ALTRES > MÉS FUTBOL i ALTRES ESPORTS

Un altre equip arlekinat

(1/2) > >>

Manelinho:
A la Serie A (Italia) hi ha un equip que va però que molt ben uniformat ;). És el Siena, que aquesta setmana passada va guanyar la Roma per 0-2. A que no endevineu com és la samarreta :icon_question: :icon_exclaim: :Paletas: Una pista: :bandera

http://www.acsiena.it/

BIRRI:
Jo em vaig fixar tb, i fins i tot els pantalons son arlekinats (la part del davant d'una cama es del mateix color que la del darrera de l'altra i viceversa) i la part del darrera de la samarreta si no recordo malament és la meitat d'un color i la meitat de l'altra (blanc i negre era el color potser?) Em va agradar bastant l'ekipació ;)

Arlequinat_4ever:
No sabia que el Siena italià també va d'arlequinat.

S'hi pot afegir algún altre equip d'àmbit estatal que també van d'arlequinats, com per exemple, l'Arosa (o Arousa), un equip gallec que va d'arlequinat, però em sembla que de bermell i blanc.

Hi ha un equip modest balear que també va d'arlequinat però no en recordo el nom.

A la Premier League hi ha un equip que quasi va d'arlequinat però no ben bé, com és el Blackburn, que va com el Compostela, però el blau és més fosc.

En fi, que els arlequinats no som tan originals
  :alien 3:  :bandera com ens pensavem.

sexeibirra:
El que m'ha agradat ha sigut el tema dels pantalons!!!!
DIRECTIVA!!!!
PANTALONS ORIGINALS!!!! :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

adrySBD:
Doncs a mi, sincerament, no m'agraden aixi els pantalons. Crec q 1 any van ser aixi, o a meitat i meitat, com la samarreta del compos. Tb hi han 2 equips mes arlekinats a gran bretanya. 1 a escocia k no rekordo l seu nom. I l'altre el BRISTOL ROVERS d'anglaterra, k podeu trobarlo al fifa a 3º divisio anglesa :P Com a anecdota, em vaig trobar 1 noi a disneyland paris amb akesta samarreta del bristol arlekinada. I jo amb la del sbd. Kina koincidencia. Tb ta la ud massamagrell i el at.l albericia espanyols, de valencia i santander respectivament

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version