Autor Tema: EXPLICACION URGENTE YA!!!!!!!!  (Llegit 1339 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Victor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 440
  • Gènere: Masculí
EXPLICACION URGENTE YA!!!!!!!!
« el: 04 de Desembre de 2005, 12:29:28 pm »
Como socio del Sabadell exigo una explicacion del presidente, si del presidente, y ademas soluciones drasticas ya!!!!

P.D: no tego palabras para expresar lo que siento, solo decir que esto es lo peor de la centenaria hstoria de un tal C.E.Sabadell.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat BeTo

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4702
  • Gènere: Masculí
Re: EXPLICACION URGENTE YA!!!!!!!!
« Respondre #1 el: 04 de Desembre de 2005, 15:18:34 pm »
Solo como pregunta, se ha tenido algun tipo de charla en el vestuario con todos los jugadores, cuerpo tecnico y junta presidencial???  :(
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat La ceba mecànika

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
Re: EXPLICACION URGENTE YA!!!!!!!!
« Respondre #2 el: 04 de Desembre de 2005, 15:42:17 pm »
Si despues de las humillaciones que hemos tenido que padecer hasta ayer no se ha tenido ningun tipo de charla con la plantilla me pareceria realmente sorprendente y si ya se han mantenido viendo el nulo efecto que han tenido en los jugadores creo que ya seria hora de pasar de las palabras a los hechos.

PERE PONS CLAVERIA

  • Visitant
Re: EXPLICACION URGENTE YA!!!!!!!!
« Respondre #3 el: 05 de Desembre de 2005, 12:23:15 pm »
AMIGO, Victor, eres socio o sólo abonado?
porque si no tienes acciones o las cediste a la Fundació...mutis i a la gavia!!!!

Desconnectat Victor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 440
  • Gènere: Masculí
Re: EXPLICACION URGENTE YA!!!!!!!!
« Respondre #4 el: 05 de Desembre de 2005, 17:25:50 pm »
Socio amigo Pere, por? Con los datos que te explico debajo creo que al menos me merezco una explicacion de "mi presidente" y que intenten arreglar esto.

P.D.:(socio de 22 años, que estudia y trabaja a la vez y ademas paga dos carne de socio, el suyo y el de su novia)
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12486
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: EXPLICACION URGENTE YA!!!!!!!!
« Respondre #5 el: 05 de Desembre de 2005, 17:32:44 pm »
El problema, Victor, es que explicacions... com que només les rebran potser els accionistes.

Jo espero que la cosa millori ara a l'hivern, o podem tenir un nadal 'calentet' amb la plantilla.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Victor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 440
  • Gènere: Masculí
Re: EXPLICACION URGENTE YA!!!!!!!!
« Respondre #6 el: 05 de Desembre de 2005, 17:48:29 pm »
cuando me refiero a explicaciones, quiero decir dar la cara y no dejar pasar el problema, intentar solucionar. Como socios que somos nos merecemos algo creo yo.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12486
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: EXPLICACION URGENTE YA!!!!!!!!
« Respondre #7 el: 05 de Desembre de 2005, 17:51:22 pm »
Jo crec que més que una explicació de la junta, ens mereixem una explicació d'alguns mantes que pasturen sobre el camp quan anem a jugar fora de la NCA.

Que a un jugador se li pari el contador i torni una patada, no em sembla bé, però que altres es dediquin a que els hi paguem el viatge per passejar-se sobre la gespa de la Romareda, encara em sembla pitjor.
Aquests son els que haurien d'explicar-se.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Victor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 440
  • Gènere: Masculí
Re: EXPLICACION URGENTE YA!!!!!!!!
« Respondre #8 el: 05 de Desembre de 2005, 18:03:44 pm »
Tienes toda la razon.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat dagar

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2217
Re: EXPLICACION URGENTE YA!!!!!!!!
« Respondre #9 el: 05 de Desembre de 2005, 23:01:32 pm »
jo tinc una solucio senyor gil regaleu a cada jugador una ampolla de whisky per partit guanyat o gol marcat i no perdem cap partit del que queda de lliga,ja que tots coneixem la gran aficio que els nostres jugadors tenen per les begudes alcoholiques i despres de cada partit guanyat fora de casa al autocar de tornada organitzeu una barra lliure i partides de poker,amb aixo fariem el play off segur

Desconnectat RRACO

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 665
Re: EXPLICACION URGENTE YA!!!!!!!!
« Respondre #10 el: 07 de Desembre de 2005, 17:49:53 pm »
Yo les expondria a la plantilla k como no arreglen inmediatamente nuestra situacion, estas navidades n cobraranni un Euro :ko >:(