| C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP > PRIMER EQUIP |
| J:16 AD Alcorcón-CE Sabadell 07/12/14 a les 17:00 |
| << < (21/24) > >> |
| Darth:
Crítica constructiva??? Poc em llegeixes.... LA realitat és aquesta... 20 Sabadell 15 4 2 9 20 27 14 7 3 1 3 12 11 10 8 1 1 6 8 16 4 Aquests son els nº del Sabadell. Teniu sensació de professionalitat amb els fijatges que s'han fet?? amb el canvi d'entrenador? Amb les accions socials fetes des del club??? Ja moltes vegades he comentat des del meu punt de vista, el que s'hauria d'haver fet. Però la deixadesa demostrada per la directiva del club, i les noticies filtrades de posible venda, deixen molt clar quina és la situació d'aquest club. Crítica constructiva?? els nº parlen per si sols... |
| josep maria:
Viçens, Birrero.. Gracies a vosaltres a aquest forum encara val la pena donar-li una ullada. Pel que fa als menys optimistes, només dir que s´ha de remar tots junts. Ánims Sabadell, altres equips han estat per sota i ara ens toca a nosaltres sortir del pou. |
| Darth:
De moment els nostres rivals son Las Palmas i Leganés.... si treiem 6 punts, collunut. Si en treiem 3, seguirem com estem... si en treiem menys de tres, la situació serà desesperada.... |
| birrero:
--- Cita de: Darth en 07 de Desembre de 2014, 21:13:56 pm ---Crítica constructiva??? Poc em llegeixes.... LA realitat és aquesta... 20 Sabadell 15 4 2 9 20 27 14 7 3 1 3 12 11 10 8 1 1 6 8 16 4 Aquests son els nº del Sabadell. Teniu sensació de professionalitat amb els fijatges que s'han fet?? amb el canvi d'entrenador? Amb les accions socials fetes des del club??? Ja moltes vegades he comentat des del meu punt de vista, el que s'hauria d'haver fet. Però la deixadesa demostrada per la directiva del club, i les noticies filtrades de posible venda, deixen molt clar quina és la situació d'aquest club. Crítica constructiva?? els nº parlen per si sols... --- End quote --- Disculpa si no m'he expressat bé, Darth, no em referia a tu, amb el comentari, tot el contrari, et donava la raó. A totes aquestes preguntes que et fas, també la meva resposta per a la majoria son: NO. |
| KILLERSBD:
El CE Sabadell es aquel estudiante que hace el vago todo el curso escolar y el ultimo mes se pone las pilas para no suspender y tener que repetir. Eso no es sufrir, eso es ser masoquista. Sufrir es aquel estudiante que aun no ser brillante, se esfuerza como el que mas y trabaja duro todo el año para por lo menos sacar un "suficiente" y pasar de curso merito de su esfuerzo. A mi si el Sabadell pierde contra un rival como el Betis o Las Palmas, pero se dejala piel y lucha como el mejor aunque pierda porque el rival es superior, Pues al terminar el partido aplaudo fuerte y les doy la enhorabuena por luchar y por defender NUESTROS COLORES. Lo de ahora me parece una broma de mal gusto y que se estan riendo en nuestra cara. |
| Navegació |
| Índex de Missatges |
| Pàgina Següent |
| Pàgina Anterior |