Enquesta

Amb quins jugadors us quedaríeu per la temporada 2015/2016?

De Navas
19 (14.4%)
Nauzet
1 (0.8%)
Cristian
8 (6.1%)
Kiko Olivas
18 (13.6%)
Carlos Hernández
10 (7.6%)
Martí Crespí
0 (0%)
Víctor Espasandín
1 (0.8%)
Riau
2 (1.5%)
Carlos Clerc
9 (6.8%)
Juanjo Ciércoles
18 (13.6%)
Íñigo Egüaras
9 (6.8%)
Antonio Hidalgo
7 (5.3%)
Javi Hervás
0 (0%)
Sotan Tanabe
4 (3%)
Lucas Porcar
3 (2.3%)
Manuel Gato
4 (3%)
Antonio Longás
12 (9.1%)
Collantes
4 (3%)
Marcos
3 (2.3%)

Total de vots: 21

Votació tancada: 31 de Agost de 2015, 16:02:11 pm

Autor Tema: Quins jugadors us quedarieu l'any vinent a segona B?  (Llegit 12446 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14613
  • CHIARA
Re:Quins jugadors us quedarieu l'any vinent a segona B?
« Respondre #20 el: 23 de Maig de 2015, 22:15:13 pm »
Jo der que trist estic avui...
El filial l'aguantarua un any i faria un equip oer pujar, amb molts jugadors nous. Al Sakamoto si vol recuperar pasta es la unica opcio que te. Comprar a 2aA i vendre a 2aB es un mal negoci.

No creo que el sakamoto este, quiera recuperar pasta de esta forma, sabe que se equivocó cuando entró en el Club como máximo accionista, para llegar a un lugar como nuestro Club hay que tener las ideas muy claras y un proyecto serio, cosa que este individuo dudo mucho que lo tuviera claro, ahora de no querer invertir más el proyecto se ha ido a la basura y nosotros como mal menor al pozo.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat MISTER10

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1248
  • Gènere: Masculí
Re:Quins jugadors us quedarieu l'any vinent a segona B?
« Respondre #21 el: 23 de Maig de 2015, 22:17:34 pm »
Juanjo
Yeray
Pol
Agus
Hidalgo
Cristian
Carlos
De navas

A kiko collantes i anibal no els compto perque marxen segur.

Els demes ojala marxin a jugar ben lluny d'aqui, a l'africa si pot ser


Tambe pujaría del filial a Noguera i sandro toscano.

I despres fer un bon equipet apanyadet per la segona B.

Pues soy de la misma opinión que tu y solo subo a la lista a Clerc que aunque no está como el año pasado, creo que haciendo la pretemporada con nosotros y con ritmo puede ser mas que aprovechable.

También Longas si está bien como así parece ojalá siga, al fin y al cabo no creo que se lesionara aposta y como jugador le sobra calidad.

Los demas no quiero ver a ninguno y al señor Mandiá lo quiero en Galicia lo antes posible y creo que entre los que nos gusta el juego bonito y el patadón hay un punto intermedio, pero este año ha quedado claro que ni el patadón ni el tiki.taka a funcionado.

Desconnectat jordisdc

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
Re:Quins jugadors us quedarieu l'any vinent a segona B?
« Respondre #22 el: 23 de Maig de 2015, 22:24:34 pm »
Jo em quedaria amb:
Carlos, Kiko, Agus, Juanjo, Hidalgo (per expèriencia), Eguaras (segurament tingui ofertes i marxi), Yeray,Pol, Forgás. Longás és un altre cas que per qualitat s'hauria de quedar però per la seva falta de professionalitat per no operar-se quan tocava ni forçar per tornar a jugar no el vull veure ni en pintura. A més per culpa de que formi part de la plantilla estem com estem. Cristian i Collantes tenen qualitat però per la seva actitut edat i sou suposo que marxin.
També repescaria a Juanto per segona b segur que té nivell però segur que el crack de Gordillo li va donar la baixa.
Ens haurem de quedar a Espasandín que també podria fotre el camp sense problemes.

