Enquesta

Si, som una afició a la alzada de la categoria.
A vegades, nomes en les grans ocasions l'estadi apreta.
Som una afició molt freda i poc animosa.
Estadi amb un dels pitjors ambients de la categoria.

Autor Tema: Animació a l'estadi  (Llegit 2965 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat arlekinado_sbd

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 259
  • Gènere: Masculí
  • Yo no cumplo años, yo cumplo temporadas...
Animació a l'estadi
« el: 27 de Novembre de 2014, 13:26:22 pm »
Durant les jornades i el partits que es poden veure de segona divisió observu i escoltu els ambients en quant a animació de la resta d'equips de la lliga i trobu que el nostre estadi es dels mes freds de la categoria, deixant de banda que tenim de les pitjors afluencias jornada rere jornada tinc la sensació de que l'afició del Sabadell es molt freda i poc calenta. Personalmet crec que es un aspecte que es pot millorar ja sigui potenciant la grada d'animació o fent iniciatives com per exemple: a cada minut 20' de cada part que tot l'estadi mogui la seva bufanda a crits de Sabadell Sabadell...

No se, que opineu vosaltres?

Desconnectat KILLERSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:Animació a l'estadi
« Respondre #1 el: 27 de Novembre de 2014, 13:41:39 pm »
Som Catalans i som aixi de freds. Els andalusos amb el seu "salero" mouen mases i nomes cal recordar la pasada del Betis per la NCA. He estat a tots els estadis de equips catalans que ara mateix estan a la categoria de futbol profesional, i crec que ni estem tan malament, aixi seria la meva llosta de equips mes sorllosos a Catalunya:

-RCD Espanyol

- CE Sabadell

- FC Barcelona

- Girona FC

Veure un Espanyol - Getafe a Cornella entre semana a mala hora i vaig flipar amb l'ambient. El meu cosi perico m'hi va portar hi vaig flipar amb la bona conexio entre els cantics de la curva, i la resta de aficionats

Desconnectat arturo

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1042
  • Gènere: Masculí
Re:Animació a l'estadi
« Respondre #2 el: 27 de Novembre de 2014, 15:36:45 pm »
Durant les jornades i el partits que es poden veure de segona divisió observu i escoltu els ambients en quant a animació de la resta d'equips de la lliga i trobu que el nostre estadi es dels mes freds de la categoria, deixant de banda que tenim de les pitjors afluencias jornada rere jornada tinc la sensació de que l'afició del Sabadell es molt freda i poc calenta. Personalmet crec que es un aspecte que es pot millorar ja sigui potenciant la grada d'animació o fent iniciatives com per exemple: a cada minut 20' de cada part que tot l'estadi mogui la seva bufanda a crits de Sabadell Sabadell...

No se, que opineu vosaltres? Lo que veo son varias peñas muy bien preparadas y el resto del estadio no pasa del aplauso

Desconnectat Vicenç

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Re:Animació a l'estadi
« Respondre #3 el: 27 de Novembre de 2014, 19:13:46 pm »
Aproximadament porto uns 20 anys anant a gairebé tots els partits que es disputen a la Nova Creu Alta. En tot aquest temps m'hauré perdut com a màxim entre 6 o 7 partits oficials, i fa temps que em ronda una sensació pel cap i és que la grada que es coneix com "general" fa uns anys enrera animava moltíssim més que ara al nostre equip.
Vagi per endavant que jo m'ubico a la que segur és la zona de l'estadi menys animosa, a tribuna. Els "tribuneros" com de vegades despectivament se'n parla dins i fora d'aquest fòrum és evident que en la seva majoria van al futbol com si d'una obra de teatre o òpera es tractés, tot i que també us dic en el meu sector,  jo mateix, juntament amb un grup de 5 o 6 persones més, animem com el que més des de les nostres cadires.
Dit això, torno al principi i m'agradria que algú em confirmés o em desmentís la sensació que abans comentava. Penso i mantinc que ara per ara la grada de general de la Nova Creu Alta no és el que era i que s'anima poquíssim. Si no fos pel grup d'animació del gol nord el nostre estadi seria un cementiri descomunal, fins i tot quan l'equip funciona. Inclús al final de passada temporada, quan la piloteta entrava, aquest sector de l'estadi en poques ocasions va seguir el fil iniciat pel gol nord a l'hora d'animar, o en tot cas, quan uns animaven els altres callaven i a l'inversa. El fet és que en comptades ocasions s'ha pogut escoltar a gran part de l'estadi animar al mateix temps.
En temporades passades, a tercera i segona B, la grada de general bullia i apretava de lo lindo força sovint. Ara, crec que aquesta intensitat s'ha reduït i molt i la veritat és que no ho acabo d'entendre. És possible que els sectors més animosos d'aquesta grada són els que s'han acabat traslladant al gol nord després de la divisió en sectors que va patir l'estadi i els abonaments des de la nostra tornada a Segona A?
En fi, de ben segur que algú m'ho desmentirà amb rotunditat, però aquesta és la sensació que tinc i des de fa ja força temps.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Animació a l'estadi
« Respondre #4 el: 27 de Novembre de 2014, 19:18:50 pm »
Aproximadament porto uns 20 anys anant a gairebé tots els partits que es disputen a la Nova Creu Alta. En tot aquest temps m'hauré perdut com a màxim entre 6 o 7 partits oficials, i fa temps que em ronda una sensació pel cap i és que la grada que es coneix com "general" fa uns anys enrera animava moltíssim més que ara al nostre equip.
Vagi per endavant que jo m'ubico a la que segur és la zona de l'estadi menys animosa, a tribuna. Els "tribuneros" com de vegades despectivament se'n parla dins i fora d'aquest fòrum és evident que en la seva majoria van al futbol com si d'una obra de teatre o òpera es tractés, tot i que també us dic en el meu sector,  jo mateix, juntament amb un grup de 5 o 6 persones més, animem com el que més des de les nostres cadires.
Dit això, torno al principi i m'agradria que algú em confirmés o em desmentís la sensació que abans comentava. Penso i mantinc que ara per ara la grada de general de la Nova Creu Alta no és el que era i que s'anima poquíssim. Si no fos pel grup d'animació del gol nord el nostre estadi seria un cementiri descomunal, fins i tot quan l'equip funciona. Inclús al final de passada temporada, quan la piloteta entrava, aquest sector de l'estadi en poques ocasions va seguir el fil iniciat pel gol nord a l'hora d'animar, o en tot cas, quan uns animaven els altres callaven i a l'inversa. El fet és que en comptades ocasions s'ha pogut escoltar a gran part de l'estadi animar al mateix temps.
En temporades passades, a tercera i segona B, la grada de general bullia i apretava de lo lindo força sovint. Ara, crec que aquesta intensitat s'ha reduït i molt i la veritat és que no ho acabo d'entendre. És possible que els sectors més animosos d'aquesta grada són els que s'han acabat traslladant al gol nord després de la divisió en sectors que va patir l'estadi i els abonaments des de la nostra tornada a Segona A?
En fi, de ben segur que algú m'ho desmentirà amb rotunditat, però aquesta és la sensació que tinc i des de fa ja força temps.

