Autor Tema: Notícia de la Ciutat i el Club.  (Llegit 2199 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat txisky

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2513
Notícia de la Ciutat i el Club.
« el: 11 de Novembre de 2013, 15:24:05 pm »
No sé si posar-ho aquí, però llegint aquestes coses no m'estranya que no trobem patrocinador...

"La mejora de la finca de Parc Agrari comportaría movimientos de tierras y un suculento negocio para algunas empresas. Así, el representante de los propietarios, Guillem Ustrell, aspiraba a vender los terrenos a una multinacional de ropa deportiva para que construyesen una gran superficie, y José Ríos (que en un SMS decía que Soriano “me ha sacado más de 20 millones” pero en otro momento habla de “más de 300.000 euros) aspiraba a realizar los movimientos de tierras pertinentes.

Ríos, que fue detenido el 27 de noviembre de 2012 y puesto en libertad poco después con cargos, destaca por varias llamadas a Soriano y conversaciones en tono amenazador. Está ahogado por las deudas y pretende un buen negocio para reflotar su empresa (finalmente no lo consigue). En un momento determinado, avisa al presidente del Centre d’Esports Sabadell, Joan Soteras, con retirar el patrocinio del club (120.000 euros) si no reciben nada a cambio en la ciudad, y envía el mismo SMS a Manuel Bustos, que lo recibe por sorpresa en medio de un pleno. Ríos amenaza con escampar un escándalo a nivel público en sus conversaciones con Jordi Soriano recordando que “las elecciones llegan pronto y un escándalo antes de que lleguen no sería lo mejor."

http://www.isabadell.cat/2013/11/los-mossos-relatan-varios-sobornos-a-jordi-soriano/
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:Notícia de la Ciutat i el Club.
« Respondre #1 el: 13 de Novembre de 2013, 11:24:27 am »
http://www.isabadell.cat/2013/11/los-mossos-relatan-varios-sobornos-a-jordi-soriano/
Ja ho han censurat? Me surt error a la base de dades.
Però bueno, no m'estranya. El nom de Soteras surt molts colps en el sumari del cas mercuri, afortunadament no com a implicat. No com és el cas de Jordi Soriano, del PP i que molt le anaven dorant la píldora en el passat, tant en el club com en el foro.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat txisky

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2513
Re:Notícia de la Ciutat i el Club.
« Respondre #2 el: 13 de Novembre de 2013, 12:09:57 pm »
http://www.isabadell.cat/2013/11/los-mossos-relatan-varios-sobornos-a-jordi-soriano/
Ja ho han censurat? Me surt error a la base de dades.
Però bueno, no m'estranya. El nom de Soteras surt molts colps en el sumari del cas mercuri, afortunadament no com a implicat. No com és el cas de Jordi Soriano, del PP i que molt le anaven dorant la píldora en el passat, tant en el club com en el foro.

Ja torna a sortir. Aquest matí a mí també em donava problemes de connexió.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!