JOCS ARLEQUINATS > Temporades anteriors

Torneig Interpenyes 2014

<< < (5/6) > >>

Manelinho:

--- Cita de: PANSO en 14 de Juliol de 2014, 10:19:59 am ---Primero de todo me gustaria dar la enhora buena a los campeones, esos chavales tocan la pelota fenomenal, y ademas con su juventud era imposible llegar a cojerlos se llevaron el torneo con todo merecimiento..
Por otro lado quiero dar las gracias a todos los que han puesto su granito de arena una vez mas para poder jugar este fantastico torneo, i en especial a Manelinho.

Y ahora me gustaria pedir un favor a toda la familia forera, estoy recopilando informacion de resultados y clasificacion desde el primer torneo si alguien de vosotros me la puede facilitar estaria muy agradecido.
Tambien quisiera conseguir las fotos de todas las plantillas de los equipos que han participado en el torneo desde el primer año, espero que me ayudeis un poquito dentro de vuestras posibilidades.
Gracias.

--- End quote ---

Gràcies a tu i a tothom qui, d'una manera o altre, ha fet possible que haguem arribat a la desena edició d'aquest torneig.  :reverencia2
Pot semblar fàcil, però no ho és.

I pel que demanes de dades, amb l'Almu les hem anat recopilant i posant per ordre. Tenim les dades, com a mínim més significatives de tots els anys i ja de les darreres edicions, pràcticament tot.  :smart:

arturo:
Gran remate final  a la  de temporada que con este torneo  une a la aficion arlequinada.

Guadiana:
Com he dit abans, aquests dos equips taquen el torneig, i pel bé del torneig, no haurien jugar..
només dic això, veient que els altres equips segueixen tragant, jo no tinc més que dir!!  :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
 :hurra :hurra :hurra :hurra

FerniSBD:

--- Cita de: Guadiana en 16 de Juliol de 2014, 15:18:30 pm ---Com he dit abans, aquests dos equips taquen el torneig, i pel bé del torneig, no haurien jugar..
només dic això, veient que els altres equips segueixen tragant, jo no tinc més que dir!!  :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

--- End quote ---

La Força ? L'únic equip q es presenta siguent tots o gairebé tots els jugadors de la mateixa penya cosa q la resta d'equips o bé no són penyes oficials o bé cada any porten reforços d'aquí o d'allà tot per ser més competitius?
Sempre s'han caracteritzat per ser l'equip menys polèmic i amb joc més net i mira q quan eren més joves tenien q tragar rabietes d'alguns veteranillos q ho pagaven amb els equips més nobles (LFA per exemple).

Tot i ser bastant superiors a la majoria d'equips porten anys jugant i MAI he vist ni cap gest ni cap comentari de menyspreu de cara a la resta d'equips-jugadors.  Fràncament no sé pas q t'haurà passat amb ells però em sembla q et coles bastant amb aquest comentari company.

rsc95:

--- Cita de: FerniSBD en 16 de Juliol de 2014, 23:42:36 pm ---
--- Cita de: Guadiana en 16 de Juliol de 2014, 15:18:30 pm ---Com he dit abans, aquests dos equips taquen el torneig, i pel bé del torneig, no haurien jugar..

--- End quote ---

La Força ? L'únic equip q es presenta siguent tots o gairebé tots els jugadors de la mateixa penya cosa q la resta d'equips o bé no són penyes oficials o bé cada any porten reforços d'aquí o d'allà tot per ser més competitius?
Sempre s'han caracteritzat per ser l'equip menys polèmic i amb joc més net i mira q quan eren més joves tenien q tragar rabietes d'alguns veteranillos q ho pagaven amb els equips més nobles (LFA per exemple).

Tot i ser bastant superiors a la majoria d'equips porten anys jugant i MAI he vist ni cap gest ni cap comentari de menyspreu de cara a la resta d'equips-jugadors.  Fràncament no sé pas q t'haurà passat amb ells però em sembla q et coles bastant amb aquest comentari company.

--- End quote ---

Totalment d' acord amb tu Ferni... La Força es un equip que respecta als rivals( jo vaig jugar amb ells), es un equip, que com tots poden haver-hi moments de màxima tensió y competitivitat pero el qual el seu objectiu es guanyar, fent un bon joc i sense menysprear al rivals. L' únic inconvenient que te la Força es l' envenja que poden tenir els rivals al jugar contra ells, per la seva superioritat en la majoria dels partits.

Per lo tant, company Guadiana, crec que t' has confós de equip o si més no, estaràs opinant sobre un fet determinat que no descriu el comportament de la Força, per saber com es la Força exactament se'ls ha de conèixer.
Vui afegir que parlo com a capità de la Penya Arlequinada de Ripollet. No parlo en nom de la Força.

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version