C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP > EX-JUGADORS ARLEQUINATS

Manu Lanzarote (11-13)

<< < (2/32) > >>

davidinius:
Senyors,ahir vaig veure el Celta-Espanyol,tenia moltes ganes de veure jugar a Lanza,pero el Sr Aguirre finalment no el va fer jugar.
Espero equivocarme pero crec q ho tindra complicat jugar,tot i que sho mereix al 100%!!
Per cert Charles ja va marcar 1 gol ,aquest jugador es bonisim.
I quan va sortir Thievy l,espanyol es va refer i va aconseguir empatar el partit.
Charles i Thievy dos jugadors q venen de 2A i segur q aquest any en sentirem a parlar, espero que Lanza tambe tingui exit!!!

Trivi VLR:
Jo ahir també vaig estar veient el partit per Lanza, i m'hi feia creus de que no hagués sortit. Els seus rivals de posició, Stuani i Pizzi, fatal. El primer ni encarava, doncs sabia que la perdria, i el segon és Messi però en dolent: xupar, xupar... i perdre-la. I a sobre a pilota aturada ahir fatal. No vaig entendre perquè no entrava Don Manuel.

El cas és que ho he comentat aquest matí amb una amistat de l'Espanyol i estava que es pujava per les parets per no haver posat a Manu a jugar... així que jo crec que sí que el veurem^^

Salut!!

mss:

Pues coniexent el carácter de Lanza, com començi a ser suplent per decret veient que la seva competencia no es millor....
encara el veurem per la NCA al desembre com a cedit  :whistle:

jaume:
Dons el Sr. Aguirre, está demanan un extrem i un devanter centre, si li porten el que demana, encara jugará menys.

Andrekinat:

--- Cita de: jaume en 21 de Agost de 2013, 11:03:14 am ---Dons el Sr. Aguirre, está demanan un extrem i un devanter centre, si li porten el que demana, encara jugará menys.

--- End quote ---

Pues una cesión en el mercado de invierno y que vuelva a ser feliz con nosotrossss

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version