Autor Tema: Ampliació Olímpia!  (Llegit 2555 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Saballutoficial

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 8
  • Gènere: Masculí
Ampliació Olímpia!
« el: 06 de Maig de 2015, 13:53:11 pm »
Bé, sembla ser que segons ha fet oficial avui el club (anunciant la suspensió del campus d'estiu), per fi Olímpia, LA CIUTAT ESPORTIVA DEL CE SABADELL, veurà completada la seva darrera fase  d'amiació amb la contrucció d'un nou camp de F11 i un altre annex de F7.

Si fins ara la gent del Futbol Base ja estava fent una bona feina (al meu entendre), no em vull ni imaginar què passarà a partir d'ara.

 :pilotasso


Una curiositat que tinc és la de saber si el filial podrà tornar a jugar a Olímpia o no...

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Ampliació Olímpia!
« Respondre #1 el: 06 de Maig de 2015, 13:54:38 pm »
Jo com Sant Tomas fins que no ho vegi no m'ho creurè  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat SergioAC

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1038
Re:Ampliació Olímpia!
« Respondre #2 el: 06 de Maig de 2015, 15:29:20 pm »
Bé, sembla ser que segons ha fet oficial avui el club (anunciant la suspensió del campus d'estiu), per fi Olímpia, LA CIUTAT ESPORTIVA DEL CE SABADELL, veurà completada la seva darrera fase  d'amiació amb la contrucció d'un nou camp de F11 i un altre annex de F7.

Si fins ara la gent del Futbol Base ja estava fent una bona feina (al meu entendre), no em vull ni imaginar què passarà a partir d'ara.

 :pilotasso


Una curiositat que tinc és la de saber si el filial podrà tornar a jugar a Olímpia o no...

Eso dónde lo pone exactamente? Como dice Inda hasta que no lo vea (y eso si lo veo algún día) no me lo creo.

Desconnectat Saballutoficial

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 8
  • Gènere: Masculí
Re:Ampliació Olímpia!
« Respondre #3 el: 07 de Maig de 2015, 14:56:26 pm »
Ho podeu trobar en la web del club, a l'apartat de notícies es comenta que s'ha suspès el Campus d'Estiu del CES per les obres a Olímpia.

Desconnectat Trivi VLR

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2075
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
Re:Ampliació Olímpia!
« Respondre #4 el: 07 de Maig de 2015, 15:03:41 pm »
A l'Anotador de dilluns van dir que es suspèn perquè faran un annex de camp de futbol 11 i futbol 7

:)

Salut!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Ampliació Olímpia!
« Respondre #5 el: 09 de Maig de 2015, 09:49:49 am »
Bé, sembla ser que segons ha fet oficial avui el club (anunciant la suspensió del campus d'estiu), per fi Olímpia, LA CIUTAT ESPORTIVA DEL CE SABADELL, veurà completada la seva darrera fase  d'amiació amb la contrucció d'un nou camp de F11 i un altre annex de F7.

Si fins ara la gent del Futbol Base ja estava fent una bona feina (al meu entendre), no em vull ni imaginar què passarà a partir d'ara.

 :pilotasso


Una curiositat que tinc és la de saber si el filial podrà tornar a jugar a Olímpia o no...

Cal dir que el segon camp de Futbol-11 serà gestionat per la FCF, però està clar que tenint-lo allà, estaria bé que es pogués aprofitar al 100%.

El tema del filial, ho veig més complicat. Penso que quan es va planificar el projecte, no es va pensar en el futbol pròpiament dit. Una mostra son els pals de la llum del primer camp, just davant la grada, tapant la visió del públic. És de cracks.

Moltes ganes de veure-ho acabat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...