C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP > LES ENQUESTES DEL CE SABADELL
Quanta gent serem al Sabadell-Sevilla?
Enric:
Home jo crec que venin un primera com es el Sevilla, i aqmb la situacio que es troba actualment segon a la lliga crec que podrem arribar als 10.000 :cor :cor :cor
uri1981:
Tan de bo siguem 7 o 8 mil com dieu alguns...jo crec que de 4000 o 4500 no passem.
I ho crec per:
posa que som uns 3400 socis, i tots no aniran sigui pel que sigui, comptem uns 3000, però de la ciutat vindrà gent pq ve el Sevilla....en total som ja uns 3800, més alguna penya sevillista o algún aficionat del Sevilla resident....em surten aquests 4200 aprox.
Però bueno, que cadascú deu fer els seus números i potser jo els he fet a la baixa.
MILITU:
Sou extremadament negatius. Com a minim 7000 pero aposto que serem uns 9000.
El Sevilla no es el betis pero recordem que el betis va venir a ple agost, amb moltisima gent de vacances i aixo de veure un primera a la copa del rey al nostre estadi portara molt no habitual cap aqui, mes els seguidors sevillistes, que en seran uns cuants.
kitanovsky:
Sense saber quina promo es farà, ja compto en que serà notícia per totes les teles a l'haber només 2 partits de copa aquell dia.
Crec que del Sevilla en vindran bastants. Dels nostres tots per que fa anys que en tenim ganes. I per 15€, vindrà gent de la ciutat fijo.
El Sabadell - Mallorca de copa de fa anys amb l'Etoo inclòs, crec que es van superar els 10.000 espectadors.
Si fa bo, penso que en serem uns 8000. Ara, si plou tal i com diu les prediccions a llarg plaç (alt percentatge error) potser ni 4000.
raros:
a mi m'agradaria arribar als 8500, però tan com van passant els dies ho veig molt negre que passem de 6500. Avui es dijous i cap publicitat
Navegació
[*] Pàgina Anterior
Go to full version