Autor Tema: El Llagostera jugarà el seu primer partit a 2a a porta tancada  (Llegit 7432 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7029
  • Gènere: Masculí
Re:El Llagostera jugarà el seu primer partit a 2a a porta tancada
« Respondre #20 el: 28 de Agost de 2014, 12:09:30 pm »
La samarreta del Llagostera té -o almenys tenia la passada temporada- una estelada petita crec que al darrera amunt, al coll.

La que tu dius no, aquella té al davant una estelada molt gran.

La que tu comentes és la de la 2012/13. Jo tinc a la meva col·lecció la de la passada temporada i ja no la té. És aquesta de les fotografies: http://contrameta.com/ue-llagostera-informe-del-rival-del-racing/

En la última es veu la samarreta per la part de l'esquena, on hi ha sols 1714-2014.

Si, peró a Madrid saps perfectament que no perdona aquestes coses, encara que sigui la de fa dues temporades. Madrid no perdona i va a sacamb tot el que pugui olorar a independència.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:El Llagostera jugarà el seu primer partit a 2a a porta tancada
« Respondre #21 el: 28 de Agost de 2014, 17:06:04 pm »
La samarreta del Llagostera té -o almenys tenia la passada temporada- una estelada petita crec que al darrera amunt, al coll.

La que tu dius no, aquella té al davant una estelada molt gran.

La que tu comentes és la de la 2012/13. Jo tinc a la meva col·lecció la de la passada temporada i ja no la té. És aquesta de les fotografies: http://contrameta.com/ue-llagostera-informe-del-rival-del-racing/

En la última es veu la samarreta per la part de l'esquena, on hi ha sols 1714-2014.

Si, peró a Madrid saps perfectament que no perdona aquestes coses, encara que sigui la de fa dues temporades. Madrid no perdona i va a sacamb tot el que pugui olorar a independència.

Tot el que pugui olorar i el que no olori també. Les federacions esportives obliden molts cops que és esport i passen de política esportiva a esport polititzat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:El Llagostera jugarà el seu primer partit a 2a a porta tancada
« Respondre #22 el: 28 de Agost de 2014, 18:37:54 pm »


Tot el que pugui olorar i el que no olori també. Les federacions esportives obliden molts cops que és esport i passen de política esportiva a esport polititzat.

Be per ser mes exactes voldràs dir ensumar, generalment s'olora un perfum una flor coses agradables, ensumar es pot ensumar m.e.r.da,  crec jo :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5678
Re:El Llagostera jugarà el seu primer partit a 2a a porta tancada
« Respondre #23 el: 28 de Agost de 2014, 22:33:56 pm »
Es miri per on es miri esta totalment fora de lloc aquesta sanció.

Desconnectat Dani71

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1821
  • Gènere: Masculí
  • arlequin-
Re:CE Sabadell B-AE Prat 31/8 18h
« Respondre #24 el: 31 de Agost de 2014, 18:54:36 pm »
no correspon aquest post però al municipal de palamós no hi ha ni un ánima veient al llagostera..

Desconnectat Dani71

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1821
  • Gènere: Masculí
  • arlequin-
Re:Re:CE Sabadell B-AE Prat 31/8 18h
« Respondre #25 el: 31 de Agost de 2014, 19:02:15 pm »
igual hi han 50 espectadors...lamen table, i després farán 1 hora de viatge per anar al nou camp....

Desconnectat jaume

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2652
  • Som el Sabadell !
Re:Re:CE Sabadell B-AE Prat 31/8 18h
« Respondre #26 el: 31 de Agost de 2014, 19:10:01 pm »
Es un partit a porta tancada pels incidents del ultim partit de la passada temporada...
Hem tornat !

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14643
  • CHIARA
Re:Re:CE Sabadell B-AE Prat 31/8 18h
« Respondre #27 el: 31 de Agost de 2014, 19:48:04 pm »
no correspon aquest post però al municipal de palamós no hi ha ni un ánima veient al llagostera..

Es normal el partido es a puerta cerrada, la UE Llagostera por culpa de una energumena que hizo el mono contra el R. de Santander tiene este partido de sanción.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Dani71

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1821
  • Gènere: Masculí
  • arlequin-
Re:Re:CE Sabadell B-AE Prat 31/8 18h
« Respondre #28 el: 31 de Agost de 2014, 21:14:13 pm »
jaja q corto! ya decía yo tan vacío