Autor Tema: Aníbal Zurdo  (Llegit 12624 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat miguellll

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 640
  • Gènere: Masculí
Re:Aníbal Zurdo
« Respondre #20 el: 20 de Juliol de 2014, 13:05:17 pm »
No fue convocado por tema de la altitud de Ciudad de México ,en la web de cruz azul lo pone ,Aníbal será si lo ponen ,el goleador del equipoi  al tiempo
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat Lilardo

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 353
Re:Aníbal Zurdo
« Respondre #21 el: 20 de Juliol de 2014, 13:24:53 pm »
yo el tema anibal lo tengo clarísimo,entiendo que le haga ilusión jugar en un primera división,y como no cobrar una buena pasta(en mexico pagan un pastizal)

una vez dicho esto,espero que tengamos algún acuerdo con el para recuperarlo en caso que vuelva a la liga,porque sinceramente anibal no tiene el nivel para ser un 9 titular de un grande de mexico como cruz azul(la liga mexicana tiene un gran nivel) y estoy segurísimo que en el mercado de invierno ya estará deseando volver a la liga

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:Aníbal Zurdo
« Respondre #22 el: 20 de Juliol de 2014, 17:08:42 pm »
yo el tema anibal lo tengo clarísimo,entiendo que le haga ilusión jugar en un primera división,y como no cobrar una buena pasta(en mexico pagan un pastizal)

una vez dicho esto,espero que tengamos algún acuerdo con el para recuperarlo en caso que vuelva a la liga,porque sinceramente anibal no tiene el nivel para ser un 9 titular de un grande de mexico como cruz azul(la liga mexicana tiene un gran nivel) y estoy segurísimo que en el mercado de invierno ya estará deseando volver a la liga

Això no ha res més que començar, però si volgués tornar a Espanya no li faltarien nòvies. Això sí, a no ser que sigui un primera o un gran de segona, vindria cap a Sabadell. És un jugador que va a ratxes, i que neccessita minuts. Si no li donen, malament.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Lilardo

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 353
Re:Aníbal Zurdo
« Respondre #23 el: 20 de Juliol de 2014, 17:54:54 pm »
yo el tema anibal lo tengo clarísimo,entiendo que le haga ilusión jugar en un primera división,y como no cobrar una buena pasta(en mexico pagan un pastizal)

una vez dicho esto,espero que tengamos algún acuerdo con el para recuperarlo en caso que vuelva a la liga,porque sinceramente anibal no tiene el nivel para ser un 9 titular de un grande de mexico como cruz azul(la liga mexicana tiene un gran nivel) y estoy segurísimo que en el mercado de invierno ya estará deseando volver a la liga

Això no ha res més que començar, però si volgués tornar a Espanya no li faltarien nòvies. Això sí, a no ser que sigui un primera o un gran de segona, vindria cap a Sabadell. És un jugador que va a ratxes, i que neccessita minuts. Si no li donen, malament.


si no es cosa de temps company(que tambe ha de pasar l'adaptacio ja que anibal de mexica te que va neixer alla de casualitat) es mes que res cosa de nivel futbolistic


mexic com a país futbolisticament te un gran nivel,i la gran majoria de mexicans no surten del seu país(tret les grandissimes estrelles) ja que els equips d'alla paguen moltissim

mexic te un gran nivell amb equips com el de moda i actual campio on juga rafa marquez el león,passant per el Guadalajara(que nomes admet mexicans) el santos laguna ultim campio abans que león,i cruz azul o america estan despres al grupet dels 4-5 equips mes grans de mexic,el que vull dir amb aixo es que basicament,cruz azul vindria a ser un atlético de Madrid a la lliga española....i jo pregunto algu veu a anibal amb nivell no ja per jugar sino per formar part d'un equip aixi?

Desconnectat joelt21

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 586
  • Gènere: Masculí
Re:Aníbal Zurdo
« Respondre #24 el: 03 de Agost de 2014, 10:07:00 am »
Debuta amb Cruz Azul i es expulsat....

