Autor Tema: Interpenyes 2013  (Llegit 16920 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat DimonietSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2210
  • Gènere: Masculí
  • Dimoniet !
Interpenyes 2013
« el: 13 de Maig de 2013, 20:05:41 pm »
Bueno tant sols queden 2 mesets perque es jugui el Interpenyes com cada any i segons m'han comentat aquest any no deixaran jugar als equips que no siguin una penya oficial per tant del any passat quedarian exclosos (Socis No Penyistes - Jogar Sabadell - Periodistes - FS Ateco) , jo crec que val que sigui un InterPENYES de penyes pero aquells que no volen formar part de cap penya o no son de cap penya pero al ser socis si formen un equip haurien de jugar com cada any. Que s'en sap d'aixo?
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat BERNISABADELL

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1590
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re:Interpenyes 2013
« Respondre #1 el: 14 de Maig de 2013, 09:17:04 am »
Company disculpa el meu to, però això diria que t'ho has inventat.
Cito textualment amb negreta, la notícia que van publicar a la web dels @rlekinats.com organitzadors del torneig any rere any, sobre les inscripcions d'equips d'enguany:
"Pre-inscripció (preferència Penyes adherides a la Federació de Penyes): fins el 15 de juny
Inscripció (resta d'equips fins a un màxim de 10 equips): fins al 30 de juny

Preu: 100 euros"


Per tant entenc que donen preferència a les penyes si, però en cap moment es veta a ningú entrar a jugar. També he de dir que penyes oficials reconegudes per la federació, ara per ara n'hi ha 9 i per tant si totes decidissin jugar (que això no s'acostuma a produir) encara sobraria una becant.

Salut i intentem informar-nos degudament company.

 :ok
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:Interpenyes 2013
« Respondre #2 el: 14 de Maig de 2013, 09:25:03 am »
Res més a afegir al que ha dit BERNISABADELL. Si s'aputessin totes les penyes oficials (que no s'ha donat mai el cas) encara quedaria alguna plaça per cobrir.

PD: A vegades és millor llegir la informació que es publica a la web per un mateix que no el que comenta altre gent perquè és per o és distorsiona informació.

http://arlekinatspuntcom.blogspot.com.es/2013/05/ix-torneig-interpenyes-2013_7.html
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Dani

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 80
Re:Interpenyes 2013
« Respondre #3 el: 14 de Maig de 2013, 19:45:51 pm »
Creo que Demoniet quizás se ha equivocado en decir que no dejareis jugar a equipos que no sean peñas, pero en el fondo pienso que tiene razón. La diferencia entre no dejar jugar y que sólo haya una plaza libre para los equipos "libres" es lo mismo que nadar hasta la orilla para ahogarse a escasos metros. Desde hace varios muchos años, muchos de nosotros jugamos con equipos como los periodistas, jogar o equipo de No-socios y ahora nos vemos discriminados. Hasta ahora el único requisito era ser socio del club y ahora es tmb pertenecer a una peña. Supongo que el año que viene será conocer a los organizadores.

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5666
Re:Interpenyes 2013
« Respondre #4 el: 14 de Maig de 2013, 22:06:50 pm »
No entenc gaire perque s'ha de fer aixo aixi ara... la veritat.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Interpenyes 2013
« Respondre #5 el: 14 de Maig de 2013, 23:01:01 pm »
Bona nit!

Aprofito que ja heu obert un post per comentar que aquest any no estaré a la taula de control de l'interpenyes, ja que per motius familiars no estaré per aquelles dates a Sabadell.

Per tant us agraïria, que no m'enviessiu privats preguntant normes de la competició, número de jugadors, si han de ser socis o no, com alguns ja m'han fet i els hi he contestat.

Igualment, fins al 30 de Juny ajudaré a la meva penya a preparar l'interpenyes, organitzativament.

Desde hace varios muchos años, muchos de nosotros jugamos con equipos como los periodistas, jogar o equipo de No-socios y ahora nos vemos discriminados. Hasta ahora el único requisito era ser socio del club y ahora es tmb pertenecer a una peña. Supongo que el año que viene será conocer a los organizadores.

