Autor Tema: PUBLICITAT I SPONSORS  (Llegit 19474 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:PUBLICITAT I SPONSORS
« Respondre #40 el: 26 de Agost de 2015, 13:41:12 pm »
Per el que em comenten, son 29.000€ fixes i una petita quantitat per cada partit ofert per compensar taquillatge. Menys dona una pedra.
En els temps que ens fan viure un euro es un euro, però a vegades penso si no fos millor engegar-los a la porra (sense acritud) :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3410
  • Gènere: Masculí
Re:PUBLICITAT I SPONSORS
« Respondre #41 el: 27 de Agost de 2015, 07:24:27 am »
Company Inda, si els engeguessin a la porra serian feliços, quasi cada setmana tindriem Barça B

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:PUBLICITAT I SPONSORS
« Respondre #42 el: 27 de Agost de 2015, 14:39:33 pm »
Company Inda, si els engeguessin a la porra serian feliços, quasi cada setmana tindriem Barça B
Doncs apagant la tele solucionat  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat KILLERSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:PUBLICITAT I SPONSORS
« Respondre #43 el: 27 de Agost de 2015, 16:44:06 pm »
Company Inda, si els engeguessin a la porra serian feliços, quasi cada setmana tindriem Barça B

Totalment d'acord amb tu, company.

Si tots els equips catalans els hi diguessin a Esport3 que es poden anar a prendre per el sac i que tenen terminantment prohibit parlar de els equips en qüestió sota amenaça de denunciar a TV3.

Si no es fan ni cas, es millor tallar. Si tots els equips Catalans; CE Sabadell, Girona, Nastic, Reus, Lleida, Espanyol... Ens neguessim ha atendre a TV3 el canal Esport3 nomes parlaríen del Barça i res mes, es a dir tindria pèrdues.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:PUBLICITAT I SPONSORS
« Respondre #44 el: 27 de Agost de 2015, 16:51:39 pm »
Renunciar a 29.000€ d'ingressos és perdre competitivitat davant equips balears i valencians. A més, aquests 290.000€ (29.000 X 10) acabarien a plumífers i culers.

Realment a alguns us cega la mania als blaugranes...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7023
  • Gènere: Masculí
Re:PUBLICITAT I SPONSORS
« Respondre #45 el: 27 de Agost de 2015, 17:05:13 pm »
Bueno...  uns 45000€ de tv3, uns 135000€ del patrocinador, uns 180000€ per socis...  amb aixó casi quadrem el pressupost del planter. Ara falta cobrir la resta (personal administratiu, personal estadi, llum, viatges,...) que no es poc.

Ara bé, recordo quan fa més de 10 anys ens queixavem del pressupost de 700.000€ per que els que tenien opcions tenien pressupostos de 2.000.000€. I ara tenim un pressupost de 400.000€ i encara es dels alts.

Desconnectat MISTER10

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1248
  • Gènere: Masculí
Re:PUBLICITAT I SPONSORS
« Respondre #46 el: 27 de Agost de 2015, 20:27:25 pm »
Estamos en 2ºB y renunciar a cualquier cantidad me parece una temeridad!! Como ha dicho Inda se apaga la tele el que no quiera ver el Barça y punto, cada dia estamos con lo mismo y esta historia es la de siempre, con lo que vamos a cobrar lo que nos den como cada año y no hay mas.

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3410
  • Gènere: Masculí
Re:PUBLICITAT I SPONSORS
« Respondre #47 el: 27 de Agost de 2015, 20:37:58 pm »
Company birrero a mi no em cegan els colors blaugrana, a mi em surten grans per tot arreu, sobretot quan estavem a primera i anavem al seu camp, es que man dit de tot... I que em perdonin els companys cules del foro. I m'agradaria fer una pregunta, quans dels companys foreros eu vist jugar al Sabadell al camp del Barça a primera divisió?
« Darrera modificació: 27 de Agost de 2015, 20:42:00 pm per o rei marañon »

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7972
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:PUBLICITAT I SPONSORS
« Respondre #48 el: 27 de Agost de 2015, 23:11:39 pm »
Company birrero a mi no em cegan els colors blaugrana, a mi em surten grans per tot arreu, sobretot quan estavem a primera i anavem al seu camp, es que man dit de tot... I que em perdonin els companys cules del foro. I m'agradaria fer una pregunta, quans dels companys foreros eu vist jugar al Sabadell al camp del Barça a primera divisió?

Jo vaig estar en el Nou Camp en el partit Barça-Sabadell de la temporada 1971-1972, encara que molts detalls se´m devien escapar perquè tenia 8 anys.   Si recordo que vàrem aguantar una hora sense encaixar cap gol i allò de que comences a mirar el cronòmetre i penses que l´empat pot ser possible, però dos gols de Marcial Pina van fer que s´imposés la llògica pressupostària.

Destacar d´aquest partit la bosa sino si de pipes o de "churrucas" que ens van vendre que va resultar estar en males condicions, amb el corresponent mal
d´estòmac....en això no van ser precisament "grans", jeje....
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat KILLERSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:PUBLICITAT I SPONSORS
« Respondre #49 el: 27 de Agost de 2015, 23:14:35 pm »
Company birrero a mi no em cegan els colors blaugrana, a mi em surten grans per tot arreu, sobretot quan estavem a primera i anavem al seu camp, es que man dit de tot... I que em perdonin els companys cules del foro. I m'agradaria fer una pregunta, quans dels companys foreros eu vist jugar al Sabadell al camp del Barça a primera divisió?

No fa falta tirar de hemeroteca, des de fa quatre anys, quan jugàvem contra el Barça B, els comentaristes de Esport3 podien passar perfectament per Boixos Nois ja que NO eran res imparcials.

I quan jugàvem contra el Girona o el Llagostera, els de Esport3 anaven amb els equips Gironins... Ja sabeu, "Ells son mes catalans"...

Es mes culpable el que accepta diners perque se'n en riguin d'un mateix, que el que els paga.

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:PUBLICITAT I SPONSORS
« Respondre #50 el: 28 de Agost de 2015, 08:30:17 am »
Realment a alguns us cega la mania als blaugranes...

Correcte. S'ha de llegir cada xorrada.......
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:PUBLICITAT I SPONSORS
« Respondre #51 el: 28 de Agost de 2015, 08:33:18 am »
Company birrero a mi no em cegan els colors blaugrana, a mi em surten grans per tot arreu, sobretot quan estavem a primera i anavem al seu camp, es que man dit de tot... I que em perdonin els companys cules del foro. I m'agradaria fer una pregunta, quans dels companys foreros eu vist jugar al Sabadell al camp del Barça a primera divisió?

No crec que el birrero vagi per on vas tu, ni tampoc s'entra a valorar si es tracta millor a uns o a altres. I ja sabem que a Tv3 només interessa Barça.
El que diu ell, és que renunicar ni que sigui a "aquests 29.000 euros" és una temeritat que un club com el Sabadell ni s'ha de permetre ni es pot permetre, encara que aquesta calers vinguin d'una cadena que només faci Barça.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat gol del Sabadell

  • Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3721
  • Gènere: Masculí
Re:PUBLICITAT I SPONSORS
« Respondre #52 el: 28 de Agost de 2015, 10:27:19 am »
Es evidente que no se puede renunciar ni a 29000 euros ni a 2.900 y por lo tanto todos los clubes aceptan.

 También lo que está claro es que  para una televisión pública que no tiene problemas en coger derechos de futbol sala, fórmula 1, bàsquet,champions... (por poner algunos ejemplos de eventos que ya se ven por otras cadenas del estado, pero que aquí duplicamos), lo que se destina para el futbol de segunda B debe ser muy asumible y seguro que podría estirarse más.

Aquí se trataría de negociar de cara a un futuro todos los clubes de forma conjunta,ahora que se han quedado sin futbol de segunda A.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat elpoble90

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 659
  • Gènere: Masculí
Re:PUBLICITAT I SPONSORS
« Respondre #53 el: 11 de Maig de 2016, 23:08:44 pm »
Les empreses petites tenim possiblitats de possar publicitat a l'estadi? Si sabeu alguna cosa publiqueu, gracies. Tot sigui per ajudar al club mes que res. Honor  :scut1903  :bandera
#SomCES

#Restructuracion2BasiNO

Desconnectat raptor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 392
  • Gènere: Masculí
Re:PUBLICITAT I SPONSORS
« Respondre #54 el: 12 de Maig de 2016, 00:15:49 am »
Les empreses petites tenim possiblitats de possar publicitat a l'estadi? Si sabeu alguna cosa publiqueu, gracies. Tot sigui per ajudar al club mes que res. Honor  :scut1903  :bandera

Sí claro y bienvenida que sería tu aportación. Pásate por las oficinas de la Nova Creu Alta y así hablar con la persona encargada.

Desconnectat elpoble90

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 659
  • Gènere: Masculí
Re:PUBLICITAT I SPONSORS
« Respondre #55 el: 12 de Maig de 2016, 08:55:24 am »
Gracias raptor.
Si, pero era más al tema coste; para ver si el presupuesto voy sobrado o tengo que poner más.
Llamé ayer a la oficina, hablé con Yasleidy que es la encargada de publicidad.
Pero tengo que esperarme a la temporada que viene para saberlo.
He visto que hay pancartas publicitarias compartidas en una van 3 empresas, eso es lo que me interesa al ser pequeña empresa.
Y mas que nada es por ayudar de otra manera sino a comprar acciones como todos dentro de nada, la semana que viene creo hasta el 15 - 16 de junio.
Digo a ver si sabe alguien por aquí mas o menos.
Perdonadme por las molestias ocasionadas jejeje
#SomCES

#Restructuracion2BasiNO

Desconnectat raptor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 392
  • Gènere: Masculí
Re:PUBLICITAT I SPONSORS
« Respondre #56 el: 12 de Maig de 2016, 11:25:51 am »
Gracias raptor.
Si, pero era más al tema coste; para ver si el presupuesto voy sobrado o tengo que poner más.
Llamé ayer a la oficina, hablé con Yasleidy que es la encargada de publicidad.
Pero tengo que esperarme a la temporada que viene para saberlo.
He visto que hay pancartas publicitarias compartidas en una van 3 empresas, eso es lo que me interesa al ser pequeña empresa.
Y mas que nada es por ayudar de otra manera sino a comprar acciones como todos dentro de nada, la semana que viene creo hasta el 15 - 16 de junio.
Digo a ver si sabe alguien por aquí mas o menos.
Perdonadme por las molestias ocasionadas jejeje

Toda ayuda es poca y lo que está claro es que seremos  pocos pero hay que ver lo grandes que somos.

Cada uno aportando dentro de sus posibilidades. Sé de gente que, por desgracia, no anda boyántemente en el capítulo económico pero que estarían dispuestos a prestar su mano de obra desinteresadamente en tareas de pintura al estadio o hasta de jardinería.

Seremos pocos pero MUY GRANDES  :bandera

Desconnectat txisky

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2512
Re:PUBLICITAT I SPONSORS
« Respondre #57 el: 03 de Octubre de 2016, 13:14:10 pm »
El nostre antic spónsor (Bo Yang Investment) marxa a Lleida:

http://www.lleidaesportiu.cat/node/6312
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:PUBLICITAT I SPONSORS
« Respondre #58 el: 03 de Octubre de 2016, 16:20:34 pm »
Ahhh, pot ser allà els coneixeran més :  :wave:
FORÇA SABADELL