lleida (Imaz, Jaime Mata, Milla, o l'entrenador Seligrat) o l'Hospitalet, traient-li Aridai, Aday Benitez, Provencio, Pol Llonch...
D'altres, com l'Huracan, han estat molt més ambiciosos i en un parell d'anys s'han ficat molt amunt, mentre que el Badalona, que porta anys perdut per la categoria, sembla que torna a revifar. Tot plegat és un misteri

Desconnectat KILLERSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:Temp. 2015-16 Els nostres possibles rivals (excepte miracle)
« Respondre #6 el: 25 de Maig de 2015, 20:06:23 pm »
No nois no. L'any que ve hem de marcar-nos l'objectiu de la permanència. Aixo de tornar a pujar a 2ºA després del dasencs d'aquest any es algo inadmissible per aquest club. Lo millor que podem fer, es passar-nos un grapat d'anys a segona sense presa i ja si això dintre de 40 anys, pugem però sense presa eh.


*IRONIA*

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7029
  • Gènere: Masculí
Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #7 el: 01 de Juny de 2015, 10:56:40 am »
Ara si, com cada any, poso els possibles equips que ens podem trobar la següent temporada, en principi en el grup dels catalans a 2aB. Espero que el moderador no ho canvïi per que ara si es el lloc on toca comentar sobre els nostres adversaris.

Primer de tot, destacar que podrien haver tranquilament 10-12 equips catalans, cosa que fa molts anys que no passa.

Actualment, la lògica portaria a aquests números més o menys:
09-10 CAT
06-07 VAL
01-02 BAL
04-05 MUR
02-03 ARA
02-03 NAV
01-02 RIO
07-08 EUS

El més normal seria que valencians i catalans sumessim 16 equips. Els 4 restants podrien ser:
- Balears + Aragonesos
- Aragonesos + Navarresos o Riojans
- Murcians


Així que ojo amb el grup que ens pot arribar a tocar, amb equips com l'Hércules, el Múrcia, el Castelló, el Barça B, el Cartagena o el Lleida. Crec que podriem parlar de grup més fort de tota la 2aB. Ojo que no ens trobem l'Elx com a convidat de darrera hora.

Espero evitar els equips murcians i que fem amb els valencians (ojalà pugi Hercules peró no ho faci el Castelló), balears i aragonesos, molt més factibles.

Penseu que la 2aB ara ja no es mouen ni de conya els pressupostos d'abans. Si aconseguim els 250.000€ de tota la vida de socis i entrades, més atípics, alguna cosa de tv3...  amb uns pocs dinerons del Japó tindriem un bon pressupost. La majoria de pressupostos no superen els 600.000 euros i molt pocs passen del milió.

Espero que la sort que no em tingut aquesta temporada la tinguem la propera i ens ajudi a anar amunt.



CATALUNYA (9 de 11)
ascó
BADALONA
BARCELONA B
CORNELLÀ
ESPANYOL B
HOSPITALET
LLEIDA
OLOT
pobla de mafumet
REUS
SABADELL


COMUNITAT VALENCIANA (5 de 9)
ALCOYANO
at. levante
castellón
ELDENSE
hércules
huracán
OLÍMPIC DE XÀTIVA
VALENCIA M.
VILLARREAL B


BALEARS (1 de 4)
AT. BALEARES
formentera
llosetense
scr peña deportiva


REGIÓ DE MÚRCIA (4 de 6*)
CARTAGENA
el castillo
JUMILLA
LA HOYA LORCA
murcia imperial*
REAL MÚRCIA
ucam murcia


ARAGÓ (1 de 3)
EBRO
huesca
sariñena


NAVARRA (2 de 5*)
izarra
osasuna
osasuna b
PEÑA SPORT
san juan
TUDELANO


LA RIOJA (1 de 4)
haro
LOGROÑÉS UD
logroñés sd
varea


EUSKADI (6 de 10)
AMOREBIETA
arenas club
atletic b
BARAKALDO
gernika
LEIOA
portugalete
REAL SOCIEDAD B
REAL UNIÓN
SESTAO


*Es té en compte els filials.
Modificar missatge

Desconnectat Cristian1903

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 25
  • Gènere: Masculí
  • Lanero
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #8 el: 01 de Juny de 2015, 15:38:37 pm »
He anat a la plana web del Castelló per assegurar-me del que jo pensava que era una eliminació definitiva, però no ho és pas. I vaig i em trobo amb que l'Estadi Municipal de Castalia, a una ciutat  de 180.000 habitants (30.000 menys que Sabadell), amb el Vila-Reial molt a prop jugant competicions europees, i amb l'equip a Tercera Divisió, va aconseguir congregar 13.000 espectadors!

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5066
  • Gènere: Masculí
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #9 el: 01 de Juny de 2015, 15:46:25 pm »
He anat a la plana web del Castelló per assegurar-me del que jo pensava que era una eliminació definitiva, però no ho és pas. I vaig i em trobo amb que l'Estadi Municipal de Castalia, a una ciutat  de 180.000 habitants (30.000 menys que Sabadell), amb el Vila-Reial molt a prop jugant competicions europees, i amb l'equip a Tercera Divisió, va aconseguir congregar 13.000 espectadors!
era partit de "caixa o faixa".
S' hauria de saber l'asistència durant la temporada

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7029
  • Gènere: Masculí
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #10 el: 01 de Juny de 2015, 16:31:48 pm »
He anat a la plana web del Castelló per assegurar-me del que jo pensava que era una eliminació definitiva, però no ho és pas. I vaig i em trobo amb que l'Estadi Municipal de Castalia, a una ciutat  de 180.000 habitants (30.000 menys que Sabadell), amb el Vila-Reial molt a prop jugant competicions europees, i amb l'equip a Tercera Divisió, va aconseguir congregar 13.000 espectadors!
era partit de "caixa o faixa".
S' hauria de saber l'asistència durant la temporada

No arribaven casi mai a 1000

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5066
  • Gènere: Masculí
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #11 el: 01 de Juny de 2015, 16:41:23 pm »
He anat a la plana web del Castelló per assegurar-me del que jo pensava que era una eliminació definitiva, però no ho és pas. I vaig i em trobo amb que l'Estadi Municipal de Castalia, a una ciutat  de 180.000 habitants (30.000 menys que Sabadell), amb el Vila-Reial molt a prop jugant competicions europees, i amb l'equip a Tercera Divisió, va aconseguir congregar 13.000 espectadors!
era partit de "caixa o faixa".
S' hauria de saber l'asistència durant la temporada

No arribaven casi mai a 1000
"nada más que añadir señoría"
aquí, estant a Segona B (igual que ells), també teníem bones entrades quan ens hi jugavem alguna cosa, fins i tot les darreres jornades de la lliga regular (abans de playoff o playout).
tindré enveja  sana de l'equip que a Tercera o Segona B (i si m'apures Segona A) mig ompli o ompli l'estadi des del primer a l'últim partit de la temporada

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #12 el: 01 de Juny de 2015, 21:17:30 pm »


Penseu que la 2aB ara ja no es mouen ni de conya els pressupostos d'abans. Si aconseguim els 250.000€ de tota la vida de socis i entrades, més atípics, alguna cosa de tv3...  amb uns pocs dinerons del Japó tindriem un bon pressupost. La majoria de pressupostos no superen els 600.000 euros i molt pocs passen del milió.
Modificar missatge

Antoni Reguant, al Tribuna Preferent ha confirmat que l'objectiu és fer un equip a 3 anys vista per tornar al futbol professional, i que el pressupost per la temporada vinent estarà entre els 600.000 i els 900.000 euros. En teoria plantilla de mitja taula per no patir. Veurem...
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2656
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #13 el: 01 de Juny de 2015, 22:03:51 pm »
Jo la veritat m'he quedat congelat en sentir en el T.P.  que l'objectiu és fer un equip a 3 anys vista per tornar al futbol professional.
Per quin motiu un club que ha estat a segona A no pot aspirar a pujar de categoria de manera immediata.
Entenc que el secret d'un equip humil hauria de ser refermar-se amb pocs diners i optar pel màxim objectiu. Com ho gestionem això, que li direm al secretari tècnic, "oye ficha a tios mediocres", "eh, si nos ponemos arriba, levantamos el pie del acelerador". Sincerament, no entenc res, vull creure en el bon affair d'aquesta gent però sincerament, a mi aquests missatges no em motiven gens ni mica. I ja no se, sí són fruit d'un atac de sinceritat, sí es purament estratègic o es el principi del no res ...

Al final, m'hauré de creure, allò que es deia dels equips de Carreras, que un cop veient que l'objectiu de la permanència s'havia assolit, posaven freno, no fos cas que pujesim a primera.
Honestament, no em dol baixar a segona B, em dol no tenir il-lussió per recuperar la categoria.

Puc entendre que sí algún remot dia tornem a primera, siguem un equip petit, que si tornem a segona siguem un equipillo justet, pero coi, a segona B no podem ser grans ?, estem condemnats de manera vitalicia a ser un put0 equip petit de m****?.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Dani71

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1821
  • Gènere: Masculí
  • arlequin-
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #14 el: 01 de Juny de 2015, 22:19:08 pm »
Si, deu n,hi do, quina trempera donen aquestes declaracions, en dos tres anys! No senyor! Lluitar des_ de ja i aprofitar la inèrcia per pujar ja!!!

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #15 el: 01 de Juny de 2015, 22:21:39 pm »
Si, deu n,hi do, quina trempera donen aquestes declaracions, en dos tres anys! No senyor! Lluitar des_ de ja i aprofitar la inèrcia per pujar ja!!!
Be, ho entenc però quant un equip baixa la inèrcia es cap a vall  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat SergioAC

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1038
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #16 el: 01 de Juny de 2015, 22:24:57 pm »
Jo la veritat m'he quedat congelat en sentir en el T.P.  que l'objectiu és fer un equip a 3 anys vista per tornar al futbol professional.
Per quin motiu un club que ha estat a segona A no pot aspirar a pujar de categoria de manera immediata.
Entenc que el secret d'un equip humil hauria de ser refermar-se amb pocs diners i optar pel màxim objectiu. Com ho gestionem això, que li direm al secretari tècnic, "oye ficha a tios mediocres", "eh, si nos ponemos arriba, levantamos el pie del acelerador". Sincerament, no entenc res, vull creure en el bon affair d'aquesta gent però sincerament, a mi aquests missatges no em motiven gens ni mica. I ja no se, sí són fruit d'un atac de sinceritat, sí es purament estratègic o es el principi del no res ...

Al final, m'hauré de creure, allò que es deia dels equips de Carreras, que un cop veient que l'objectiu de la permanència s'havia assolit, posaven freno, no fos cas que pujesim a primera.
Honestament, no em dol baixar a segona B, em dol no tenir il-lussió per recuperar la categoria.

Puc entendre que sí algún remot dia tornem a primera, siguem un equip petit, que si tornem a segona siguem un equipillo justet, pero coi, a segona B no podem ser grans ?, estem condemnats de manera vitalicia a ser un put0 equip petit de m****?.

Venía a comentar lo mismo que tú, que es lo que ya creía y lo han acabado confirmando esta tarde. Resumen básico: Javi Pérez ficha a los mismos jugadores que tenía pensados para el filial pero ahora para el primer equipo, de mientras a limpiar deuda y a esperar a que suene la flauta. Es esencialmente el mismo plan que ejecutaba la directiva de Soteras, y en ese caso sonó relativamente rápido.

Me han sorprendido mucho las declaraciones y opiniones de gran parte de la afición, con el tornarem, equipo para ascender de inmediato y demás... Tengo bastante claro que el Sabadell en Segunda B es una absoluta mediocridad de club y de equipo. Si alguna vez volvemos a hacer algo notable será por el empuje de la afición, el mismo que hubo cuando se bajó a Tercera, veremos si la reacción de todos ahora es la misma o esto nos termina de rematar.


Desconnectat Vicenç

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #17 el: 01 de Juny de 2015, 22:27:55 pm »
Entenc i molt el que dius i el cor em porta a compartir-ho fil per randa, però també penso que si un club com el Nàstic de Tarragona que té el recolzament polític i econòmic que té de gairebé tota una provincia ha trigat tres anys a tornar, a nosaltres, que tenim el que tenim, ens pot costar força més.
Compte! Sóc dels que no vol renunciar a res d'entrada i si acabem aconseguint montar un pressupost que osci.li entre els 600 i 900 mil euros, crec que si els sabem invertir podem acabar confeccionant una plantilla força competitiva. Ara bé, prometre avui que en un any tornarem i que l'any que ve això serà un festival, queda collonut de cara a la galeria i pot servir per parar el cop de forma immediata de cara a l'afició, però també pot acabar sent un drama si res s'acaba donant.
Crec que en moments com els actuals, les presses, els discursos populistes, promeses engrescadores però sense cap fonament,  i en definitiva, les volades de coloms, és el que menys necessitem.
Vull i de fet exigeixo que em parlin clar, que em diguin el que hi ha, sense embuts, doncs és la única manera de poder créixer i tornar realment d'allà on no ens havíem d'haver mogut. Currar i currar molt, tant als despatxos com a la gespa, és l'únic camí.
Crec que és un èxit, donades les circumstàncies que estem vivint, que el filial es mantingui a Tercera Divisió i crec que també és un encert total que algú com Javi Pérez, que coneix aquestes categories com casa seva, sigui l'encarregat de dirigir aquest projecte esportiu.
És més, tenint en compte que l'última vegada vam trigar 18 anys a tornar al futbol professional, si enguany ho assolim en tres o menys anys, ja podem estar més que contents. Quan ha trigat l'Oviedo amb mig Principat i molts duros al darrera? I el Cádiz? Encara el veurem un anyet més 2a B... Em sembla lloable que s'estigui parlant clar i que ningú es porti a engany.
Jo, com el que més, vull tornar a Segona A en un sol any, però siguem prudents, xarrem poc i currem molt, deixem els grans discursos i el fatalisme pels altres,  seguim al costat del club i no perdem la il.lusió, només així tindrem alguna oportunitat.
Sense a renunciar a absolutament res afronto amb total confiança i eperança una nova etapa que serà dura, molt dura, però que segur també pot ser apassionant. És més, estic convençut que serem molts més els que seguirem pujats en aquest vaixell que els que en baixaran, perquè senzillament som així, i perquè som així aquest club és i serà.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #18 el: 01 de Juny de 2015, 22:33:01 pm »
Entenc i molt el que dius i el cor em porta a compartir-ho fil per randa, però també penso que si un club com el Nàstic de Tarragona que té el recolzament polític i econòmic que té de gairebé tota una provincia ha trigat tres anys a tornar, a nosaltres, que tenim el que tenim, ens pot costar força més.
Compte! Sóc dels que no vol renunciar a res d'entrada i si acabem aconseguint montar un pressupost que osci.li entre els 600 i 900 mil euros, crec que si els sabem invertir podem acabar confeccionant una plantilla força competitiva. Ara bé, prometre avui que en un any tornarem i que l'any que ve això serà un festival, queda collonut de cara a la galeria i pot servir per parar el cop de forma immediata de cara a l'afició, però també pot acabar sent un drama si res s'acaba donant.
Crec que en moments com els actuals, les presses, els discursos populistes, promeses engrescadores però sense cap fonament,  i en definitiva, les volades de coloms, és el que menys necessitem.
Vull i de fet exigeixo que em parlin clar, que em diguin el que hi ha, sense embuts, doncs és la única manera de poder créixer i tornar realment d'allà on no ens havíem d'haver mogut. Currar i currar molt, tant als despatxos com a la gespa, és l'únic camí.
Crec que és un èxit, donades les circumstàncies que estem vivint, que el filial es mantingui a Tercera Divisió i crec que també és un encert total que algú com Javi Pérez, que coneix aquestes categories com casa seva, sigui l'encarregat de dirigir aquest projecte esportiu.
És més, tenint en compte que l'última vegada vam trigar 18 anys a tornar al futbol professional, si enguany ho assolim en tres o menys anys, ja podem estar més que contents. Quan ha trigat l'Oviedo amb mig Principat i molts duros al darrera? I el Cádiz? Encara el veurem un anyet més 2a B... Em sembla lloable que s'estigui parlant clar i que ningú es porti a engany.
Jo, com el que més, vull tornar a Segona A en un sol any, però siguem prudents, xarrem poc i currem molt, deixem els grans discursos i el fatalisme pels altres,  seguim al costat del club i no perdem la il.lusió, només així tindrem alguna oportunitat.
Sense a renunciar a absolutament res afronto amb total confiança i eperança una nova etapa que serà dura, molt dura, però que segur també pot ser apassionant. És més, estic convençut que serem molts més els que seguirem pujats en aquest vaixell que els que en baixaran, perquè senzillament som així, i perquè som així aquest club és i serà.
:ok
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat gol del Sabadell

  • Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3729
  • Gènere: Masculí
Re:Temp. 2015-16: ELS NOSTRES RIVALS A 2aB
« Respondre #19 el: 01 de Juny de 2015, 22:45:29 pm »
Ayer algunos hablaban de desaparición, descenso a tercera.... y hoy que parece que se confirma que no habrá SUSTOS y estaremos en segunda B , nos cabreamos porque el objetivo no es subir... con la deuda que hemos generado supongo que no se va a estirar más el brazo que la manga y sabemos de sobras que invertir 1 millon y medio no es sinónimo de subir (habeis puesto ejemplos de Cadiz, Oviedo que le ha costado varios años de buen presupuesto) ni poner la mitad significa no poder hacer una temporada digna.

Cuando hicimos play off con Moya o incluso cuando subimos estoy seguro que no eramos los máximo favoritos.

Quiero que acabe esta pesadilla de año y reinventarnos nuevamente.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...