Realment ja fa anys que jo mateix havia demanat limitar l'Interpenyes a socis, donant preferència a Penyes o equips que l'hagin jugat anteriorment (Foreros, Jogar, No-Penyistes). Desgraciadament, per motius de quadrar pressupost, i a pesar de la meva opinió contrària, s'han convidat altres equips. Si és un, per quadrar calendaris, ho trobo lògic, però convidar a Periodistes (algun dels quals mai ha sigut soci), o directius-treballadors del club com va ser la temporada passada (i a corre-cuita els vàrem haver de substituïr per un altre equip), no és el que m'agrada. Hi han 8 penyes oficials, 7 que segurament presentaran equip + els coneguts (Foreros, Jogar, No-Penyistes), crec que quadra bastant.  :wink2:

No entenc gaire perque s'ha de fer aixo aixi ara... la veritat.

La temporada passada érem 12 equips, massa gent, cal massa controls i masses mal de caps per a gent que al fi i al cap, com és el meu cas, no cobrem ni un cèntim per a que tothom passi un dia esportiu i a sobre desprès tinguem dues setmanes posteriors amb queixes i altres parides. Abans érem 2.000 socis i 5 equips, ara amb 3.500 es disparen els equips.  :mmmm
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Dani

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 80
Re:Interpenyes 2013
« Respondre #6 el: 14 de Maig de 2013, 23:30:33 pm »
OMoltes gracies Birrero per aclarir el tema.

Tambe penso que de vegades han jugat gent que com be dius, mai han sigut socis i aixo tampoc ho veig be.

Pero heu d' entendre que la gent que sent socia i havent jugat en diferentes edicions amb equips no penyistes, tinguem el neguit de sí podrem participar.

Per ultim, una llastima que no hi siguis a la taula ja que sempre has demostrat que per sobre de tot, el teu objectiu ha sigut en totes les edicions, que predomini l' esportivitat.

Salutacions.

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5666
Re:Interpenyes 2013
« Respondre #7 el: 15 de Maig de 2013, 00:35:47 am »
Home jo crec que com a minim els equips de socis no penyistes hauriem de poder jugar ja que varem ser pioners en jugar sense cap " penya "

Gràcies per les explicacions birrero.
« Darrera modificació: 15 de Maig de 2013, 00:40:22 am per MILITU »

Desconnectat DimonietSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2210
  • Gènere: Masculí
  • Dimoniet !
Re:Interpenyes 2013
« Respondre #8 el: 16 de Maig de 2013, 19:35:10 pm »
Gracies Birrero!!!
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat germix

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 32
  • Gènere: Masculí
Re:Interpenyes 2013
« Respondre #9 el: 23 de Maig de 2013, 15:42:59 pm »
Bona nit!

Aprofito que ja heu obert un post per comentar que aquest any no estaré a la taula de control de l'interpenyes, ja que per motius familiars no estaré per aquelles dates a Sabadell.

Per tant us agraïria, que no m'enviessiu privats preguntant normes de la competició, número de jugadors, si han de ser socis o no, com alguns ja m'han fet i els hi he contestat.

Igualment, fins al 30 de Juny ajudaré a la meva penya a preparar l'interpenyes, organitzativament.

Desde hace varios muchos años, muchos de nosotros jugamos con equipos como los periodistas, jogar o equipo de No-socios y ahora nos vemos discriminados. Hasta ahora el único requisito era ser socio del club y ahora es tmb pertenecer a una peña. Supongo que el año que viene será conocer a los organizadores.

Realment ja fa anys que jo mateix havia demanat limitar l'Interpenyes a socis, donant preferència a Penyes o equips que l'hagin jugat anteriorment (Foreros, Jogar, No-Penyistes). Desgraciadament, per motius de quadrar pressupost, i a pesar de la meva opinió contrària, s'han convidat altres equips. Si és un, per quadrar calendaris, ho trobo lògic, però convidar a Periodistes (algun dels quals mai ha sigut soci), o directius-treballadors del club com va ser la temporada passada (i a corre-cuita els vàrem haver de substituïr per un altre equip), no és el que m'agrada. Hi han 8 penyes oficials, 7 que segurament presentaran equip + els coneguts (Foreros, Jogar, No-Penyistes), crec que quadra bastant.  :wink2:

No entenc gaire perque s'ha de fer aixo aixi ara... la veritat.

La temporada passada érem 12 equips, massa gent, cal massa controls i masses mal de caps per a gent que al fi i al cap, com és el meu cas, no cobrem ni un cèntim per a que tothom passi un dia esportiu i a sobre desprès tinguem dues setmanes posteriors amb queixes i altres parides. Abans érem 2.000 socis i 5 equips, ara amb 3.500 es disparen els equips.  :mmmm

una pregunta sas si aquest any estic sansionat perq l'any passat u estava i m'agradaria saber si aquest anya sa acabat  o no?

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Interpenyes 2013
« Respondre #10 el: 25 de Maig de 2013, 10:46:19 am »
una pregunta sas si aquest any estic sansionat perq l'any passat u estava i m'agradaria saber si aquest anya sa acabat  o no?

Aprofito que ja heu obert un post per comentar que aquest any no estaré a la taula de control de l'interpenyes, ja que per motius familiars no estaré per aquelles dates a Sabadell.

Per tant us agraïria, que no m'enviessiu privats preguntant normes de la competició, número de jugadors, si han de ser socis o no, com alguns ja m'han fet i els hi he contestat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Manelinho

  • Moderador
  • Secretari Tècnic
  • *********
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re:Interpenyes 2013
« Respondre #11 el: 30 de Maig de 2013, 18:09:33 pm »
Qualsevol dubte o consulta sobre el IX InterPenyes, us agrairem que ens els feu arribar a: arlekinats.com@cesabadell.org .

Compendreu que serà molt millor centralitzar-ho tot i evitar mals entesos. Gràcies!!! :reverencia2

una pregunta sas si aquest any estic sansionat perq l'any passat u estava i m'agradaria saber si aquest anya sa acabat  o no?

Aprofito que ja heu obert un post per comentar que aquest any no estaré a la taula de control de l'interpenyes, ja que per motius familiars no estaré per aquelles dates a Sabadell.

Per tant us agraïria, que no m'enviessiu privats preguntant normes de la competició, número de jugadors, si han de ser socis o no, com alguns ja m'han fet i els hi he contestat.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Manelinho

  • Moderador
  • Secretari Tècnic
  • *********
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re:Interpenyes 2013
« Respondre #12 el: 06 de Juny de 2013, 11:35:34 am »
Avui falta un mes just pel IX Torneig InterPenyes CE Sabadell.
Es disputarà el dia 6 de juliol al pavelló de Can Balsach, de 9 a 21 hores.
Fins al moment hi ha apuntats 7 equips. Encara esteu a temps per fer la vostra inscripció!!!
Feu-la enviant-nos un correu electrònic a: arlekinats.com@cesabadell.org

Us hi esperem!!!
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:Interpenyes 2013
« Respondre #13 el: 10 de Juny de 2013, 16:12:00 pm »
Recordeu que el proper dissabte 15 de juny acaba la pre-inscripció al IX Torneig InterPenyes. Les Penyes Oficiales tenen preferència fins aquesta data. Animeu-vos!!

Us podeu inscriure a arlekinats.com@cesabadell.org
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:Interpenyes 2013
« Respondre #14 el: 17 de Juny de 2013, 09:20:53 am »
Dissabte es va acabar el plaç per fer la pre-inscripció i al no haver superat les 10 peticions, tots els equips que han demanat participar al torneig ho podran fer. A dia d'avui comptem amb 9 equips. És a dir, a només 1 del tope màxim que ens vam marcar des de l'organització. Els equips participants són aquests:

@rlekinats.com
LFA
Penya Arlequinada La Plana
Penya Arlequinada Ripollet
Penya Arlequinada Los Califas
Penya Sabadell
Supporters Gol Nord
Foreros Arlequinats
Equip de Socis

Recordem que fins al proper divendres 28 de juny a les 12h del migdia està obert el termini per inscriure's el 10è i darrer equip. Animeu-vos!
« Darrera modificació: 17 de Juny de 2013, 09:59:43 am per almuniaforever »
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Khiton

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1689
  • Gènere: Masculí
Re:Interpenyes 2013
« Respondre #15 el: 17 de Juny de 2013, 10:54:01 am »
Dissabte es va acabar el plaç per fer la pre-inscripció i al no haver superat les 10 peticions, tots els equips que han demanat participar al torneig ho podran fer. A dia d'avui comptem amb 9 equips. És a dir, a només 1 del tope màxim que ens vam marcar des de l'organització. Els equips participants són aquests:

@rlekinats.com
LFA
Penya Arlequinada La Plana
Penya Arlequinada Ripollet
Penya Arlequinada Los Califas
Penya Sabadell
Supporters Gol Nord
Foreros Arlequinats
Equip de Socis

Recordem que fins al proper divendres 28 de juny a les 12h del migdia està obert el termini per inscriure's el 10è i darrer equip. Animeu-vos!

Jogar no participa aquest any? ni els periodistes??

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:Interpenyes 2013
« Respondre #16 el: 17 de Juny de 2013, 13:30:42 pm »
Dissabte es va acabar el plaç per fer la pre-inscripció i al no haver superat les 10 peticions, tots els equips que han demanat participar al torneig ho podran fer. A dia d'avui comptem amb 9 equips. És a dir, a només 1 del tope màxim que ens vam marcar des de l'organització. Els equips participants són aquests:

@rlekinats.com
LFA
Penya Arlequinada La Plana
Penya Arlequinada Ripollet
Penya Arlequinada Los Califas
Penya Sabadell
Supporters Gol Nord
Foreros Arlequinats
Equip de Socis

Recordem que fins al proper divendres 28 de juny a les 12h del migdia està obert el termini per inscriure's el 10è i darrer equip. Animeu-vos!

Jogar no participa aquest any? ni els periodistes??

Aquests són els equips que han demanat jugar. Queda una plaça lliure i hi ha temps fins al 28 de juny.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:Interpenyes 2013
« Respondre #17 el: 17 de Juny de 2013, 16:03:37 pm »
L'equip de Periodistes és el 10è i últim equip del Torneig. Així doncs, els 10 equips participants són els següents:

@rlekinats.com
LFA
Penya Arlequinada La Plana
Penya Arlequinada Ripollet
Penya Arlequinada Los Califas
Penya Sabadell
Supporters Gol Nord
Foreros Arlequinats
Equip de Socis
Periodistes

Entre avui i demà rebreu un mail amb la documentació necessària per confirma la participació al torneig. Gràcies a tots!
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat DimonietSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2210
  • Gènere: Masculí
  • Dimoniet !
Re:Interpenyes 2013
« Respondre #18 el: 17 de Juny de 2013, 20:27:22 pm »
Dissabte es va acabar el plaç per fer la pre-inscripció i al no haver superat les 10 peticions, tots els equips que han demanat participar al torneig ho podran fer. A dia d'avui comptem amb 9 equips. És a dir, a només 1 del tope màxim que ens vam marcar des de l'organització. Els equips participants són aquests:

@rlekinats.com
LFA
Penya Arlequinada La Plana
Penya Arlequinada Ripollet
Penya Arlequinada Los Califas
Penya Sabadell
Supporters Gol Nord
Foreros Arlequinats
Equip de Socis

Recordem que fins al proper divendres 28 de juny a les 12h del migdia està obert el termini per inscriure's el 10è i darrer equip. Animeu-vos!

Jogar no participa aquest any? ni els periodistes??

Si jugamos Khiton , somos Peña Arlequinada de Ripollet , nos hemos como "fusionado" ya veras que en la camiseta pondra PEÑA ARLEQUINADA DE RIPOLLET Y JOGAR SABADELL
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat Khiton

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1689
  • Gènere: Masculí
Re:Interpenyes 2013
« Respondre #19 el: 17 de Juny de 2013, 20:54:41 pm »
Dissabte es va acabar el plaç per fer la pre-inscripció i al no haver superat les 10 peticions, tots els equips que han demanat participar al torneig ho podran fer. A dia d'avui comptem amb 9 equips. És a dir, a només 1 del tope màxim que ens vam marcar des de l'organització. Els equips participants són aquests:

@rlekinats.com
LFA
Penya Arlequinada La Plana
Penya Arlequinada Ripollet
Penya Arlequinada Los Califas
Penya Sabadell
Supporters Gol Nord
Foreros Arlequinats
Equip de Socis

Recordem que fins al proper divendres 28 de juny a les 12h del migdia està obert el termini per inscriure's el 10è i darrer equip. Animeu-vos!

Jogar no participa aquest any? ni els periodistes??

Si jugamos Khiton , somos Peña Arlequinada de Ripollet , nos hemos como "fusionado" ya veras que en la camiseta pondra PEÑA ARLEQUINADA DE RIPOLLET Y JOGAR SABADELL


ok kike, mi hermano juega tb?