Enquesta

Varios años. Será nuestro entrenador de futuro.
Solo hasta final de temporada.
Unos pocos meses.
Durará menos que Jaume Bonet.

Autor Tema: ¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?  (Llegit 8923 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #20 el: 25 de Novembre de 2014, 18:55:54 pm »
Extraido del post  Tema: Álex García nou entrenador

blayo: "Mare de deu senyor meu!! Que s'aliniin tots els astres del cosmos...Aquesta directiva es de riure."

blayo: "En serio? Doncs si és veritat aixó som equip de 2B.Gràcies directiva,només pensar que si varem trigar 18 anys en recuperar la 2A si ara baixem serà l'adeu definitiu del centre d'esports Sabadell..."

evir: "Hasta el mismo día de hoy NUNCA había tenido miedo de descender."

labtec: "Ahora bien y lo repito, ni fichando a Pep Guardiola, Ancelotti, Arsène Wenger, Laurent Blanc y ni al mismisimo Diego Simeone, con los jugadores actuales de la primera plantilla no llegaremos a ninguna parte."


No se quien mete mas m***** si yo con mi encuesta o vosotros con vuestros comentarios previos. :icon_question:
Si tengo miedo de descender no es por Alex Garcia, sino por la directiva, que no saben ni ellos lo que hacen.

Desconnectat Lilardo

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 353
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #21 el: 25 de Novembre de 2014, 18:58:04 pm »
jo nomes dic una cosa..com perdem un parell de partits seguits,la que es pot liar es bona,amb l'emprenyamenta de la gent,per un nou experiment a la banqueta,han creat un caldo de cultiu totalment innecesari

i diria que per fi la gent comencaria a demanar explicacions al paquet de gordillo,que fins ara el que a fet es..no fer res,i lo poc que fot es portar amigotes,j**** aixo sona a "jaume bonet que apesta" espero equivocarme i que alex garcia sigui el nou guru de les banquetes sortit de la prolifera cantera de filosofs blaugranas

algun dia fitxarem d'entrenadora a la dona de la neteja dels lavabos del camp nou...que ella si que te "ADN" barça  :happy2:

Desconnectat txemaspm

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1023
  • Campió Lliga de Porres 2022-23
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #22 el: 25 de Novembre de 2014, 19:37:43 pm »
Extraido del post  Tema: Álex García nou entrenador

blayo: "Mare de deu senyor meu!! Que s'aliniin tots els astres del cosmos...Aquesta directiva es de riure."

blayo: "En serio? Doncs si és veritat aixó som equip de 2B.Gràcies directiva,només pensar que si varem trigar 18 anys en recuperar la 2A si ara baixem serà l'adeu definitiu del centre d'esports Sabadell..."

evir: "Hasta el mismo día de hoy NUNCA había tenido miedo de descender."

labtec: "Ahora bien y lo repito, ni fichando a Pep Guardiola, Ancelotti, Arsène Wenger, Laurent Blanc y ni al mismisimo Diego Simeone, con los jugadores actuales de la primera plantilla no llegaremos a ninguna parte."


No se quien mete mas m***** si yo con mi encuesta o vosotros con vuestros comentarios previos. :icon_question:
Si tengo miedo de descender no es por Alex Garcia, sino por la directiva, que no saben ni ellos lo que hacen.

Coincido contigo Evir en que tanto la directiva como la secretaria técnica tienen una culpa enorme en la situación actual, pero creo que tu comentario sobre el descenso hubiera sido otro, si hubiese llegado un entrenador tipo Oltra, Lobera o cualquier otro mas "mediático".

Es evidente que ningún entrenador te garantiza éxitos ni victorias, pero nuestros últimos tres entrenadores  (Salamero, Olmo y ahora Garcia)...que queréis que os diga, son parche sobre parche. Los tendría en Segunda B, pero no nos olvidemos que estamos en Liga Adelante y aquí los experimentos con gaseosa por favor.

El pobre Alex Garcia no genera ilusión. No digo que sea mal entrenador y deseo que le vaya genial y que su etapa en el CES sea larga y provechosa.

Una apuesta muy personal de un entrenador joven que creo que puede llegar lejos si se le da la oportunidad es Jordi Roger, el entrenador del Cornellà. Un tio además con carácter... ahí lo dejo.

Desconnectat txemaspm

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1023
  • Campió Lliga de Porres 2022-23
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #23 el: 04 de Febrer de 2015, 22:53:14 pm »
Con la de tortazos que me cayeron cuando abrí esta encuesta....  >:D  y ahora muchos piden la cabeza de Alex  :wave: Se veia venir......

Desconnectat KILLERSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #24 el: 04 de Febrer de 2015, 23:38:32 pm »
Con la de tortazos que me cayeron cuando abrí esta encuesta....  >:D  y ahora muchos piden la cabeza de Alex  :wave: Se veia venir......

Es que esta claro. Hasta Tamudo lo hubiera hecho mejor.

Desconnectat damima

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 332
  • Gènere: Masculí
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #25 el: 05 de Febrer de 2015, 12:21:15 pm »
nose quant ha durat, però ja ha dimitit.

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #26 el: 05 de Febrer de 2015, 18:49:36 pm »
Si no em fallen els càlculs, ha durat 74 dies. Jo vaig posar la última opció, quant va durar Bonet?
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5066
  • Gènere: Masculí
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #27 el: 05 de Febrer de 2015, 19:07:26 pm »
el que fa esgarrifar son els 19 que van votat que duraria varis anys  :happy2:

Desconnectat Lilardo

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 353
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #28 el: 05 de Febrer de 2015, 19:50:07 pm »
Si no em fallen els càlculs, ha durat 74 dies. Jo vaig posar la última opció, quant va durar Bonet?


en jornades a durat menys que Bonet(opcio que jo vaig votar  :icon_mrgreen: )

Bonet va durar diría que 11 jornades,i aquest paio duia uns números de 1-3-8,que treient el partit de Sevilla a la copa i el d'ahir fan 10 jornades de lliga

en victories en partit de lliga les dades son espectaculars

Bonet 0-11
Alex 1-10

tenen l'honor de ser els pitjors entrenadors que jo recordi a las meves cuasi "40 primaveras" se li podría apropar com mal entrenador y mala persona el sargento naya   :police:

Desconnectat FranchVacambauer

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1228
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #29 el: 06 de Febrer de 2015, 08:06:31 am »
el que fa esgarrifar son els 19 que van votat que duraria varis anys  :happy2:

Jo vaig ser un d'aquets 19 "fieras", jajajaja!! es nota que de futbol en sé molt, jajajaja!!  :happy2:
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:¿Cuanto tiempo será Alex Garcia entrenador del Sabadell?
« Respondre #30 el: 06 de Febrer de 2015, 21:31:09 pm »
el que fa esgarrifar son els 19 que van votat que duraria varis anys  :happy2:
19 O.O  :laugh2:

Yo voté la cuarta, así que he ganado. xD