Desconnectat chemanez

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2482
  • Gènere: Masculí
Re:Quins jugadors us quedarieu l'any vinent a segona B?
« Respondre #23 el: 23 de Maig de 2015, 22:42:40 pm »
Juanjo Ciercoles, De Navas, los del "b", y los demás a la rue, **** calle o cola del INEM

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1660
  • Gènere: Masculí
Re:Quins jugadors us quedarieu l'any vinent a segona B?
« Respondre #24 el: 24 de Maig de 2015, 00:58:50 am »
Ostres!! Estic molt sorprés de que per un costat la majoria critiqui a l'equip i i per l'altre molts de vosaltres us voleu quedar a la majoria de jugadors.

Em vull quedar a gust, ho sento però estic molt desenganyat.

Jo em quedaria Juanjo, De Navas, Aníbal i Hidalgo, la resta us els podeu confitar.
També us regalo el segon entrenador, l'ajudant del segon entrenador, el traductor de japonés, l'ajudant del traductor de japonés, l'entrenador de porters, i els altres 30 "tècnics i succedanis" xupons que tenim.

I per cert, premis OTB (ole tus buevos) a:

1er premi a: Sakamoto per la seva gran implicació i savoir faire en els moments difícils de l'equip. I per la seva gran gestió per l'espònsor (gràcies, gràcies, gràcies).
2on premi a: Gordillo, pel seu gran ull en els fitxatges d'aquest any, és el nou Monchi.
3er premi a: el senyor gerent i la nàstic connection (extensible a alguns directius del club), per la seva gran gestió (no hi ha res com invertir diners en els tropecientos empleats del club i els tropecientos empleats de seguretat, mai m'havia sentit tant segur al meu seient). Invertir en futbolistes és secundari.

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6303
  • Gènere: Masculí
Re:Quins jugadors us quedarieu l'any vinent a segona B?
« Respondre #25 el: 24 de Maig de 2015, 02:02:39 am »
Juanjo Ciercoles, De Navas, los del "b", y los demás a la rue, **** calle o cola del INEM
Totalment d'acord amb tu, company.
Tots fora, algún que val la pena evidenment marxarà, el Juanjo es pot quedar i el De Navas que quedi vinculat al club d'alguna manera.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat osKar11

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 279
  • Gènere: Masculí
  • Un equip, una ciutat, una passio, un sentiment...
    • supportersgolnord.blogspot.com
Re:Quins jugadors us quedarieu l'any vinent a segona B?
« Respondre #26 el: 24 de Maig de 2015, 02:22:03 am »
del primer equip o que hagin vingut normalment, prescindint dels que segurament marxin, o dels renovats, em quedaria, treient els cedits:

defenses: Kiko, Carlos, Agus
mitjos: Yeray, Eguaras, Longás, Juanjo
davanters: Pol, Forgas

tinc el dubte de Gato i Marcos, cap dels 2 té nivell per Segona A, i ara mateix no els posaria en cap llista, però per Segona B, tenen nivell.

si s'ha de liquidar al filial, crec que amb una barreja de filial + els millors que tenim actualment al primer equip + algun fitxatge de jugadors amb cara i ulls de Segona B, podem fer un equip per lluitar per l'ascens.

Estic casi d'acord amb tu però longas no el podrem pagar i no podem tenir un tio lesionat. Gato a la B pot ser digne i marcos el regalaria.
Aqui no se disfruta, aqui se sufre, se siente y se llora.......

Desconnectat raros

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
Re:Quins jugadors us quedarieu l'any vinent a segona B?
« Respondre #27 el: 24 de Maig de 2015, 08:14:30 am »
De Navas
Agus
Carlos
Kiko
Yeray
Juanjo
Hidalgo
Pol
i algú més del B

I de Longás, un èxit rotund a la persona que va dir no a les ofertes, una més de la seva bona gestió 

Desconnectat gol del Sabadell

  • Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3721
  • Gènere: Masculí
Re:Quins jugadors us quedarieu l'any vinent a segona B?
« Respondre #28 el: 24 de Maig de 2015, 08:16:59 am »
Me quedaría con Juanjo , más que todo porque ya ha renovado con la condición que podiamos estar en segunda B y luego propondria a Hidalgo y De Navas (todo y que buscaria un portero para la titularidad)

Los demás que me gustarian (Cristian, Carlos, Kiko, Collantes, Clerc, Longas o Anibal) seguro que se van a otros equipos de la liga adelante, sobretodo Carlos y Kiko.

De los demás no me interesa ninguno.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7972
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:Quins jugadors us quedarieu l'any vinent a segona B?
« Respondre #29 el: 24 de Maig de 2015, 09:29:49 am »
Ostres!! Estic molt sorprés de que per un costat la majoria critiqui a l'equip i i per l'altre molts de vosaltres us voleu quedar a la majoria de jugadors.

Em vull quedar a gust, ho sento però estic molt desenganyat.

Jo em quedaria Juanjo, De Navas, Aníbal i Hidalgo, la resta us els podeu confitar.
També us regalo el segon entrenador, l'ajudant del segon entrenador, el traductor de japonés, l'ajudant del traductor de japonés, l'entrenador de porters, i els altres 30 "tècnics i succedanis" xupons que tenim.

I per cert, premis OTB (ole tus buevos) a:

1er premi a: Sakamoto per la seva gran implicació i savoir faire en els moments difícils de l'equip. I per la seva gran gestió per l'espònsor (gràcies, gràcies, gràcies).
2on premi a: Gordillo, pel seu gran ull en els fitxatges d'aquest any, és el nou Monchi.
3er premi a: el senyor gerent i la nàstic connection (extensible a alguns directius del club), per la seva gran gestió (no hi ha res com invertir diners en els tropecientos empleats del club i els tropecientos empleats de seguretat, mai m'havia sentit tant segur al meu seient). Invertir en futbolistes és secundari.



No es tracta que ens entusiasmin gaires d´aquests jugadors però és que no pots muntar un equip amb 22 jugadors nous del dia a la nit (lo de 2006 és una excepció).....S´ha de mantindre una certa base (6,7,8 jugadors), perquè sino quan els tens acoplats ja estàs descartat de qualsevol objectiu. I hem d´estar dalt la temporada que ve, perquè si ens diluim a la mediocritat, tipus Sant Andreu, estem llestos.

Comprenc que hi hagi mosqueig, jo son el primer que el té, però no oblidem que el nivell de Segona B és mes baix i que varios d´aquests jugadors no donen la talla (o no tenen prou oportunitats),  a Segona A però si que serien competitius a Segona B i d´aquesta manera els fitxatges ja estarien fets.  I en aquest sentit Gato i si hagués pogut ser Juanto, son cassos que veig molt representatius..... una defensa p.e. Carlos Hernández-Olivas tindria molta solidesa i un Juanjo Ciércoles en forma, ja no et dic res.
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat MAYOLETE

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re:Quins jugadors us quedarieu l'any vinent a segona B?
« Respondre #30 el: 24 de Maig de 2015, 13:14:26 pm »
Jo em quedaria:

De navas (suplent)

Cristian, Carlos, kiko i clerc. Kiko serà impossible i Clerc ha estat lamentable però el considero un bon professional i li donaria una oportunitat.

Juanjo, Yeray (suplent), Longas (ens en deu una), Hidalgo(suplent).

Anibal (impossible)
The pride of Catalunya

Desconnectat Dani71

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1821
  • Gènere: Masculí
  • arlequin-
Re:Quins jugadors us quedarieu l'any vinent a segona B?
« Respondre #31 el: 24 de Maig de 2015, 14:27:25 pm »
yo creo que este equipo ha tenido un gravísimo problema de defensas laterales,  clerc y  christian han sido un coladero, por no decir la de pases al contrario que nos han costado goles. en segunda b si recuperamos al espasandín de la temporada pasada, sólido e incluso chutando a puerta y marcando algún gol y Agus ya iríamos bien, y que vuelva Lao. Yo he echado a faltar el pundonor de jugadores tipo Moha, Lao o Tamudo y no estos jugadores tan "blanditos y perdón por la expresión pero es la sensación que te queda.

Desconnectat KILLERSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:Quins jugadors us quedarieu l'any vinent a segona B?
« Respondre #32 el: 24 de Maig de 2015, 15:16:52 pm »
Me quedaria:

- Juanjo Ciercoles

-David de Navas

Y todos los del Filial

Desconnectat VISCASABADELL

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 284
Re:Quins jugadors us quedarieu l'any vinent a segona B?
« Respondre #33 el: 24 de Maig de 2015, 16:28:39 pm »
Yo sólo me quedaría con:
Juanjo
Yeray
Pol
Agus
Hidalgo
De navas

Imposibles aunque esta temporada lo han dado todo:
kiko Olivas
Aníbal

Los demás espero que no vuelvan a jugar nunca mas en 2A. Mención especial dentro de los PAQUETES ENTRE PAQUETES en mayuscula para: Crespí, Gato, sotan, Espasandin, Riau, Porcar y hervás.

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1660
  • Gènere: Masculí
Re:Quins jugadors us quedarieu l'any vinent a segona B?
« Respondre #34 el: 24 de Maig de 2015, 16:35:51 pm »
Yo sólo me quedaría con:
Juanjo
Yeray
Pol
Agus
Hidalgo
De navas

Imposibles aunque esta temporada lo han dado todo:
kiko Olivas
Aníbal

Los demás espero que no vuelvan a jugar nunca mas en 2A. Mención especial dentro de los PAQUETES ENTRE PAQUETES en mayuscula para: Crespí, Gato, sotan, Espasandin, Riau, Porcar y hervás.

Afegeix el paquet número 1: Nauzet, que dolent és déu meu
(Crespí per mi té el número 2 per que és tant dolent que ni en la meva llista pot quedar primer)

Desconnectat VISCASABADELL

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 284
Re:Quins jugadors us quedarieu l'any vinent a segona B?
« Respondre #35 el: 24 de Maig de 2015, 16:44:36 pm »
Yo sólo me quedaría con:
Juanjo
Yeray
Pol
Agus
Hidalgo
De navas

Imposibles aunque esta temporada lo han dado todo:
kiko Olivas
Aníbal

Los demás espero que no vuelvan a jugar nunca mas en 2A. Mención especial dentro de los PAQUETES ENTRE PAQUETES en mayuscula para: Crespí, Gato, sotan, Espasandin, Riau, Porcar y hervás.

Afegeix el paquet número 1: Nauzet, que dolent és déu meu
(Crespí per mi té el número 2 per que és tant dolent que ni en la meva llista pot quedar primer)
De Nauzet nose que pensar, però la veritat és que ha estat totamente descentrat tota la temporada ... però vaja, un llacet i cap a les Canàries  :yes:

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2280
  • Gènere: Masculí
Re:Quins jugadors us quedarieu l'any vinent a segona B?
« Respondre #36 el: 24 de Maig de 2015, 18:27:17 pm »
Nauzet es un gran paquete que ha hecho una temporada lamentable y que sólo ha servido para adornar las típicas paradas que hace cualquier otro portero y que nos ha hecho creer que eran la hostia.

Sólo espero que no juegue ni un sólo minuto en los dos partidos que quedan y podamos ver a De Navas, sobretodo en la NCA, aunque más que un premio para él, será un tormento, porque con la defensa que tenemos le caen cuatro bien buenos.

Y por Sotán, no entiendo tanta crítica, la verdad. Un jugador que vino y que no tenía nivel ni para territorial y que acabó siendo el mejor del final de liga del año pasado y que en éste ha sido uno de los pocos que ha intentado hacer algo. En Segunda B creo que sería muy aprovechable.

Desconnectat Lins69

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 751
  • Gènere: Masculí
Re:Quins jugadors us quedarieu l'any vinent a segona B?
« Respondre #37 el: 25 de Maig de 2015, 00:16:08 am »
Para mi un jugador que ha progresado y por lo menos le he visto luchando hasta el final a sido Carlos, aunque seguro que tendra ofertas para seguir en un 2A

Desconnectat mamut12

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
  • Gènere: Masculí
Re:Quins jugadors us quedarieu l'any vinent a segona B?
« Respondre #38 el: 25 de Maig de 2015, 00:33:35 am »
Jo crec que es quedaran:

Porters:

DE NAVAS
NAUZET (Té contracte fins a 2016 i si el volem rencidir ja sabeu que s'ha de pagar)

Defenses:

Cristian

Carlos Hernandez

Kiko Olivas

(Clerc no crec que continui tenint el filial a segona B)


Mitg:

Longas

Juanjo

Hidalgo

Davanters:

Gato

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Quins jugadors us quedarieu l'any vinent a segona B?
« Respondre #39 el: 25 de Maig de 2015, 09:30:18 am »
Jo crec que es quedaran:

Porters:

DE NAVAS
NAUZET (Té contracte fins a 2016 i si el volem rencidir ja sabeu que s'ha de pagar)

Defenses:

Cristian

Carlos Hernandez

Kiko Olivas

(Clerc no crec que continui tenint el filial a segona B)


Mitg:

Longas

Juanjo

Hidalgo

Davanters:

Gato

Si baixem a segona B tots els contractes quedan anul·lats o sigui que poden fotre el camp si volen :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