Doncs la meva percepció es que ara s'anima molt mes les penyes fan molt bona feina, abans nomes s'animava al equip contrari. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5066
  • Gènere: Masculí
Re:Animació a l'estadi
« Respondre #5 el: 27 de Novembre de 2014, 21:04:56 pm »
Correcte Vicenç.
Jo de petit anava a lateral,  amb l'edat "tonta" a gol, i ara a lateral.
I sí, crec que a lateral ara som més senyoritos que abans.
Que consti que globalitzo i molt, però en majoria, estem més callats.

Desconnectat Dani71

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1821
  • Gènere: Masculí
  • arlequin-
Re:Animació a l'estadi
« Respondre #6 el: 27 de Novembre de 2014, 21:17:38 pm »
per a mi d. animació molt be, només faltaríen 2000 persones més per partit encara que no obríssin ni la boca.

per cert la zona  corporate molt guapa

 

Desconnectat arlekinado_sbd

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 259
  • Gènere: Masculí
  • Yo no cumplo años, yo cumplo temporadas...
Re:Animació a l'estadi
« Respondre #7 el: 12 de Gener de 2015, 12:44:39 pm »
Ahir es va poder obsevar i escoltar que quan l'afició creu en que es pot guanyar o treure quelcom positiu d'un partit els jugadors ho noten i lluiten fins al final.

Felicito a tots els arlekinats que ahir es van donar cita al temple i van apretar a l'arbitre, animar als nostres i es van deixar la veu al temple.

Una vegada mes s'ha demostrat que si es vol es pot fer d'un estadi de 4000 persones com un de 8000.

Honor als Fidels!!!

Desconnectat arturo

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1042
  • Gènere: Masculí
Re:Animació a l'estadi
« Respondre #8 el: 12 de Gener de 2015, 19:29:52 pm »
Ahir es va poder obsevar i escoltar que quan l'afició creu en que es pot guanyar o treure quelcom positiu d'un partit els jugadors ho noten i lluiten fins al final.

Felicito a tots els arlekinats que ahir es van donar cita al temple i van apretar a l'arbitre, animar als nostres i es van deixar la veu al temple.

Una vegada mes s'ha demostrat que si es vol es pot fer d'un estadi de 4000 persones com un de 8000. :happy2: :happy2: :happy2:

Honor als Fidels!!!

Desconnectat SergioAC

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1038
Re:Animació a l'estadi
« Respondre #9 el: 12 de Gener de 2015, 19:56:45 pm »
Ahir es va poder obsevar i escoltar que quan l'afició creu en que es pot guanyar o treure quelcom positiu d'un partit els jugadors ho noten i lluiten fins al final.

Felicito a tots els arlekinats que ahir es van donar cita al temple i van apretar a l'arbitre, animar als nostres i es van deixar la veu al temple.

Una vegada mes s'ha demostrat que si es vol es pot fer d'un estadi de 4000 persones com un de 8000.

Honor als Fidels!!!

O también hacer realmente un estadio para 8000 personas y que esas 4000 supongan media entrada en vez de un cuarto. Ya, ya sé que estoy solo en esto  :laugh2: