SABADELL > SABADELL, ESPORTS i CIUTAT

Operacio ANTI-CORRUPCIO A SABADELL

<< < (3/5) > >>

Inda:
Per el que jo se el Bustos està implicat per ser l'alcalde no per haver fet res, l'alcalde es el responsable del que facin els seus regidors y carrecs, ho anirém veient :mmmm

Trivi VLR:
Ara mateix som portada a público.es  :mml:

Hombre Inda, sí, pero si es cierto lo de 120k y el 3%, no me creo que el sr. Alcalde no lo sepa...

!Salud!

Inda:

--- Cita de: Trivi VLR en 28 de Novembre de 2012, 00:38:04 am ---Ara mateix som portada a público.es  :mml:

Hombre Inda, sí, pero si es cierto lo de 120k y el 3%, no me creo que el sr. Alcalde no lo sepa...

!Salud!

--- End quote ---

Jo no m'ho crec ni ho deixo de creure, quant el jutge digui el que llavors ho sabrem segur  :mmmm

BLANC-I-BLAU:

--- Cita de: Inda en 28 de Novembre de 2012, 19:46:20 pm ---
--- Cita de: Trivi VLR en 28 de Novembre de 2012, 00:38:04 am ---Ara mateix som portada a público.es  :mml:

!Salud!

--- End quote ---

Jo no m'ho crec ni ho deixo de creure, quant el jutge digui el que llavors ho sabrem segur  :mmmm

--- End quote ---

Coincideixo amb Inda, la presunció d´innocència sempre existeix i no s´ha de jutjar ni per simpaties o antipaties ni per titulars periodístics....I personalment l´alcalde em va semblar sincer, al marge de que moltes vegades la persona que firma en una administració, empresa, etc., és precisament la que no coneix el "percal"....

Cal no oblidar tampoc el component polític que pot tindre també aquesta operació.....que denuncii un partit en concret...que es faci públic immediatament després de l´eleccions.... