Autor Tema: Proves publicitat  (Llegit 1429 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat WebTeam SBD

  • Administrador
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1424
  • Gènere: Masculí
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
Proves publicitat
« el: 07 de Juliol de 2014, 17:18:02 pm »
Benvolguts i benvolgudes,

Mitjançant la present us comunico que a partir d'aquest moment començarem una prova d'insercio de publicitat en el forum.

Prego disculpeu les molesties.

WebTeam
:bandera

Desconnectat Lilardo

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 353
Re:Proves publicitat
« Respondre #1 el: 10 de Juliol de 2014, 20:33:08 pm »
amb tots els respectes,si es limita a posar publicitat a l'espai buit dels laterals no molesta gaire,ara tela amb el vostre usuari amb la publicitat al mitg del fórum,aixo ja es publicitat invasiva,baja la que toca les  :bola :bola ,encara que porto poc temps intercanviant impressions,porto molt temps simplement de "voyeur" i espero que amb l'afany de recaudacio,no convertiu la pagina en una d'aquelles imposibles de navegar per la molesta publicitat,o que haguem d'instalar un bloquejador de publicitat,de moment la que poseu als laterals es soportable,la que foteu amb un usuari creat per la ocasio al mitg del foro es molt molesta


acabo de probar amb unaltre navegador al que tinc un bloquejador de publicitat i merdes varias,i funciona no es veu la dels laterals i la del vostre usuari nomes surt el nom i com si fos un missatge en blanc,vaja que la bloqueja de conya,espero que poseu la publicitat necesaria per mantener la web,pero siusplau no paseu la ratlla del que es molest,si no ens obligareu a instalar el bloquejador de publicitat i banners i será pitjor per vosaltres ja que no veurem cap,i obtindrieu l'efecte contrari al que busqueu

Desconnectat WebTeam SBD

  • Administrador
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1424
  • Gènere: Masculí
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
Re:Proves publicitat
« Respondre #2 el: 11 de Juliol de 2014, 13:41:28 pm »
Bon dia!

Primer de tot comentar-te que em molesten les amenaces que em fas de que t'instal.laras no-se-que que et deixara la pantalla neta com una patena i que no veuras publi mai mes... molt be. Sapigues que aquest administrador, tambe tindra tot el dret a bannejar-te del forum si creu que tens instal.lada una d'aquestes aplicacions. Dius tambe que si s'instal.la de forma massiva aquest complement aconseguire els efectes contraris als buscats... si, es clar que si... pero pensa que si no aconsegueixo els diners mitjançant la publi per mantenir aquest tinglado obert sense que a mi em costi calers de la meva butxaca, tu tambe hauras aconseguit l'efecte contrari al que buscaves pq l'unic que hauras aconseguit es que em vegi forçat a tancar el forum per a no perdre-hi calers... oju.

No deus saber, o, al menys ho has ignorat en els poc mes de 3 mesos que portes inscrit al forum, que des de fa uns anys s'ofereix als usuaris una forma clara i senzilla de col·laborar economicament en el forum mitjançant donacions per PayPal. Malauradament, aquest sistema -tot i a pesar de les bones intencions d'un bon grapat de col.laboradors/mecenes- no dona per cobrir tots els gastos de manteniment ni de servei tecnic que el volum del forum demana. Fa pocs dies, per exemple, una desconfiguracio general del forum em va obligar a contractar un servei tecnic per a sol.lucionar-ho que em va costar ni mes ni menys que 180€... i no ha estat l'unica "reparacio externa" que he hagut de pagar de la meva butxaca. Els Mecenes i altres col.laboradors en el seu moment, han aportat quantitats que, normalment, cobreixen el domni i el hosting pero no aquests "extres" que malauradament tenen un creixement exponencial en rel.lacio a l'exit del forum. Es per aquest motiu, que em veig obligat a cercar un sistema que "aporti" aquests diners extres necessaris i que crec que es podran aconseguir amb aquest sistema de publicitat. O es aixo o es tancar el xiringuito per a que no em costi calers.

Tal com dic en el missatge primer, es una fase de proves. Pero el que tinc bastant clar, es que no treure els banners entre missatges. Surt UN missatge cada 10 escrits dels usuaris... i aixo et molesta tant?? no se a quins forums estas habituat -si es que ho estas- pero et puc assegurar que es una proporcio moooolt respectuosa amb els usuaris, ja sigui per aquesta proporcio (1x10) com per tamany i col.locacio del banner.

Salut!

Ramon
WebTeam SBD