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5067
  • Gènere: Masculí
Re:Aníbal Zurdo
« Respondre #25 el: 03 de Agost de 2014, 10:43:26 am »
Debuta amb Cruz Azul i es expulsat....
i amb només 20 minuts...

Desconnectat hicks

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2279
  • Gènere: Masculí
Re:Aníbal Zurdo
« Respondre #26 el: 08 de Setembre de 2014, 19:32:19 pm »
Sembla que no està tenint massa sort

http://bit.ly/1wefNKn
« Darrera modificació: 08 de Setembre de 2014, 20:29:29 pm per hicks »

Desconnectat Lilardo

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 353
Re:Aníbal Zurdo
« Respondre #27 el: 08 de Setembre de 2014, 20:04:08 pm »
no es tema de sort,es tema de nivell,i anibal no te nivell per jugar en un gran de la lliga mexicana

ja veiem els numeros de moment,en 7 partits a jugat 32 minuts

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:Aníbal Zurdo
« Respondre #28 el: 09 de Setembre de 2014, 12:06:36 pm »
no es tema de sort,es tema de nivell,i anibal no te nivell per jugar en un gran de la lliga mexicana

ja veiem els numeros de moment,en 7 partits a jugat 32 minuts

Un jugador que ja supera els 30 busca calers. Jo crec que ell ja sabia el que es trobaria.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3442
  • Gènere: Masculí
Re:Aníbal Zurdo
« Respondre #29 el: 14 de Setembre de 2014, 14:20:47 pm »
Un jugador de 30 anys molt justet, que aquí se li  apareix  la verge i el collantes, això si, magnific profesional, a la seva edat tenia que aprofitar la ocasió, ojala tingui moltíssima sort

Desconnectat MISTER10

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1248
  • Gènere: Masculí
Re:Aníbal Zurdo
« Respondre #30 el: 14 de Setembre de 2014, 15:26:04 pm »
Un jugador de 30 anys molt justet, que aquí se li  apareix  la verge i el collantes, això si, magnific profesional, a la seva edat tenia que aprofitar la ocasió, ojala tingui moltíssima sort

Despues de los 2 años que se a tirado aquí y 28 goles en 2 temporadas en 2ºA y lo que a demostrado este tio por este club, me parece una falta de respeto decir que se le apareció la virgen el año pasado.

HONOR ANIBAL ZURDO Y MUCHA SUERTE!!!

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3442
  • Gènere: Masculí
Re:Aníbal Zurdo
« Respondre #31 el: 14 de Setembre de 2014, 15:55:24 pm »
La virgen , san jose y el borrico ya me dirás lo que ha hecho anibal en el futbol... nada de nada y sabes lo que hará? Ya lo estas viéndola le ha pasado como a muchos jugadores hacen una gran temporada y no se les ve mas el pelo o te olvidas mas criticas que tenia por no rascar bola y las veces que fue suplente porque no la olia

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7998
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:Aníbal Zurdo
« Respondre #32 el: 14 de Setembre de 2014, 16:06:43 pm »
La virgen , san jose y el borrico ya me dirás lo que ha hecho anibal en el futbol... nada de nada y sabes lo que hará? Ya lo estas viéndola le ha pasado como a muchos jugadores hacen una gran temporada y no se les ve mas el pelo o te olvidas mas criticas que tenia por no rascar bola y las veces que fue suplente porque no la olia

Absolutamente desacertado tu comentario.  Se puede tener suerte en uno o dos partidos no en 2 TEMPORADAS.  Tira de hemeroteca i dime cuantos jugadores han metido esta cantidad de goles en Segunda con el Sabadell durante los últimos 40 años, ¿quieres que te dé yo la resposta?,  NINGUNO,  el que mas se acerca es Ángel en la temporada 1978-79 con 17 goles......por tanto, no desvaloricemos la aportación de buenos jugadores que han pasado por bien y ojalá pudiéramos disponer de él esta temporada......en el puesto 22 no estaríamos.
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3442
  • Gènere: Masculí
Re:Aníbal Zurdo
« Respondre #33 el: 14 de Setembre de 2014, 17:13:47 pm »
Es verdad ojala lo tuvieramos, però mejorar los ultimos delanteros que hemos tenido no es muy dificil, por cierto has leido la opinion que tienen de el en Méjico? Seguro que no entienden de futbol

