Enquesta

Varios años. Será nuestro entrenador de futuro.
Solo hasta final de temporada.
Unos pocos meses.
Durará menos que Jaume Bonet.

Autor Tema: ¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?  (Llegit 8916 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat txemaspm

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1023
  • Campió Lliga de Porres 2022-23
¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« el: 24 de Novembre de 2014, 19:50:20 pm »
No creo que sea el perfil idóneo para sacar esto adelante.Sin experiencia alguna en la categoria y con un perfil de juego made in Barça veo dificil que tengamos un cambio positivo a corto plazo. Aunque espero equivocarme...

Desconnectat DeatheR

  • Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1166
  • Gènere: Masculí
  • Siempre fieles
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #1 el: 24 de Novembre de 2014, 19:55:59 pm »
Enserio?? me parece una falta de respeto brutal iniciar una encuesta como tal a las pocas horas de haberse anunciado su fichaje. Ya empezamos con los que queréis que el equipo vaya mal para poder despotricar??

Nuestro lema es Honor pero a algunos el honor se lo pasan por el forro... un voto de confianza almenos

Desconnectat AQUILES

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 639
  • Gènere: Masculí
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #2 el: 24 de Novembre de 2014, 19:56:28 pm »
 :malament :malament :malament :malament :malament  Espera por lo menos un partido

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14643
  • CHIARA
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #3 el: 24 de Novembre de 2014, 19:57:43 pm »
Enserio?? me parece una falta de respeto brutal iniciar una encuesta como tal a las pocas horas de haberse anunciado su fichaje. Ya empezamos con los que queréis que el equipo vaya mal para poder despotricar??

Nuestro lema es Honor pero a algunos el honor se lo pasan por el forro... un voto de confianza almenos

+1903, totalment d'acord amb tu, company.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #4 el: 24 de Novembre de 2014, 20:03:24 pm »
Que cansado estoy de aguantar este tipo de personas que no hacen más que meter m*****. (Y no me fijado ni quien a abierto el post, pero lo meto en el saco desde ya).

Desconnectat blayo

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1260
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem a ser grans!!!
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #5 el: 24 de Novembre de 2014, 20:54:38 pm »
Coño chaval,si aun no conoce ni a los jugadores...Vaya post mas ABSURDO!!
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat txemaspm

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1023
  • Campió Lliga de Porres 2022-23
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #6 el: 24 de Novembre de 2014, 21:29:12 pm »
Extraido del post  Tema: Álex García nou entrenador

blayo: "Mare de deu senyor meu!! Que s'aliniin tots els astres del cosmos...Aquesta directiva es de riure."

blayo: "En serio? Doncs si és veritat aixó som equip de 2B.Gràcies directiva,només pensar que si varem trigar 18 anys en recuperar la 2A si ara baixem serà l'adeu definitiu del centre d'esports Sabadell..."

evir: "Hasta el mismo día de hoy NUNCA había tenido miedo de descender."

labtec: "Ahora bien y lo repito, ni fichando a Pep Guardiola, Ancelotti, Arsène Wenger, Laurent Blanc y ni al mismisimo Diego Simeone, con los jugadores actuales de la primera plantilla no llegaremos a ninguna parte."


No se quien mete mas m***** si yo con mi encuesta o vosotros con vuestros comentarios previos. :icon_question:

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14643
  • CHIARA
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #7 el: 24 de Novembre de 2014, 21:40:14 pm »
Extraido del post  Tema: Álex García nou entrenador

blayo: "Mare de deu senyor meu!! Que s'aliniin tots els astres del cosmos...Aquesta directiva es de riure."

blayo: "En serio? Doncs si és veritat aixó som equip de 2B.Gràcies directiva,només pensar que si varem trigar 18 anys en recuperar la 2A si ara baixem serà l'adeu definitiu del centre d'esports Sabadell..."

evir: "Hasta el mismo día de hoy NUNCA había tenido miedo de descender."

labtec: "Ahora bien y lo repito, ni fichando a Pep Guardiola, Ancelotti, Arsène Wenger, Laurent Blanc y ni al mismisimo Diego Simeone, con los jugadores actuales de la primera plantilla no llegaremos a ninguna parte."


