Autor Tema: Suplantacio d´identitat  (Llegit 1746 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Suplantacio d´identitat
« el: 14 de Gener de 2013, 08:37:53 am »
Companys del foro ahir vaig rebre un misatge privat d´un amic del foro responent a un misatge suposadament enviat per mi, un misatge fora de to i en plan de burla.
Per sort i gracies a la amistat que tenim aquest usuari em va contestar amigablement, pero jo no sabia de que anava el tema.
Despres de fer unes trucades i parlar el tema hem descobert que algu va entrar al meu compte i va suplantar la meva identitat per enviar, com a minim, 1 missatge privat a aquest usuari i despres va esborrar el missatge enviat de la bandeja de sortida per esborrar la proba, pero el company que va rebre el missatge el va grabar i tenim la prova de la suplantacio.
Aquest missatge l´escric per avisar als administradors del que ha pasat, i per avisar a qualsevol altre usuari del foro que hagi rebut algun misatge privat meu faltant al respecte.
Cambiare la contrasenya d´entrada al foro per que no torni a pasar pero em sembla de molt mal gust i d´una estupidessa grandiosa entrar al compte d´un usuarii per enviar privats a altres companys faltant-li al respecte.
Espero que no torni a pasar.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat X-Men Aigua

  • Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 265
Re:Suplantacio d´identitat
« Respondre #1 el: 14 de Gener de 2013, 09:32:44 am »
Apreciat company forero:

Estem avisats per part de l'altre usuari, de part teva i d'un amic comú que ens ha comunicat el tema. Ja hem trobat la errada que va permetre que un pressumpta usuari trobés el teu compte obert i hem arreglat el tema.

Gràcies per avisar i per la vostre col-laboració. Estarem atents a que no es torni a produir.

Salutacions des de l'administració i disculpeu, tu i l'altre usuari les molèsties.
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!