Autor Tema: Desplaçament a Saragossa  (Llegit 32147 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7034
  • Gènere: Masculí
Re:Desplaçament a Saragossa
« Respondre #160 el: 19 de Maig de 2014, 11:30:52 am »
em van comentar els del club que a la zona on estavem hi cabien 538 persones peró que s'havien venut només 400 entrades...   peró si estava ple!!  crec que van vendre més dels que hi cabiem. No vaig veure un seient buit.

A més, n'havien d'escampats per tribuna i zones adjacents.

La tornada genial, en menys de 2h ja erem a Manresa. Ara, no em porto el meu fill petit al futbol fins d'aqui dos anyets. 

Desconnectat FranchVacambauer

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1229
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
Re:Desplaçament a Saragossa
« Respondre #161 el: 19 de Maig de 2014, 12:09:06 pm »
Brutal!! Feina anys que no m'ho passaba tan bé en un desplaçament. Bon temps, bona ciutat, bon estadi, bon partit, bon resultat i bona farra nocturna!

Això si, el personal de seguretat que no deixaba passar a la zona buida, un 0. Fins i tot la Policia ho deia que era una vergonya...
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat KILLERSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:Desplaçament a Saragossa
« Respondre #162 el: 19 de Maig de 2014, 13:14:09 pm »
em van comentar els del club que a la zona on estavem hi cabien 538 persones peró que s'havien venut només 400 entrades...   peró si estava ple!!  crec que van vendre més dels que hi cabiem. No vaig veure un seient buit.

A més, n'havien d'escampats per tribuna i zones adjacents.

La tornada genial, en menys de 2h ja erem a Manresa. Ara, no em porto el meu fill petit al futbol fins d'aqui dos anyets.

Estic d'acord. Hi havia gent que es va passar molta estona de peu a les escales peque no hi cabia ningú mes.

Tambe habia molta arlequinada ben guapa  :cor :cor :cor :cor

Desconnectat chemanez

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2482
  • Gènere: Masculí
Re:Desplaçament a Saragossa
« Respondre #163 el: 19 de Maig de 2014, 13:55:34 pm »
em van comentar els del club que a la zona on estavem hi cabien 538 persones peró que s'havien venut només 400 entrades...   peró si estava ple!!  crec que van vendre més dels que hi cabiem. No vaig veure un seient buit.

A més, n'havien d'escampats per tribuna i zones adjacents.

La tornada genial, en menys de 2h ja erem a Manresa. Ara, no em porto el meu fill petit al futbol fins d'aqui dos anyets.

Ho corroboro, estava "petat", estavem a dalt, a la fila 14, cap a l'extrem de lateral i no ens podíem ni moure del seient, perque les escales estaven plenes de gent que estava dempeus, i no vam poder anar ni al lavabo, fins que ens van fer sortir del camp.  Feia molt de temps que no vivíem una cosa igual, i no tinc pauraules, una passada total, i que d'aquí a final de temporada no sigui la única.

Desconnectat basqued

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 207
Re:Desplaçament a Saragossa
« Respondre #164 el: 19 de Maig de 2014, 14:16:31 pm »

em van comentar els del club que a la zona on estavem hi cabien 538 persones peró que s'havien venut només 400 entrades...   peró si estava ple!!  crec que van vendre més dels que hi cabiem. No vaig veure un seient buit.

A més, n'havien d'escampats per tribuna i zones adjacents.

La tornada genial, en menys de 2h ja erem a Manresa. Ara, no em porto el meu fill petit al futbol fins d'aqui dos anyets.

Ho corroboro, estava "petat", estavem a dalt, a la fila 14, cap a l'extrem de lateral i no ens podíem ni moure del seient, perque les escales estaven plenes de gent que estava dempeus, i no vam poder anar ni al lavabo, fins que ens van fer sortir del camp.  Feia molt de temps que no vivíem una cosa igual, i no tinc pauraules, una passada total, i que d'aquí a final de temporada no sigui la única.

A Madrid será més complicat anar-hi. Cau a final de mes, será el doble de despesa en viatge i la gent no va acabar gaire contenta amb el autobus. Jo hi era dins i vaig acabar agoviat, per persones altes com jo no es podia dormir i era molt incomode. No m'estic queixant del preu, que era una ganga per 15 euros la veritat, i sabia el que m'hi trobaria. Pero si a Saragossa ja ho vaig passar malament, a Madrid no ho soportaria. Si hi vaig hauré d'anar amb ave o cotxe.

Desconnectat MISTER10

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1248
  • Gènere: Masculí
Re:Desplaçament a Saragossa
« Respondre #165 el: 19 de Maig de 2014, 16:57:12 pm »
Lo del sabado fué muy grande y yo viendo videos y algunas fotos y lo que viví, creo que fuimos unos 750 o 800 y no 500 como se está diciendo, yo estaba en la segunda fila o tercera de la parte de arriba y es que no se cabía.

Gracias a todos los que pudimos ir, para mi fué un dia muy especial y es que hace mucho tiempo que esperabamos este tipo de partidos y nuestra afición no se lo podía perder.

Sois muy grandes :bandera