| C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP > PRIMER EQUIP |
| J:16 AD Alcorcón-CE Sabadell 07/12/14 a les 17:00 |
| << < (4/24) > >> |
| arlekinatlasalut:
No sé por qué os quejáis tanto, no ha ni empezado y ya decís que perderemos,etc. Un poco de confianza y ánimos y al final del partido ya comentaremos. Por cierto, creo que tango Marcos como Lucas deberían ser titulares, no me sorpende para nada la titularidad de Porcar. |
| txemaspm:
Esperemos que Lionel Porcar haga el partido de su vida porque sino vamos apañados... |
| Lilardo:
--- Cita de: Grandine en 07 de Desembre de 2014, 16:46:13 pm --- --- Cita de: Lilardo en 07 de Desembre de 2014, 16:41:33 pm --- --- Cita de: Grandine en 07 de Desembre de 2014, 16:11:43 pm ---l'11 confirmat: Nauzet, Víctor, Carlos Hdez, K.Olivas,Cristian, A. Hidalgo, Eguaras, J. Hervás, Lucas Porcar, Aridai i Collantes. Primer partit de lliga d'Álex García, primer partit amb invents (¿Lucas Porcar fals 9?). Esperem que rutlli la cosa... --- End quote --- no entenc la mania de sortir amb 10,perque juga el paquetas d'ariday? (ara ojala que em calli la boca i foti un hat-trick) alex impresentable,vete ya!! gordillo dimisión!! fora la nastic conection!! --- End quote --- Collons, acaba d'arribar i ja volem que marxi? Una mica de relax, donem-li temps, no? --- End quote --- si vas veure i llegir el follón de l'altre dia,jo ja li tinc la creu posada a aquest paio desde el primer dia,per impresentable,i per estar aquí nomes per ser amic del gordillo |
| KILLERSBD:
No va Radio Sabadell i Esport3 encara donen les tonteries del Derbi |
| Lins69:
Por lo menos siempre que ha salido le ha puesto ganas. |
| Navegació |
| Índex de Missatges |
| Pàgina Següent |
| Pàgina Anterior |