Enquesta

Vol que Catalunya sigui un Estat? Si la resposta és afirmativa, vol que sigui independent?

No
Sí, però no independent
Sí, independent
M'abstindré
Votaré en blanc
No ho sé

Autor Tema: Vol que Catalunya sigui un Estat?  (Llegit 9607 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat LekiSBD

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 153
Re:Vol que Catalunya sigui un Estat?
« Respondre #20 el: 19 de Setembre de 2014, 19:26:07 pm »
Participació d'un 85%; SÍ 45% - NO 55%; només en 4 de les 32 circumscripcions (entre les quals hi ha la més important, Glasgow) s'ha imposat el SÍ. Salmond dimiteix, Londres respira i Escocia tanca per sempre la porta de la independencia.

Propera parada: Catalunya 9-N?

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Vol que Catalunya sigui un Estat?
« Respondre #21 el: 19 de Setembre de 2014, 19:29:04 pm »
Participació d'un 85%; SÍ 45% - NO 55%; només en 4 de les 32 circumscripcions (entre les quals hi ha la més important, Glasgow) s'ha imposat el SÍ. Salmond dimiteix, Londres respira i Escocia tanca per sempre la porta de la independencia.

Propera parada: Catalunya 9-N?

Això no es pot dir mai  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat LekiSBD

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 153
Re:Vol que Catalunya sigui un Estat?
« Respondre #22 el: 14 de Octubre de 2014, 15:15:48 pm »
Bé, doncs a tres setmanes del 9-N, Catalunya passa de tenir una Consulta No Vinculant a un "procés participatiu" amb "locals, urnes, paperetes i voluntaris".

Tela.

Desconnectat ojx

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 700
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
Re:Vol que Catalunya sigui un Estat?
« Respondre #23 el: 14 de Octubre de 2014, 15:56:43 pm »
A mi no em fa res si hem de votar 2 cops en el camí cap a la independència.

Si el 9N serveix per agafar foces i embranzida cap a les elecciones plesbicitaries, doncs som-hi!!

som molts i imparables! Ho aconseguirem!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:Vol que Catalunya sigui un Estat?
« Respondre #24 el: 05 de Novembre de 2014, 16:55:47 pm »
La meva previsió que hi ha per diumenge ( si al final es vota) és una doble sorpresa:

-La primera, la participació. Crec que se superarà amb escreix el 45% que es parlava quan van anunciar el N9N.

-La segona, el percentatge de SíNo. Algunes enquestes els donaven al voltant d'un 10%, jo crec que rondarà el 25%. Vaja, almenys a classe hem fet una enquesta a alumnes, familiars d'alumnes i professors i aquesta opció ha tret un 32% entre els que votaran. Veurem si finalment treu un percentatge tan elevat.

Jo encara no he decidit definitivament el meu vot.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Vol que Catalunya sigui un Estat?
« Respondre #25 el: 05 de Novembre de 2014, 18:26:09 pm »
La meva previsió que hi ha per diumenge ( si al final es vota) és una doble sorpresa:

-La primera, la participació. Crec que se superarà amb escreix el 45% que es parlava quan van anunciar el N9N.

-La segona, el percentatge de SíNo. Algunes enquestes els donaven al voltant d'un 10%, jo crec que rondarà el 25%. Vaja, almenys a classe hem fet una enquesta a alumnes, familiars d'alumnes i professors i aquesta opció ha tret un 32% entre els que votaran. Veurem si finalment treu un percentatge tan elevat.

Jo encara no he decidit definitivament el meu vot.

Be votarás si hi vas, si no pots votar en el lloc que tens assignat segurament et diran a on pots anar a fer-ho, a mi el que surti m'es una mica indiferent la questiò es anar-hi.
doncs espavila a descarregarte la butlleta que no sigui que també tanquin la web :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3354
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:Vol que Catalunya sigui un Estat?
« Respondre #26 el: 06 de Novembre de 2014, 09:35:57 am »
La meva previsió que hi ha per diumenge ( si al final es vota) és una doble sorpresa:

-La primera, la participació. Crec que se superarà amb escreix el 45% que es parlava quan van anunciar el N9N.

-La segona, el percentatge de SíNo. Algunes enquestes els donaven al voltant d'un 10%, jo crec que rondarà el 25%. Vaja, almenys a classe hem fet una enquesta a alumnes, familiars d'alumnes i professors i aquesta opció ha tret un 32% entre els que votaran. Veurem si finalment treu un percentatge tan elevat.

Jo encara no he decidit definitivament el meu vot.

Be votarás si hi vas, si no pots votar en el lloc que tens assignat segurament et diran a on pots anar a fer-ho, a mi el que surti m'es una mica indiferent la questiò es anar-hi.
doncs espavila a descarregarte la butlleta que no sigui que també tanquin la web :mmmm

Estan treballant en un web "mirall" en el cas d'haver-lo de tancar.

http://www.naciodigital.cat/noticia/77265/creen/web/mirall/participa2014/si/tc/obliga/tancar-la
Visca el Sabadell!!

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2280
  • Gènere: Masculí
Re:Vol que Catalunya sigui un Estat?
« Respondre #27 el: 06 de Novembre de 2014, 22:47:06 pm »
La meva previsió que hi ha per diumenge ( si al final es vota) és una doble sorpresa:

-La primera, la participació. Crec que se superarà amb escreix el 45% que es parlava quan van anunciar el N9N.

-La segona, el percentatge de SíNo. Algunes enquestes els donaven al voltant d'un 10%, jo crec que rondarà el 25%. Vaja, almenys a classe hem fet una enquesta a alumnes, familiars d'alumnes i professors i aquesta opció ha tret un 32% entre els que votaran. Veurem si finalment treu un percentatge tan elevat.

Jo encara no he decidit definitivament el meu vot.

Be votarás si hi vas, si no pots votar en el lloc que tens assignat segurament et diran a on pots anar a fer-ho, a mi el que surti m'es una mica indiferent la questiò es anar-hi.
doncs espavila a descarregarte la butlleta que no sigui que també tanquin la web :mmmm

Estan treballant en un web "mirall" en el cas d'haver-lo de tancar.

http://www.naciodigital.cat/noticia/77265/creen/web/mirall/participa2014/si/tc/obliga/tancar-la

Cal descarregar-se la butlleta? A la seu de votació no hi hauràn?

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Vol que Catalunya sigui un Estat?
« Respondre #28 el: 07 de Novembre de 2014, 07:37:27 am »

Cal descarregar-se la butlleta? A la seu de votació no hi hauràn?

Si cal descarregar-se la butlleta i també per saber on as d'anar a votar, al col·legi no hi hauran paperetes tampoc se si hi haurà col·legi  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat ojx

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 700
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
Re:Vol que Catalunya sigui un Estat?
« Respondre #29 el: 07 de Novembre de 2014, 09:46:53 am »

Cal descarregar-se la butlleta? A la seu de votació no hi hauràn?

Si cal descarregar-se la butlleta i també per saber on as d'anar a votar, al col·legi no hi hauran paperetes tampoc se si hi haurà col·legi  :mmmm


No creem confusió per favor.

Descarregar-se la butlleta és opcional (jo ho he fet, per fer-me la foto amb el  Sí-Sí marcat, i està bé portar-la per les "fotos" fent cua en mig del ambient festiu que hi haurà).

Però tingueu clar, que a TOTS els punts de participació hi haurà butlleta oficial i els sobres on cal posar la butlleta.

No patiu, que en els punts de participació hi haurà de tot. Només cal mirar a la web on et toca anar a participar, ja que els punts no son els mateixos que estem acostumats de les eleccions.
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat ojx

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 700
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
Re:Vol que Catalunya sigui un Estat?
« Respondre #30 el: 10 de Novembre de 2014, 13:00:28 pm »

èxit sense precedents!

Ja ho tenim una mica més a prop! Seguim avançant cap a un país nou i millor!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat arturo

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1042
  • Gènere: Masculí
Re:Vol que Catalunya sigui un Estat?
« Respondre #31 el: 10 de Novembre de 2014, 15:51:09 pm »
Mol be.El movimiento se demuestra andando