Autor Tema: La permanència més cara que mai  (Llegit 2469 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
La permanència més cara que mai
« el: 02 de de 2015, 08:37:14 am »
Compte aquest any la permanència en aquesta categoria. Fa anys que no recordo 2 equips catalans a la 2aB, amb tantes opcions de descens com són Cornellà i Sant Andreu. Tan de bo els dos en surtin, però jo crec que almenys 1 d'ells caurà. Per tan, s'ha de vigilar molt aquesta circumstància, perque això a dia d'avui arrastraria al 16è i 17è classificat de 3a cap a 1a catalana. Ara mateix estem 2 punts per sobre del descens.

Gran mèrit dels nois del filial fins al moment  :clap :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3411
  • Gènere: Masculí
Re:La permanència més cara que mai
« Respondre #1 el: 04 de de 2015, 09:05:32 am »
Però per la part positiva tenim cinc equips a la part alta, gimnàstic, Lleida, Reus, Badalona i Hospitalet i amb sèries opcions de que algun d'ells pugui pujar

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:La permanència més cara que mai
« Respondre #2 el: 04 de de 2015, 10:02:51 am »
Però per la part positiva tenim cinc equips a la part alta, gimnàstic, Lleida, Reus, Badalona i Hospitalet i amb sèries opcions de que algun d'ells pugui pujar

Un incís: Els descens compensats ens afecten si baixen equips de Segona B, no si pugen aquests a Segona A.

M'explico: Si baixen des de Segona B (esperem que no), UE Cornellà i UE Sant Andreu, les places de descens de Tercera serien 5. Si després pugés de Tercera a Segona B (Tant de bó) un equip, serien 4, si pugen 2, serien 3. Si pugen 3, serien 3 i puja un més de Primera Catalana.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat mss

  • President
  • *********
  • Missatges: 8326
  • Gènere: Masculí
Re:La permanència més cara que mai
« Respondre #3 el: 04 de de 2015, 12:30:12 pm »
Però per la part positiva tenim cinc equips a la part alta, gimnàstic, Lleida, Reus, Badalona i Hospitalet i amb sèries opcions de que algun d'ells pugui pujar

Un incís: Els descens compensats ens afecten si baixen equips de Segona B, no si pugen aquests a Segona A.

M'explico: Si baixen des de Segona B (esperem que no), UE Cornellà i UE Sant Andreu, les places de descens de Tercera serien 5. Si després pugés de Tercera a Segona B (Tant de bó) un equip, serien 4, si pugen 2, serien 3. Si pugen 3, serien 3 i puja un més de Primera Catalana.

Correcte, pero també em de dir que a la 3ª Grup V aquest any hi haurán equips molt competitius al Play off com Ascó, Pobla Mafumet i molt probablement Europa i algun d´ells el veig a 2ªB l´any vinent
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:La permanència més cara que mai
« Respondre #4 el: 04 de de 2015, 15:57:15 pm »
Però per la part positiva tenim cinc equips a la part alta, gimnàstic, Lleida, Reus, Badalona i Hospitalet i amb sèries opcions de que algun d'ells pugui pujar

Un incís: Els descens compensats ens afecten si baixen equips de Segona B, no si pugen aquests a Segona A.

M'explico: Si baixen des de Segona B (esperem que no), UE Cornellà i UE Sant Andreu, les places de descens de Tercera serien 5. Si després pugés de Tercera a Segona B (Tant de bó) un equip, serien 4, si pugen 2, serien 3. Si pugen 3, serien 3 i puja un més de Primera Catalana.

Correcte, pero també em de dir que a la 3ª Grup V aquest any hi haurán equips molt competitius al Play off com Ascó, Pobla Mafumet i molt probablement Europa i algun d´ells el veig a 2ªB l´any vinent

Correcte...tot suma, però val més no estar aquest entre els 5 últims de la classificació per si de cas..... Cada temporada sembla que el grup V de la 3a divisió hagi d'arrassar als play-offs i normalment acaba sent dramàtic.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:La permanència més cara que mai
« Respondre #5 el: 04 de de 2015, 16:40:33 pm »
Correcte, pero també em de dir que a la 3ª Grup V aquest any hi haurán equips molt competitius al Play off com Ascó, Pobla Mafumet i molt probablement Europa i algun d´ells el veig a 2ªB l´any vinent

El CE Europa, sempre la caga als play-offs. Sembla que no vulguin pujar a una categoria que té més despeses que no Tercera divisió.  :whistle:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3411
  • Gènere: Masculí
Re:La permanència més cara que mai
« Respondre #6 el: 04 de de 2015, 22:07:05 pm »
Gràcies pels aclariments, teniu tota la raó estava confós, només en afectan els ascesos de tercer, i això ja ho veig mes dificil

Desconnectat gol del Sabadell

  • Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3721
  • Gènere: Masculí
Re:La permanència més cara que mai
« Respondre #7 el: 04 de de 2015, 23:43:34 pm »
De todas formas,nuestra continuidad en tercera,aparte de salvarnos deportivamente,vendrá marcada por el desenlace del primer equipo
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat mss

  • President
  • *********
  • Missatges: 8326
  • Gènere: Masculí
Re:La permanència més cara que mai
« Respondre #8 el: 26 de Abril de 2015, 20:41:10 pm »

Vilassar de Mar matemàticament equip de 1ªCatalana, una plaça coberta  :rolleyes2:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres