Enquesta

Si. A primera a segona o tercera sempre amb el Sabadell
69 (85.2%)
NO.  (Explica la teva rao)
4 (4.9%)
Tinc dubtes.
7 (8.6%)
NS/NC
1 (1.2%)

Total de vots: 81

Autor Tema: Renovaràs el teu abonament l’Any que be?  (Llegit 10001 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat KILLERSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Renovaràs el teu abonament l’Any que be?
« el: 25 de Maig de 2015, 01:29:45 am »
Que fareu? Jo estare l'any que ve a la NCA.

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:Renovaràs el teu abonament l’Any que be?
« Respondre #1 el: 25 de Maig de 2015, 01:48:11 am »
Esta pregunta es una coña para mi, yo antes de ser persona soy arlequinado.

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5666
Re:Renovaràs el teu abonament l’Any que be?
« Respondre #2 el: 25 de Maig de 2015, 06:07:36 am »
Renovare evidentment....el que no penso fer es anar a perdre el temps contra el osasuna...ja he vist massa humillacions i vergonya aliena aquest any.

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:Renovaràs el teu abonament l’Any que be?
« Respondre #3 el: 25 de Maig de 2015, 09:00:54 am »
Renovare evidentment....el que no penso fer es anar a perdre el temps contra el osasuna...ja he vist massa humillacions i vergonya aliena aquest any.

Correcte. Penso exactament el mateix.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Renovaràs el teu abonament l’Any que be?
« Respondre #4 el: 25 de Maig de 2015, 09:25:44 am »
Doncs si i anirè al partit contra el Osasuna :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat arturo

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1042
  • Gènere: Masculí
Re:Renovaràs el teu abonament l’Any que be?
« Respondre #5 el: 25 de Maig de 2015, 10:08:40 am »
Ya no ire al Molinon.Me podeis decir como pensais los que si vais a ir al partido contra Osasuna?

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:Renovaràs el teu abonament l’Any que be?
« Respondre #6 el: 25 de Maig de 2015, 11:05:10 am »
Ya no ire al Molinon.Me podeis decir como pensais los que si vais a ir al partido contra Osasuna?
jo hi aniré per despedir la LFP contra un bon rival (almenys per nom), per despedir-me dels companys del voltant fins la temporada vinent i per veure com PER FI hi ha una xiulada general al camp.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Renovaràs el teu abonament l’Any que be?
« Respondre #7 el: 25 de Maig de 2015, 12:57:03 pm »
Jo SI renovaré a la que es pugui, i SI aniré al camp a veure el comiat de temporada contra l'Osasuna, i si ja estem a Segona B, demanar que dimiteixi la directiva.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re:Renovaràs el teu abonament l’Any que be?
« Respondre #8 el: 25 de Maig de 2015, 12:57:24 pm »
Tot i que ara no me'l renovaria per rabia, se que quan la mala llet s'hagi refredat renovaré.
El dia del Osasuna poques ganes quedaran...   o no! Aixó mai ho podré saber fins saber si arribem amb opcions. Probablement, si Osasuna empata, Racing perd i nosaltres donem la campanada a Gijón (probabilitat 1%) no anirieu a veure un Sabadell-Osasuna?

Desconnectat Enric

  • Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1615
  • Gènere: Masculí
Re:Renovaràs el teu abonament l’Any que be?
« Respondre #9 el: 25 de Maig de 2015, 18:07:07 pm »
Jo pensso renovar el meu, el de la meva filla, i aquest any en serem una mes, perque tambe donaré d'alta l'altre filla meva, que m'ha dit que aquest any vol venir tambe.

El dia del Osasuna hi tant que hi serem, per veure l'ultim partit del Sabadell com a profesional, i esperar que no tardem massa ha tornar-ho a ser.

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5666
Re:Renovaràs el teu abonament l’Any que be?
« Respondre #10 el: 25 de Maig de 2015, 18:10:53 pm »
Tot i que ara no me'l renovaria per rabia, se que quan la mala llet s'hagi refredat renovaré.
El dia del Osasuna poques ganes quedaran...   o no! Aixó mai ho podré saber fins saber si arribem amb opcions. Probablement, si Osasuna empata, Racing perd i nosaltres donem la campanada a Gijón (probabilitat 1%) no anirieu a veure un Sabadell-Osasuna?

La probabilitat de que aixo pasi es de un -1000%.

