Autor Tema: J15 CE Sabadell - UD Las Palmas ~ 10 de diciembre a las 20h  (Llegit 31554 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:J15 CE Sabadell - UD Las Palmas ~ Sábado 29 a las 20h
« Respondre #60 el: 29 de Novembre de 2014, 21:59:10 pm »
Acabo d'arribar xop del temple, encara penseu que era massa alarmista?...
res quatre gotes :mmmm :whistle:
Yo he ido en ferry.

A eras tu :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Lilardo

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 353
Re:J15 CE Sabadell - UD Las Palmas ~ Sábado 29 a las 20h
« Respondre #61 el: 29 de Novembre de 2014, 22:09:52 pm »
Vaig escoltar la entrevista a Gordillo a RS l'altre dia, no m'extranya que aquest enxufat que tenim com a entrenador, no vulgui parlar.... i del Gordillo, millor no dic res... però aquest equip, està ben fotut...


Es veu que veure vídeos a can Barça,i entrenar 4 dies a la potentisima lliga Georgiana,dona per anar de subidito...i que algu li digui que som el Sabadell,no Sabadel con va dir l'altre dia...ja el tinc creuat aquest paio

Gordillo dimisión!!! Alex vete ya!!!

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:J15 CE Sabadell - UD Las Palmas ~ Sábado 29 a las 20h
« Respondre #62 el: 29 de Novembre de 2014, 22:19:35 pm »
Vaig escoltar la entrevista a Gordillo a RS l'altre dia, no m'extranya que aquest enxufat que tenim com a entrenador, no vulgui parlar.... i del Gordillo, millor no dic res... però aquest equip, està ben fotut...


Es veu que veure vídeos a can Barça,i entrenar 4 dies a la potentisima lliga Georgiana,dona per anar de subidito...i que algu li digui que som el Sabadell,no Sabadel con va dir l'altre dia...ja el tinc creuat aquest paio

Gordillo dimisión!!! Alex vete ya!!!
Be tot son punts de vista però una mica de paciecia no aniria malament, vaja crec jo :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5079
  • Gènere: Masculí
Re:J15 CE Sabadell - UD Las Palmas ~ Sábado 29 a las 20h
« Respondre #63 el: 29 de Novembre de 2014, 22:21:27 pm »
Abans d'entrar al camp i ja estava xop, quan he entrat ja plovia menys, però ni es veien les línies, ni els aplegapilotes tenien on seure, ja que tot era aigua al voltant de la gespa.
La part negativa, una jornada més en descens, la part positiva, el líder marxa de buit de Sabadell  :happy2:

Desconnectat arturo

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1042
  • Gènere: Masculí
Re:J15 CE Sabadell - UD Las Palmas ~ Sábado 29 a las 20h
« Respondre #64 el: 29 de Novembre de 2014, 23:23:54 pm »
Acabo d'arribar xop del temple, encara penseu que era massa alarmista?...
res quatre gotes :mmmm :whistle:

He visto en mi corta vida en Sabadell llover muchisimo mas.

Desconnectat blayo

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1268
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem a ser grans!!!
Re:J15 CE Sabadell - UD Las Palmas ~ Sábado 29 a las 20h
« Respondre #65 el: 29 de Novembre de 2014, 23:37:29 pm »
Vaig escoltar la entrevista a Gordillo a RS l'altre dia, no m'extranya que aquest enxufat que tenim com a entrenador, no vulgui parlar.... i del Gordillo, millor no dic res... però aquest equip, està ben fotut...


Es veu que veure vídeos a can Barça,i entrenar 4 dies a la potentisima lliga Georgiana,dona per anar de subidito...i que algu li digui que som el Sabadell,no Sabadel con va dir l'altre dia...ja el tinc creuat aquest paio

Gordillo dimisión!!! Alex vete ya!!!

Pareu de dir ********  .A mi me la pela com sigui el mister,mentres l'equip sumi punts i ens apropem a la zona tranquila,tant s'em dona que no vulgui parlar i que vingui del Barça..
« Darrera modificació: 29 de Novembre de 2014, 23:40:06 pm per X-Men Aigua »
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:J15 CE Sabadell - UD Las Palmas ~ Sábado 29 a las 20h
« Respondre #66 el: 29 de Novembre de 2014, 23:39:45 pm »
¿Sabéis qué partidos del @CESabadell jugando como local se han suspendido? En el blog lo cuento.

http://lavidaenarlequinado.blogspot.com.es/2014/11/partidos-suspendidos.html
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Murosbd

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 279
  • Gènere: Masculí
Re:J15 CE Sabadell - UD Las Palmas ~ Sábado 29 a las 20h
« Respondre #67 el: 29 de Novembre de 2014, 23:46:55 pm »
Me fastidia por el desplazamiento pero me alegro porque así nuestro míster tiene algo mas de tiempo para trabajar el equipo, y opino que no me importa que no hable... si el partido no se ha jugado

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6331
  • Gènere: Masculí
Re:J15 CE Sabadell - UD Las Palmas ~ Sábado 29 a las 20h
« Respondre #68 el: 30 de Novembre de 2014, 02:21:51 am »
¿Sabéis qué partidos del @CESabadell jugando como local se han suspendido? En el blog lo cuento.

http://lavidaenarlequinado.blogspot.com.es/2014/11/partidos-suspendidos.html
:ok Siempre son entretenidas las estadísticas que aportas en el bloc, curiosa la suspensión del Sabadell-Terrassa que se jugó al "año" siguiente y creo recordar que perdimos 0-1.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Darth

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 158
Re:J15 CE Sabadell - UD Las Palmas ~ Sábado 29 a las 20h
« Respondre #69 el: 30 de Novembre de 2014, 02:49:38 am »
Acabo d'arribar xop del temple, encara penseu que era massa alarmista?...
res quatre gotes :mmmm :whistle:

He visto en mi corta vida en Sabadell llover muchisimo mas.

32 litres caiguts a Can Rull a 500 metres de la NCA.... se'ns dubte insuficient per suspendre un partit.... molt mal drenatge el del nostre estadi.....

Desconnectat Darth

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 158
Re:J15 CE Sabadell - UD Las Palmas ~ Sábado 29 a las 20h
« Respondre #70 el: 30 de Novembre de 2014, 02:59:15 am »
Vaig escoltar la entrevista a Gordillo a RS l'altre dia, no m'extranya que aquest enxufat que tenim com a entrenador, no vulgui parlar.... i del Gordillo, millor no dic res... però aquest equip, està ben fotut...


Es veu que veure vídeos a can Barça,i entrenar 4 dies a la potentisima lliga Georgiana,dona per anar de subidito...i que algu li digui que som el Sabadell,no Sabadel con va dir l'altre dia...ja el tinc creuat aquest paio

Gordillo dimisión!!! Alex vete ya!!!

Pareu de dir ********  .A mi me la pela com sigui el mister,mentres l'equip sumi punts i ens apropem a la zona tranquila,tant s'em dona que no vulgui parlar i que vingui del Barça..

No tinc res contra aquesta persona, és més, poder acabem la temporada en Play off, però li vagi be o malament, l'elecció no és professional. A veure si entenem que la segona A és futbol Professional, no pot estar un equip fent proves i donar oportunitats a gent sense experiència, i amb relacions personals força sospitoses... per no dir que la persona del Sr. Gordillo, en la entrevista a Radio Sabadell, no va tenir cap manera de demostrar als oyents que sap de futbol, és més, poc en sap si diu i es queda tan panxo, que dient que el Sabadell te jugador de toc i per això ha de jugar com el Barça. A mi m'agrada jugar a l'atac, m'agrada el joc del Barça, però és evident que no hi ha qualitat a l'equip per jugar així. És evident.... però el senyor Gordillo parla dient que els aficionats, que els periodistes, no estan dins del mon del futbol, per tant no en saben... o sigui, decisions gens professionals.

Sortirà be o malament, però és una loteria. I amb dues setmanes per treballar abans del primer partit, no hi han excuses.

Ser del Sabadell i animar a l'equip, no vol dir que ens posem vendes als ulls al que es fa malament.

Connectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5698
Re:J15 CE Sabadell - UD Las Palmas ~ Sábado 29 a las 20h
« Respondre #71 el: 30 de Novembre de 2014, 09:31:40 am »
No només influeix la pluja d'avui, els dies humits i sense practicament sol que ha fet la darrera semana, amb pluja mes o menys intensa, fa que les condicions d'humitat de la gespa no siguin les optimes.

Es lo que s'en diu...ploure sobre mullat.

Per cert eldia deguadalajara estava pitjor.

Desconnectat Dani71

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1821
  • Gènere: Masculí
  • arlequin-
Re:J15 CE Sabadell - UD Las Palmas ~ APLAZADO
« Respondre #72 el: 30 de Novembre de 2014, 20:04:41 pm »
M, ha sorprés l, onze que tenía el mister per enfrontar,se a las palmas. No hi ha cap canvi en vers als onzes d,olmo, porcar, marcos tampoc semba que tinguin apriori confiança per part del nou técnic, no veig una revolució com per seure als que ens han portat a la cua de la taula i donar oportunitat als no titulars.

Desconnectat jarisacat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:J15 CE Sabadell - UD Las Palmas ~ APLAZADO
« Respondre #73 el: 30 de Novembre de 2014, 20:06:36 pm »
M, ha sorprés l, onze que tenía el mister per enfrontar,se a las palmas. No hi ha cap canvi en vers als onzes d,olmo, porcar, marcos tampoc semba que tinguin apriori confiança per part del nou técnic, no veig una revolució com per seure als que ens han portat a la cua de la taula i donar oportunitat als no titulars.

Crespí no hi era, Hidalgo, sí.

Desconnectat israsbd

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 626
Re:J15 CE Sabadell - UD Las Palmas ~ APLAZADO
« Respondre #74 el: 03 de Desembre de 2014, 14:19:57 pm »
El partit finalment es jugarà el dimecres 10 de desembre a les 20 hores.

Desconnectat Vicenç

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Re:J15 CE Sabadell - UD Las Palmas ~ 10 de diciembre a las 20h
« Respondre #75 el: 07 de Desembre de 2014, 20:38:20 pm »
Sincerament crec que és molt important que per aquest partit tothom que vulgui i pugui fagi l'esforç per pujar a l'estadi. Avui, i ja van massa caps de setmana, estem tots plegats encara amb el calentón de la derrota patida, però que ningú dubti que els partits que jugarem fins a final d'any són de vital importància per poder assolir l'objectiu final que no és cap altre que la permanència.
Sincerament crec malgrat tot que l'equip està totalment compromés amb la causa i que ara més que mai tenim el futur immediat del club a les seves i a les nostres mans.
Dimecres ens espera un partit complicadíssim i crec imprescindible que la gent estigui al costat de l'equip. La sensació de que no s'ho mereix és totalment comprensible, però donant l'esquena a aquests jugadors només aconseguirem una cosa i és accelerar o ratificar sense remei el nostre descens de categoria.
Exigim a l'equip que d'una vegada estigui a l'alçada i crec fermament que aquest moment arribarà més aviat que tard, i nosaltres estiguem com sempre al nostre lloc que no és un altre que al costat del nostre equip. Faig aquesta crida perquè crec que és més necessària que mai, inclús que en cap dels molts moments que portem a Segona A en aquesta etapa.
No defallim, hi som a temps i tot és possible! Som-hi!


CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:J15 CE Sabadell - UD Las Palmas ~ 10 de diciembre a las 20h
« Respondre #76 el: 07 de Desembre de 2014, 20:41:27 pm »
Javi Hervas tiene que jugar todos los partidos por el contrato?

Por cierto, Collantes se merece una disculpa en forma de ovación para este partido.
« Darrera modificació: 07 de Desembre de 2014, 20:47:41 pm per Évir »

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:J15 CE Sabadell - UD Las Palmas ~ 10 de diciembre a las 20h
« Respondre #77 el: 07 de Desembre de 2014, 21:09:14 pm »
Javi Hervas tiene que jugar todos los partidos por el contrato?


I a qui posem ? I Hidalgo pot jugar 90 minuts ? I a qui posem ?  I no em digueu Yerai.......aquest noi pot jugar algún minut de tan en tan i poc més. No està per jugar minuts de molt desgast "anímic" i de tanta pressió a 2aA. Ara mateix no hi ha recanvis de garanties......
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:J15 CE Sabadell - UD Las Palmas ~ 10 de diciembre a las 20h
« Respondre #78 el: 07 de Desembre de 2014, 21:11:38 pm »
Que els jugadors facin el que vulguin....però davant el líder CAL SUMAR I SI POT SER GUANYAR. NO TENIU CAP ALTRE ALERNATIVA

Arribats al punt on em arribat, el Sabadell només li val sumar aquest dimecres. Una derrota seria una ensopegada massa greu......
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Andrekinat

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 274
Re:J15 CE Sabadell - UD Las Palmas ~ 10 de diciembre a las 20h
« Respondre #79 el: 07 de Desembre de 2014, 21:46:37 pm »
Javi Hervas tiene que jugar todos los partidos por el contrato?


I a qui posem ? I Hidalgo pot jugar 90 minuts ? I a qui posem ?  I no em digueu Yerai.......aquest noi pot jugar algún minut de tan en tan i poc més. No està per jugar minuts de molt desgast "anímic" i de tanta pressió a 2aA. Ara mateix no hi ha recanvis de garanties......

Pero es q una vez más el partido q se ha marcado el amigo Hervas es de traca i mocador... Pero realmente poca alternativa teníamos en el banquillo

Y el partido de Olivas y Carlos...

En fin, q cada jornada lo veo menos claro y me **** muxo pensar en jugar la próxima temporada contra el Badalona o el Sant Andreu