Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Primero de todo me gustaria dar la enhora buena a los campeones, esos chavales tocan la pelota fenomenal, y ademas con su juventud era imposible llegar a cojerlos se llevaron el torneo con todo merecimiento..Por otro lado quiero dar las gracias a todos los que han puesto su granito de arena una vez mas para poder jugar este fantastico torneo, i en especial a Manelinho.Y ahora me gustaria pedir un favor a toda la familia forera, estoy recopilando informacion de resultados y clasificacion desde el primer torneo si alguien de vosotros me la puede facilitar estaria muy agradecido.Tambien quisiera conseguir las fotos de todas las plantillas de los equipos que han participado en el torneo desde el primer año, espero que me ayudeis un poquito dentro de vuestras posibilidades.Gracias.
Com he dit abans, aquests dos equips taquen el torneig, i pel bé del torneig, no haurien jugar.. només dic això, veient que els altres equips segueixen tragant, jo no tinc més que dir!!
Cita de: Guadiana en 16 de Juliol de 2014, 15:18:30 pmCom he dit abans, aquests dos equips taquen el torneig, i pel bé del torneig, no haurien jugar.. només dic això, veient que els altres equips segueixen tragant, jo no tinc més que dir!! La Força ? L'únic equip q es presenta siguent tots o gairebé tots els jugadors de la mateixa penya cosa q la resta d'equips o bé no són penyes oficials o bé cada any porten reforços d'aquí o d'allà tot per ser més competitius? Sempre s'han caracteritzat per ser l'equip menys polèmic i amb joc més net i mira q quan eren més joves tenien q tragar rabietes d'alguns veteranillos q ho pagaven amb els equips més nobles (LFA per exemple).Tot i ser bastant superiors a la majoria d'equips porten anys jugant i MAI he vist ni cap gest ni cap comentari de menyspreu de cara a la resta d'equips-jugadors. Fràncament no sé pas q t'haurà passat amb ells però em sembla q et coles bastant amb aquest comentari company.
Aquest torneig està ben enfocat per ser la festa de cloenda de la temporada, de la familia arlequinada... però hi ha dos equips, que es confonen de lloc, com són els de la Penya Sabadell, i els de la Força, que ho tiren tot per terra, per la seva duresa i marrulleria!!