Desconnectat gol del Sabadell

  • Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3721
  • Gènere: Masculí
Re:Renovaràs el teu abonament l’Any que be?
« Respondre #11 el: 26 de Maig de 2015, 00:08:44 am »
La pregunta ofende.... (de buen rollo) evidentemente!  Y estaré el dia de Osasuna, para despedir a mi equipo de la LFP (no a los jugadores actuales sino al Centre d'Esports Sabadell) y con la ilusión de volver pronto...
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat Lins69

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 751
  • Gènere: Masculí
Re:Renovaràs el teu abonament l’Any que be?
« Respondre #12 el: 26 de Maig de 2015, 01:56:13 am »
Si, con la ilusión de volver.

Desconnectat KILLERSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:Renovaràs el teu abonament l’Any que be?
« Respondre #13 el: 26 de Maig de 2015, 19:09:56 pm »
Yo si que renovare (Como ya he dicho) porque siento amor hacia los colores (mas que los propios jugadores). Asi que el año que viene estare por la NCA animando, aplaudiendo o cag.andome en todo.

El partido del Osasuna es clave para saber como es la afición del Sabadell. Si se pita a los jugadores se dará por hecho que realmente estamos hasta los c0j0nes de estos mercenarios y que queremos un cambio real empezando por los despachos y acabando en el terreno de juego. Si por lo contrario, se "deja estar" y no se protesta de ninguna manera, se demostrara lo que vengo diciendo hace siglos sobre que la afición arlequinada se conforma con poco y NO tiene ambición en llegar siempre al 200% de nuestras posibilidades.

Desconnectat SergioAC

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1038
Re:Renovaràs el teu abonament l’Any que be?
« Respondre #14 el: 26 de Maig de 2015, 20:16:16 pm »
KILLER, que la afición del Sabadell se conforma con poco lo sabe hasta el apuntador, la cosa es que esa identidad social se puede traducir en el aspecto deportivo en dos situaciones:
1ª. El equipo juega sin presión, con confianza, como la temporada pasada o en algún período con Carreras (hay otros casos como Rayo Vallecano, Eibar...), o:
 2ª. A la mínima que van mal las cosas hay una desconexión total por el club (casos Tamudo y la mitad de la plantilla este año o al final de las de Carreras).
Para evitar en la medida de lo posible la segunda situación habría que cambiar radicalmente el modelo de club que tenemos, que ahora mismo se basa en ir confeccionando plantillas diferentes cada año con retales de otros equipos.
Puede parecer una absurdez -y puede que lo sea-, pero qué implicación van a tener los jugadores entrenando la mayoría de días de prestao en Sant Cugat, sin tener al entorno del club pegado a la nuca o por lo menos unas instalaciones donde haya algún signo distintivo del club que les recuerde donde están?

Desconnectat sergio

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 52
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell fins la mort!
Re:Renovaràs el teu abonament l’Any que be?
« Respondre #15 el: 26 de Maig de 2015, 22:44:07 pm »
Se que no viene al caso, pero alguien sabe que ha sido del hombre que estaba en tribuna hace años con los pompones animando todo el rato, solo por curiosidad, que me acorde el otro día.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Renovaràs el teu abonament l’Any que be?
« Respondre #16 el: 26 de Maig de 2015, 22:47:16 pm »
1ª. El equipo juega sin presión, con confianza, como la temporada pasada o en algún período con Carreras (hay otros casos como Rayo Vallecano, Eibar...), o:

Mira, com em va dir un ex-secretari tècnic del CE Sabadell, fa uns anys: 'Sabadell és una plaça 'fàcil' per als jugadors. A la vora de Barcelona si vol sortir i no ser vist, a l'ombra de grans clubs, amb poca pressió per fer grans coses i amb poca afició però fide, que valora la samarreta estigui a la categoria que estigui'.

Més raó que un sant.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FranchVacambauer

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1223
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
Re:Renovaràs el teu abonament l’Any que be?
« Respondre #17 el: 27 de Maig de 2015, 10:19:37 am »
No ho dubtaria mai!
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat chemanez

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2482
  • Gènere: Masculí
Re:Renovaràs el teu abonament l’Any que be?
« Respondre #18 el: 31 de Maig de 2015, 21:50:18 pm »
Si, malgrat q aquesta temporada només he pogut veure a la NCA els partits contra Leganés, Barça B, Llagostera, i Ràcing, ..... Si algú vol fer numeros ......, i sense comptar els bitllets d'avió per venir des de Mallorca, ha estat una temporada molt cara .... I a sobre, aquesta temporada no he pogut comprar-li al meu fill que va néixer a juny de 2014 la samarreta del Sabadell, ja que sembla q Kelme no va servir aquestes talles més petites mai ......

Desconnectat KaSBD

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 211
Re:Renovaràs el teu abonament l’Any que be?
« Respondre #19 el: 31 de Maig de 2015, 23:45:54 pm »
Si. Sobre qué fechas suelen renovarse?
No surrender...