Autor Tema: Què en penseu sobre RENOVACIÓ JAVI PÉREZ?  (Llegit 1623 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Saballutoficial

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 8
  • Gènere: Masculí
Què en penseu sobre RENOVACIÓ JAVI PÉREZ?
« el: 18 de Maig de 2015, 22:53:14 pm »
M'agradaria saber la opinió que genera la renovació de Javi Pérez entre els aficionats arlequinats. Personalment penso que ha d'anar acompanyada d'una aposta molt ferma pel futbol base a nivell d'instal•lacions, de suport logístic, de repercussió en els mitjans... Però, com he dit, aquesta és la meva.

S'ha demostrat tant a nivell de resultats com de joc que el projecte té molt clar cap a on vol anar, però quan la logística és limitada, tot es torna més complex.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Què en penseu sobre RENOVACIÓ JAVI PÉREZ?
« Respondre #1 el: 18 de Maig de 2015, 23:54:48 pm »
La meva opinió, és que la seva renovació és una aposta per el projecte que s'està realitzant des de fa ja tres anys al futbol base. Realment estic content de la seva renovació, però ara cal, que també es compleixin els terminis de cobrament al futbol base i que no quedi tot en paper mullat.

Per el tema instal·lacions... el segon camp i el de futbol-7 estan molt més a prop i l'edifici no crec que tardi molt en acabar els seus interiors, però cal que passin les eleccions i que es compleixi tot el que s'ha de complir.

Poc a poc i bona lletra, i esperem que el futbol base segueixi creixent com ara, amb persones tant vàlides com Javi Pérez, Carlos Areán, Carlos Gimeno, Gerard Bofill i la grandíssima majoria d'entrenadors que hi han.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re:Què en penseu sobre RENOVACIÓ JAVI PÉREZ?
« Respondre #2 el: 20 de Maig de 2015, 14:43:20 pm »
Molt bona noticia la seva renovació.
Fa un fantastic treball junt amb les persones que estan al seu voltant.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/