No se quien mete mas m***** si yo con mi encuesta o vosotros con vuestros comentarios previos. :icon_question:

Ya que cada uno de nosotros queremos nuestro entrenador particular, con la plantilla que tenemos seguiría todo igual, ahora que tenemos un entrenador para todos, es el momento de apoyarle y estar con él, esperemos que los jugadores cambien el chic y podamos hacer una temporada apartir de ahora aceptable, al final lo que queremos todos es la permanencia.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Darth

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 158
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #8 el: 24 de Novembre de 2014, 22:08:28 pm »
Extraido del post  Tema: Álex García nou entrenador

blayo: "Mare de deu senyor meu!! Que s'aliniin tots els astres del cosmos...Aquesta directiva es de riure."

blayo: "En serio? Doncs si és veritat aixó som equip de 2B.Gràcies directiva,només pensar que si varem trigar 18 anys en recuperar la 2A si ara baixem serà l'adeu definitiu del centre d'esports Sabadell..."

evir: "Hasta el mismo día de hoy NUNCA había tenido miedo de descender."

labtec: "Ahora bien y lo repito, ni fichando a Pep Guardiola, Ancelotti, Arsène Wenger, Laurent Blanc y ni al mismisimo Diego Simeone, con los jugadores actuales de la primera plantilla no llegaremos a ninguna parte."


No se quien mete mas m***** si yo con mi encuesta o vosotros con vuestros comentarios previos. :icon_question:

Ya que cada uno de nosotros queremos nuestro entrenador particular, con la plantilla que tenemos seguiría todo igual, ahora que tenemos un entrenador para todos, es el momento de apoyarle y estar con él, esperemos que los jugadores cambien el chic y podamos hacer una temporada apartir de ahora aceptable, al final lo que queremos todos es la permanencia.

Apoyar a qué?? Es una loteria lo que resulte de esto. Si sale bien, genial, pero no hablamos de una decisión basada en méritos profesionales, para sacar a un equipo profesional del pozo. Hablamos de una decisión basada en que no hay dinero.... pues para eso pones al entrenador del B y a ver que pasa.... en todo caso, nada podemos hacer nosotros...

Desconnectat jarisacat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #9 el: 24 de Novembre de 2014, 22:17:14 pm »
Extraido del post  Tema: Álex García nou entrenador

blayo: "Mare de deu senyor meu!! Que s'aliniin tots els astres del cosmos...Aquesta directiva es de riure."

blayo: "En serio? Doncs si és veritat aixó som equip de 2B.Gràcies directiva,només pensar que si varem trigar 18 anys en recuperar la 2A si ara baixem serà l'adeu definitiu del centre d'esports Sabadell..."

evir: "Hasta el mismo día de hoy NUNCA había tenido miedo de descender."

labtec: "Ahora bien y lo repito, ni fichando a Pep Guardiola, Ancelotti, Arsène Wenger, Laurent Blanc y ni al mismisimo Diego Simeone, con los jugadores actuales de la primera plantilla no llegaremos a ninguna parte."


No se quien mete mas m***** si yo con mi encuesta o vosotros con vuestros comentarios previos. :icon_question:

Ya que cada uno de nosotros queremos nuestro entrenador particular, con la plantilla que tenemos seguiría todo igual, ahora que tenemos un entrenador para todos, es el momento de apoyarle y estar con él, esperemos que los jugadores cambien el chic y podamos hacer una temporada apartir de ahora aceptable, al final lo que queremos todos es la permanencia.

Apoyar a qué?? Es una loteria lo que resulte de esto. Si sale bien, genial, pero no hablamos de una decisión basada en méritos profesionales, para sacar a un equipo profesional del pozo. Hablamos de una decisión basada en que no hay dinero.... pues para eso pones al entrenador del B y a ver que pasa.... en todo caso, nada podemos hacer nosotros...

Eso y la "Nastic Conection" o sea también algo de amiguismo.

Desconnectat Noizer

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1139
  • Gènere: Masculí
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #10 el: 24 de Novembre de 2014, 23:41:02 pm »
Y si le dejamos trabajar? Hemos de ir todos a una, de verdad que vergüenza ver que ni siquiera ha dirigido su primer entrenamiento y haya esta encuesta  :confused:
@javi_gt86

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #11 el: 25 de Novembre de 2014, 00:06:51 am »
Doncs la veritat, és que m'agradaria que durés 4-5 anys o més. Voldria dir que hem tingut un munt d'anys d'estabilitat com a club i esportivament.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1677
  • Gènere: Masculí
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #12 el: 25 de Novembre de 2014, 00:32:09 am »
 En aquest post veig una mica de falta de respecte. Igualment votaré.

Desconnectat ojx

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 700
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #13 el: 25 de Novembre de 2014, 08:59:19 am »
vergonya aliena d'algunes crítiques..... en fi...
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Connectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3441
  • Gènere: Masculí
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #14 el: 25 de Novembre de 2014, 09:28:42 am »
Vergonya perquè? Tothom pot donar la seva opinió, qualsevol dia ens portaran un taquiller de can farsa però com que tindrà el adn de venedor de fum pues tots contents, ojala estigui equivocat i em mengi les mevas paraules

Desconnectat ojx

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 700
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #15 el: 25 de Novembre de 2014, 12:50:07 pm »
Vergonya perquè? Tothom pot donar la seva opinió, qualsevol dia ens portaran un taquiller de can farsa però com que tindrà el adn de venedor de fum pues tots contents, ojala estigui equivocat i em mengi les mevas paraules

Vergonya de que certs personatges ja critiquin l'entrenador, sense haver-lo ni vist, sense coneixe'l... vergonya de que es fagin enquestes de quan temps durarà... si a tu no te'n fa, ho trobo molt bé. A mi si.

com bé dius, tothom pot donar la seva opinió, i jo donc la meva: Precisament per no coneixe'l i no tenir ni idea de com sortirà aquest entrenador, estic a tope amb ell! Té el meu suport total, i desitjo que se'l deixi treballar tranquil un temps abans de voler-li tallar el cap (perquè no us penseu que ara hem de guanyar a Las Palmas pim-pam) perquè si ell triomfa, tots triomfem.
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Connectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3441
  • Gènere: Masculí
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #16 el: 25 de Novembre de 2014, 13:46:10 pm »
Mira jo estic amb ell, el deixo treballar l'animaré, y si fa falta el convidaré a dinar, però es evident que com no tenim un duro, es un entrenador parche que no crea cap il·lusió, em comprat una cosa barata i si l'encerto l'endevino

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7997
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #17 el: 25 de Novembre de 2014, 14:01:19 pm »
Vergonya perquè? Tothom pot donar la seva opinió, qualsevol dia ens portaran un taquiller de can farsa però com que tindrà el adn de venedor de fum pues tots contents, ojala estigui equivocat i em mengi les mevas paraules

Vergonya de que certs personatges ja critiquin l'entrenador, sense haver-lo ni vist, sense coneixe'l... vergonya de que es fagin enquestes de quan temps durarà... si a tu no te'n fa, ho trobo molt bé. A mi si.

com bé dius, tothom pot donar la seva opinió, i jo donc la meva: Precisament per no coneixe'l i no tenir ni idea de com sortirà aquest entrenador, estic a tope amb ell! Té el meu suport total, i desitjo que se'l deixi treballar tranquil un temps abans de voler-li tallar el cap (perquè no us penseu que ara hem de guanyar a Las Palmas pim-pam) perquè si ell triomfa, tots triomfem.


Vagi per davant que desitjo tota la sort a Alex Garcia.....

A partir d´aqui, ojx, tothom té dret a defensar el seu fitxatge com també a criticar-lo, doncs no faltava mes.  Compte amb una cosa....criticar l´oportunitat i el tipus de fitxatge no a ell mateix que suposo que fa la seva feina el millor que sap.

Des del meu punt de vista, s´insisteix en un "sistema Barça" que ja fa temps que no ens funciona i que està molt questionat per una part amplíssima de la grada. Francament parlar de 4-3-3 amb l´escassetat de pólvora que tenim, de mirar mes cap endavant que cap enrera (contrari a la tradició histórica del Sabadell) i sobretot del plantejament "guanyar per 4-3" ......algú pensa que sabrem fer 4 gols amb la plantilla actual si ens en fan 3?.  Jo prefereixo guanyar per 1-0 que mostra un equip molt mes consistent, sense tants errors en defensa ni aquesta tan desesperadament adelantada......... salvant les distàncies, aquesta ideal del futbol em recorda a l´època de Rubí i la proliferació de 2-4 i 3-4 a la NCA.    Jo crec que tocava amarrar. ser pràctics i anar assegurant els punts, però això haurà de seguir esperant.....

El fitxatge pot ser encertat o no, el temps ho dirà, però com a concepte, fitxar un entrenador "no conegut" en una situació tant delicada esportiva, económica i institucionalment, comporta un risc elevat.

Al marge d´això, s´aprecia que Gordillo es mou en un mercat bastant bastant limitat tant quan es tracta de fitxar entrenadors com jugadors, fins el punt que no sé si no passat pel Nàstic (ja ni tan sols el Betis), ofereix alguna possibilitat.
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat jarisacat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #18 el: 25 de Novembre de 2014, 17:07:34 pm »
Vergonya perquè? Tothom pot donar la seva opinió, qualsevol dia ens portaran un taquiller de can farsa però com que tindrà el adn de venedor de fum pues tots contents, ojala estigui equivocat i em mengi les mevas paraules

Vergonya de que certs personatges ja critiquin l'entrenador, sense haver-lo ni vist, sense coneixe'l... vergonya de que es fagin enquestes de quan temps durarà... si a tu no te'n fa, ho trobo molt bé. A mi si.

com bé dius, tothom pot donar la seva opinió, i jo donc la meva: Precisament per no coneixe'l i no tenir ni idea de com sortirà aquest entrenador, estic a tope amb ell! Té el meu suport total, i desitjo que se'l deixi treballar tranquil un temps abans de voler-li tallar el cap (perquè no us penseu que ara hem de guanyar a Las Palmas pim-pam) perquè si ell triomfa, tots triomfem.


Vagi per davant que desitjo tota la sort a Alex Garcia.....

A partir d´aqui, ojx, tothom té dret a defensar el seu fitxatge com també a criticar-lo, doncs no faltava mes.  Compte amb una cosa....criticar l´oportunitat i el tipus de fitxatge no a ell mateix que suposo que fa la seva feina el millor que sap.

Des del meu punt de vista, s´insisteix en un "sistema Barça" que ja fa temps que no ens funciona i que està molt questionat per una part amplíssima de la grada. Francament parlar de 4-3-3 amb l´escassetat de pólvora que tenim, de mirar mes cap endavant que cap enrera (contrari a la tradició histórica del Sabadell) i sobretot del plantejament "guanyar per 4-3" ......algú pensa que sabrem fer 4 gols amb la plantilla actual si ens en fan 3?.  Jo prefereixo guanyar per 1-0 que mostra un equip molt mes consistent, sense tants errors en defensa ni aquesta tan desesperadament adelantada......... salvant les distàncies, aquesta ideal del futbol em recorda a l´època de Rubí i la proliferació de 2-4 i 3-4 a la NCA.    Jo crec que tocava amarrar. ser pràctics i anar assegurant els punts, però això haurà de seguir esperant.....

El fitxatge pot ser encertat o no, el temps ho dirà, però com a concepte, fitxar un entrenador "no conegut" en una situació tant delicada esportiva, económica i institucionalment, comporta un risc elevat.

Al marge d´això, s´aprecia que Gordillo es mou en un mercat bastant bastant limitat tant quan es tracta de fitxar entrenadors com jugadors, fins el punt que no sé si no passat pel Nàstic (ja ni tan sols el Betis), ofereix alguna possibilitat.

I és un sistema que (al jugar només amb 1 pivot) demana tenir interiors molt complerts, cosa que nosaltres no tenim. Hidalgo no està per gaires trotes, Longas lesionat, Hervás no és interior. Suposo que l'aposta serà Porcar.

Desconnectat Dani71

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1821
  • Gènere: Masculí
  • arlequin-
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #19 el: 25 de Novembre de 2014, 18:24:49 pm »
Vergonya perquè? Tothom pot donar la seva opinió, qualsevol dia ens portaran un taquiller de can farsa però com que tindrà el adn de venedor de fum pues tots contents, ojala estigui equivocat i em mengi les mevas paraules

Vergonya de que certs personatges ja critiquin l'entrenador, sense haver-lo ni vist, sense coneixe'l... vergonya de que es fagin enquestes de quan temps durarà... si a tu no te'n fa, ho trobo molt bé. A mi si.

com bé dius, tothom pot donar la seva opinió, i jo donc la meva: Precisament per no coneixe'l i no tenir ni idea de com sortirà aquest entrenador, estic a tope amb ell! Té el meu suport total, i desitjo que se'l deixi treballar tranquil un temps abans de voler-li tallar el cap (perquè no us penseu que ara hem de guanyar a Las Palmas pim-pam) perquè si ell triomfa, tots triomfem.


Vagi per davant que desitjo tota la sort a Alex Garcia.....

A partir d´aqui, ojx, tothom té dret a defensar el seu fitxatge com també a criticar-lo, doncs no faltava mes.  Compte amb una cosa....criticar l´oportunitat i el tipus de fitxatge no a ell mateix que suposo que fa la seva feina el millor que sap.

Des del meu punt de vista, s´insisteix en un "sistema Barça" que ja fa temps que no ens funciona i que està molt questionat per una part amplíssima de la grada. Francament parlar de 4-3-3 amb l´escassetat de pólvora que tenim, de mirar mes cap endavant que cap enrera (contrari a la tradició histórica del Sabadell) i sobretot del plantejament "guanyar per 4-3" ......algú pensa que sabrem fer 4 gols amb la plantilla actual si ens en fan 3?.  Jo prefereixo guanyar per 1-0 que mostra un equip molt mes consistent, sense tants errors en defensa ni aquesta tan desesperadament adelantada......... salvant les distàncies, aquesta ideal del futbol em recorda a l´època de Rubí i la proliferació de 2-4 i 3-4 a la NCA.    Jo crec que tocava amarrar. ser pràctics i anar assegurant els punts, però això haurà de seguir esperant.....

El fitxatge pot ser encertat o no, el temps ho dirà, però com a concepte, fitxar un entrenador "no conegut" en una situació tant delicada esportiva, económica i institucionalment, comporta un risc elevat.

Al marge d´això, s´aprecia que Gordillo es mou en un mercat bastant bastant limitat tant quan es tracta de fitxar entrenadors com jugadors, fins el punt que no sé si no passat pel Nàstic (ja ni tan sols el Betis), ofereix alguna possibilitat.

I és un sistema que (al jugar només amb 1 pivot) demana tenir interiors molt complerts, cosa que nosaltres no tenim. Hidalgo no està per gaires trotes, Longas lesionat, Hervás no és interior. Suposo que l'aposta serà Porcar.

Doncs podría ser el moment de recuperar aquest jugador i fer que és senti important per el equip, Marcos igual. Si una cosa no m´agradat d´Olmo ha sigut la nul-la confiaça que va mostrar vers a alguns jugadors i trobo que és poden recuperar anímicament i futbolísticament.