Desconnectat MISTER10

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1248
  • Gènere: Masculí
Re:Aníbal Zurdo
« Respondre #34 el: 14 de Setembre de 2014, 20:14:20 pm »
La virgen , san jose y el borrico ya me dirás lo que ha hecho anibal en el futbol... nada de nada y sabes lo que hará? Ya lo estas viéndola le ha pasado como a muchos jugadores hacen una gran temporada y no se les ve mas el pelo o te olvidas mas criticas que tenia por no rascar bola y las veces que fue suplente porque no la olia

Absolutamente desacertado tu comentario.  Se puede tener suerte en uno o dos partidos no en 2 TEMPORADAS.  Tira de hemeroteca i dime cuantos jugadores han metido esta cantidad de goles en Segunda con el Sabadell durante los últimos 40 años, ¿quieres que te dé yo la resposta?,  NINGUNO,  el que mas se acerca es Ángel en la temporada 1978-79 con 17 goles......por tanto, no desvaloricemos la aportación de buenos jugadores que han pasado por bien y ojalá pudiéramos disponer de él esta temporada......en el puesto 22 no estaríamos.

+1000 :beer2

Desconnectat MISTER10

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1248
  • Gènere: Masculí
Re:Aníbal Zurdo
« Respondre #35 el: 14 de Setembre de 2014, 20:17:41 pm »
Es verdad ojala lo tuvieramos, però mejorar los ultimos delanteros que hemos tenido no es muy dificil, por cierto has leido la opinion que tienen de el en Méjico? Seguro que no entienden de futbol

Yo solo hablo de los 2 años que a estado en Sabadell y decir que a tenido 2 años buenos porque se le aparecido la virgen, pues :whistle:

En Mexico le deseo toda la suerte del mundo y ojalá le vaya bien, pero vamos que solo me preocupa mi equipo y me da igual lo que digan en Mexico de Anibal y de la Pantoja.

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3442
  • Gènere: Masculí
Re:Aníbal Zurdo
« Respondre #36 el: 14 de Setembre de 2014, 21:46:56 pm »
En eso estamos de acuerdo solo interesa el sabadell. De todas maneras ya he dicho que es un buen profesional y le deseo lo mejor

Desconnectat arcuilla

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 315
  • Gènere: Masculí
Re:Aníbal Zurdo
« Respondre #37 el: 29 de Desembre de 2014, 20:26:11 pm »
Se acabó la carrera mexicana para Animal. 6 meses le ha durado. En fin no era santo de mi devoción, pero por lo menos cumplió aquí.
SABADELL ES FUTBOL, FUTBOL ES CE SABADELL

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5067
  • Gènere: Masculí
Re:Aníbal Zurdo
« Respondre #38 el: 29 de Desembre de 2014, 20:51:22 pm »
Se acabó la carrera mexicana para Animal. 6 meses le ha durado. En fin no era santo de mi devoción, pero por lo menos cumplió aquí.
crec que marxa de Cruz Azul però va a Chivas no?
Si és així continuaria a Mèxic, però tan de bo tornés aquí!

Desconnectat MAKINAVAJA

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 512
  • el último choriso
Re:Aníbal Zurdo
« Respondre #39 el: 29 de Desembre de 2014, 21:28:56 pm »
Se acabó la carrera mexicana para Animal. 6 meses le ha durado. En fin no era santo de mi devoción, pero por lo menos cumplió aquí.
crec que marxa de Cruz Azul però va a Chivas no?
Si és així continuaria a Mèxic, però tan de bo tornés aquí!
Chivas, gran equipo y mejor whisky!!!
Bromas aparte, Chivas de Guadalajara es uno de los equipos históricos de México.

Salud y suerte Anibal!!!
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada