Autor Tema: Oda al Optimismo.  (Llegit 66929 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat arturo

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1042
  • Gènere: Masculí
Re:Oda al Optimismo.
« Respondre #360 el: 08 de Maig de 2015, 09:21:44 am »
Voy a copiar un comentario, para mi muy acertado, de un aficionado del Albacete después de su partido este fin de semana pasado contra ellos. Yo ya llevo tiempo pensando lo mismo hace tiempo.

 :arrow: Me voy a permitir dar unas pinceladas del Barca B, buen equipo, calidad de los mejores de la categoría junto a Betis, Valladolid y las palmas pero el entrenador o los entrenadores que han pasado no son los adecuados está claro; allí cada cual hace lo que quiere Halilovic se cree Messi, Munir Neymar y Sandro Suare, repleto de individualidades, poca defensa, equipo roto, en resumen millonarios prematuros que tienen la vida hecha que sienten más poco por el equipo en el que juegan y que saben que lo mejor para ellos y su futuro es en vez de jugar un partido serio ordenados para el equipo y la victoria es lucirse individualmente y salir en los replays y así le va al barca B este año. A mi juicio con un entrenador que los ponga firmes tienen mimbres para el primer equipo sobre todo los de arriba pero tal como juegan ahora no los quiero ni para mi Albacete y se irán a Segunda b
:thumbsup:

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2304
  • Gènere: Masculí
Re:Oda al Optimismo.
« Respondre #361 el: 10 de Maig de 2015, 21:02:42 pm »
Cagada monumental la derrota contra Alcorcón. Estamos obligados a ganar al Leganés. Si no lo conseguimos, podemos decir adiós a Segunda si se dan malos resultados de nuestros rivales.

Tengo la sensación de que parte de la afición estaba muy pendiente de los enfrentamientos directos y muy poco del Alcorcón y, probablemente, los jugadores también.

Mal, pero hay que seguir. HONOR!

Desconnectat Dani71

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1821
  • Gènere: Masculí
  • arlequin-
Re:Oda al Optimismo.
« Respondre #362 el: 10 de Maig de 2015, 21:10:20 pm »
Ayer era el partido, el que nos podia dar la salvacion y salieron a hacer el ridiculo, ayer era el dia para haber salido a morir y no tiraron ni a puerta, ni una vez, estamos en segunda b pero ademas habiendo hecho meritos, se han propuesto ser los paquetazos de la categoria y vaya si lo han conseguido. Ypensar que con casi los mismos el año pasado se hizo una gran temporada...no lo entiendo pero ahora nismo los mas malos pero de largo.

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2735
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:Oda al Optimismo.
« Respondre #363 el: 10 de Maig de 2015, 21:30:51 pm »
Temporada anterior, aquests van ser els números del Girona;

Jornada 27, posicio 21. Las Palmas 2 vs Girona 1
Jornada 28, posició 22. Girona 0 vs Córdoba 1
Jornada 29, posició 22. Sabadell 4 vs Girona 0.  Fitxen a Machin
Jornada 30, posició 22. Girona 0 vs Murcia 1
Jornada 31, posició 22. Sporting 3 vs Girona 1
Jornada 32, posició 22. Girona 3 vs Alcorcon 1
Jornada 33, posicio 21 Hercules 0 vs Girona 0
Jornada 34, posicio 21 Girona 4 vs Mirandes 0
Jornada 35, posició 22 Barça 2 vs Girona 1
Jornada 36, posició 22 Girona 2 vs Zaragoza 0
Jornada 37, posició 19 Tenerife 0 vs Girona 1
Jornada 38, posicio19 Girona 1 vs Castilla 1
Jornada 39, posició 21 Recre 1 vs Girona 0
Jornada 40, posició 20 Girona 1 vs Mallorca 1
Jornada 41, posició 19 Ponfe 1 vs Girona 2
Jornada 42, posició 15 Girona 3 vs Depor 1
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Cristian1903

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 25
  • Gènere: Masculí
  • Lanero
Re:Oda al Optimismo.
« Respondre #364 el: 10 de Maig de 2015, 21:46:35 pm »
El Girona guanyava fora de casa, cosa que nosaltres no fem. Si no guanyem a fora, ni tampoc a casa, anirem a fer companyia a l'Olot, el Reus, el Xàtiva...

Desconnectat psaltiveri98

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 417
  • Gènere: Masculí
Re:Oda al Optimismo.
« Respondre #365 el: 10 de Maig de 2015, 21:53:05 pm »
Doncs ja sabem que toca ara, guanyar si o si a Leganés i esperar els resultats... el pitjor es el mal horari del partit del Tenerife, que fara que no hi hagi una bona entrada...  :rant: :rant:
HONOR, HONOR, HONOR AL SABADELL!!

Desconnectat Dani71

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1821
  • Gènere: Masculí
  • arlequin-
Re:Oda al Optimismo.
« Respondre #366 el: 10 de Maig de 2015, 22:11:43 pm »
Portem un any que si ara toca guanyar a no se qui o toca guanyar a no se quants i no xutem ni a porta, jugant a casa i amb un public maravellos que no para d animar i res de res, no responen al tractament, el malalt semblava que rebifava però torna a estar en fase terminal.

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:Oda al Optimismo.
« Respondre #367 el: 10 de Maig de 2015, 22:59:49 pm »
Si los jugadores son de segunda B demostremos que la afición si es de segunda. Hasta el final.

Desconnectat MISTER10

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1248
  • Gènere: Masculí
Re:Oda al Optimismo.
« Respondre #368 el: 11 de Maig de 2015, 00:04:14 am »
Los jugadores no se si dan para mas o no, pero lo que le tiene que quedar claro a Mandiá es que no podemos  salir a por el 0 a 0 y es que necesitamos los 3 puntos!!!

Como bien ha dicho Évir, vamos a demostrar que nosotros somos de 2ºA!!!

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1695
  • Gènere: Masculí
Re:Oda al Optimismo.
« Respondre #369 el: 11 de Maig de 2015, 01:26:11 am »
Els jugadors ho donen tot però arribem molt justos de gasolina. També la lesió d'Hidalgo va trastocar els plans i justament Hervàs que podia ser el seu substitut no estava convocat. A Gato i Sotan els hi falta ritme i a l'equip en general li falta qualitat. Mentres l'equip ha tingut gasolina hem tapat algunes carències, ara alguns jugadors cauen per lesió o cansament i no tenim banqueta en condicions.

Continuo dient que la mala planificació i la péssima etapa de l'entrenajuvenils ens ha condemnat.
Igualment no està tot perdut, a Leganés es pot guanyar tranquil.lament i si ho rematem contra el Tenerife tornem estar allà. Veig al Tenerife i al Mallorca bastant malament i crec s'han convidat a la festa.

Per una altre banda no negaré quin tinc moltes ganes de que acabi aquesta tortura de lliga, ànims ja queda menys!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 8029
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:Oda al Optimismo.
« Respondre #370 el: 11 de Maig de 2015, 08:21:28 am »
Els jugadors ho donen tot però arribem molt justos de gasolina. També la lesió d'Hidalgo va trastocar els plans i justament Hervàs que podia ser el seu substitut no estava convocat. A Gato i Sotan els hi falta ritme i a l'equip en general li falta qualitat. Mentres l'equip ha tingut gasolina hem tapat algunes carències, ara alguns jugadors cauen per lesió o cansament i no tenim banqueta en condicions.

Continuo dient que la mala planificació i la péssima etapa de l'entrenajuvenils ens ha condemnat.
Igualment no està tot perdut, a Leganés es pot guanyar tranquil.lament i si ho rematem contra el Tenerife tornem estar allà. Veig al Tenerife i al Mallorca bastant malament i crec s'han convidat a la festa.

Per una altre banda no negaré quin tinc moltes ganes de que acabi aquesta tortura de lliga, ànims ja queda menys!


Continuo dient que un altre gran error que no s´ha comentat massa, és el de guardar una plaça tant important com la de Longás, per tota la temporada i sense cobrir-la, circunstància que fins i tot haguéssim pogut fer fa alguns partits perquè és una lesió de llarga duració.  En una categoria tant igualada no ens podem permetre aquests lluxes c****** ........i també penso que Hervás està poc aprofitat. Tot això ens està creant un centre del camp dèbil, dèbil, dèbil
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3431
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:Oda al Optimismo.
« Respondre #371 el: 11 de Maig de 2015, 08:34:10 am »
Tot i la dolorosa derrota de dissabte, crec que encara tenim possibilitats, no perque nosaltres siguem bons sinò perque la resta d'equips implicats no està demostrant res i inclús Tenerife i Mallorca s'apunten al festival. Hem de guanyar com sigui 3 partits i haurien de ser Tenerife, Recre i Osasuna. Al camp del Sporting intentar esgarrapar 1 punt igual que del camp del Leganés, que no serà facil. Em surten 47 punts. I sobretot mai abaixar els braços si es perd a Leganés, que ens interessa acabar la lliga el més amunt possible. Som-hi, que no tot està perdut!
Visca el Sabadell!!

Desconnectat arturo

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1042
  • Gènere: Masculí
Re:Oda al Optimismo.
« Respondre #372 el: 11 de Maig de 2015, 08:59:22 am »
Els jugadors ho donen tot però arribem molt justos de gasolina. També la lesió d'Hidalgo va trastocar els plans i justament Hervàs que podia ser el seu substitut no estava convocat. A Gato i Sotan els hi falta ritme i a l'equip en general li falta qualitat. Mentres l'equip ha tingut gasolina hem tapat algunes carències, ara alguns jugadors cauen per lesió o cansament i no tenim banqueta en condicions.

Continuo dient que la mala planificació i la péssima etapa de l'entrenajuvenils ens ha condemnat.
Igualment no està tot perdut, a Leganés es pot guanyar tranquil.lament i si ho rematem contra el Tenerife tornem estar allà. Veig al Tenerife i al Mallorca bastant malament i crec s'han convidat a la festa.

Per una altre banda no negaré quin tinc moltes ganes de que acabi aquesta tortura de lliga, ànims ja queda menys!


Continuo dient que un altre gran error que no s´ha comentat massa, és el de guardar una plaça tant important com la de Longás, per tota la temporada i sense cobrir-la, circunstància que fins i tot haguéssim pogut fer fa alguns partits perquè és una lesió de llarga duració.  En una categoria tant igualada no ens podem permetre aquests lluxes c****** ........i també penso que Hervás està poc aprofitat. Tot això ens està creant un centre del camp dèbil, dèbil, dèbil
:thumbsup:

Desconnectat arturo

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1042
  • Gènere: Masculí
Re:Oda al Optimismo.
« Respondre #373 el: 11 de Maig de 2015, 09:02:53 am »
De
Si los jugadores son de segunda B demostremos que la afición si es de segunda. Hasta el final.
De primera.

Desconnectat Lins69

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 751
  • Gènere: Masculí
Re:Oda al Optimismo.
« Respondre #374 el: 11 de Maig de 2015, 11:46:02 am »
Yo ayer me trage el partido de Osasuna y el Racing vs Tenerife, con toda la sinceridad el primero se escapo porque el Mirandes no acertó a meterla entre los tres palos, si no hubieran palmado, mucho histórico pero son muy malos y el Tenerife visto lo de ayer lo veo bajando, como no saque algo este fin de semana en casa, baja, los veo con el peor nivel de todos. No nos tenemos que poner nerviosos aún, todos tenemos un calendario complicado y por suerte o por desgracia en el ultimo partido tendremos a tiro a los rojillos.

Desconnectat mss

  • President
  • *********
  • Missatges: 8390
  • Gènere: Masculí
Re:Oda al Optimismo.
« Respondre #375 el: 11 de Maig de 2015, 12:47:16 pm »
Els jugadors ho donen tot però arribem molt justos de gasolina. També la lesió d'Hidalgo va trastocar els plans i justament Hervàs que podia ser el seu substitut no estava convocat. A Gato i Sotan els hi falta ritme i a l'equip en general li falta qualitat. Mentres l'equip ha tingut gasolina hem tapat algunes carències, ara alguns jugadors cauen per lesió o cansament i no tenim banqueta en condicions.

Continuo dient que la mala planificació i la péssima etapa de l'entrenajuvenils ens ha condemnat.
Igualment no està tot perdut, a Leganés es pot guanyar tranquil.lament i si ho rematem contra el Tenerife tornem estar allà. Veig al Tenerife i al Mallorca bastant malament i crec s'han convidat a la festa.

Per una altre banda no negaré quin tinc moltes ganes de que acabi aquesta tortura de lliga, ànims ja queda menys!


Continuo dient que un altre gran error que no s´ha comentat massa, és el de guardar una plaça tant important com la de Longás, per tota la temporada i sense cobrir-la, circunstància que fins i tot haguéssim pogut fer fa alguns partits perquè és una lesió de llarga duració.  En una categoria tant igualada no ens podem permetre aquests lluxes c****** ........i també penso que Hervás està poc aprofitat. Tot això ens està creant un centre del camp dèbil, dèbil, dèbil

En la línea del que exposes, només cal veure a Osasuna, divendres arriba Hervías cedit per la Real Societat i el diumenge ja va marcar  :mmmm
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5698
Re:Oda al Optimismo.
« Respondre #376 el: 11 de Maig de 2015, 14:24:52 pm »
Yo ayer me trage el partido de Osasuna y el Racing vs Tenerife, con toda la sinceridad el primero se escapo porque el Mirandes no acertó a meterla entre los tres palos, si no hubieran palmado, mucho histórico pero son muy malos y el Tenerife visto lo de ayer lo veo bajando, como no saque algo este fin de semana en casa, baja, los veo con el peor nivel de todos. No nos tenemos que poner nerviosos aún, todos tenemos un calendario complicado y por suerte o por desgracia en el ultimo partido tendremos a tiro a los rojillos.

Todos los de abajo somos una banda. Desde el mallorca para abajo...yo tambien me trague los partidos. El osasuna es malisimo. Gano pero el mirandes fue superior en casi todo el partido. El racing marco de penalti dudoso y el tenerife es absolutamente nefasto. El nivel es lamentable y se salvara el menos malo...pero ojo. Ganando a los 3 que ya sabemos nos salvamos fijo. La semana que viene por logica y porque son muy malos deberian pinchar osasuna y racing si o si...

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2304
  • Gènere: Masculí
Re:Oda al Optimismo.
« Respondre #377 el: 11 de Maig de 2015, 17:55:54 pm »
Yo ayer me trage el partido de Osasuna y el Racing vs Tenerife, con toda la sinceridad el primero se escapo porque el Mirandes no acertó a meterla entre los tres palos, si no hubieran palmado, mucho histórico pero son muy malos y el Tenerife visto lo de ayer lo veo bajando, como no saque algo este fin de semana en casa, baja, los veo con el peor nivel de todos. No nos tenemos que poner nerviosos aún, todos tenemos un calendario complicado y por suerte o por desgracia en el ultimo partido tendremos a tiro a los rojillos.

Todos los de abajo somos una banda. Desde el mallorca para abajo...yo tambien me trague los partidos. El osasuna es malisimo. Gano pero el mirandes fue superior en casi todo el partido. El racing marco de penalti dudoso y el tenerife es absolutamente nefasto. El nivel es lamentable y se salvara el menos malo...pero ojo. Ganando a los 3 que ya sabemos nos salvamos fijo. La semana que viene por logica y porque son muy malos deberian pinchar osasuna y racing si o si...

Pero como a alguno de los dos le dé por ganar, y nosotros no lo hagamos en Leganés, adiós Segunda División. La liga se decide en cada jornada, con la salvedad de que un error nuestro nos condena definitivamente.

Es la hora de los hombres, de que nuestros jugadores demuestren que van a por todas, porque como no lo sientan así y crean que aún hay margen de error, luego llegarán las caras de ***** y los lloriqueos de cara a la gradería.

Y el año que viene, si te he visto no me acuerdo...

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7047
  • Gènere: Masculí
Re:Oda al Optimismo.
« Respondre #378 el: 12 de Maig de 2015, 06:35:34 am »
Yo ayer me trage el partido de Osasuna y el Racing vs Tenerife, con toda la sinceridad el primero se escapo porque el Mirandes no acertó a meterla entre los tres palos, si no hubieran palmado, mucho histórico pero son muy malos y el Tenerife visto lo de ayer lo veo bajando, como no saque algo este fin de semana en casa, baja, los veo con el peor nivel de todos. No nos tenemos que poner nerviosos aún, todos tenemos un calendario complicado y por suerte o por desgracia en el ultimo partido tendremos a tiro a los rojillos.

Todos los de abajo somos una banda. Desde el mallorca para abajo...yo tambien me trague los partidos. El osasuna es malisimo. Gano pero el mirandes fue superior en casi todo el partido. El racing marco de penalti dudoso y el tenerife es absolutamente nefasto. El nivel es lamentable y se salvara el menos malo...pero ojo. Ganando a los 3 que ya sabemos nos salvamos fijo. La semana que viene por logica y porque son muy malos deberian pinchar osasuna y racing si o si...

Pero como a alguno de los dos le dé por ganar, y nosotros no lo hagamos en Leganés, adiós Segunda División. La liga se decide en cada jornada, con la salvedad de que un error nuestro nos condena definitivamente.

Es la hora de los hombres, de que nuestros jugadores demuestren que van a por todas, porque como no lo sientan así y crean que aún hay margen de error, luego llegarán las caras de ***** y los lloriqueos de cara a la gradería.

Y el año que viene, si te he visto no me acuerdo...

Eh, que si ens posem així també podem guanyar a Gijón, eh...!!

Desconnectat arturo

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1042
  • Gènere: Masculí
Re:Oda al Optimismo.
« Respondre #379 el: 12 de Maig de 2015, 08:22:07 am »
Aqui se pueden perder todos los partidos o ninguno.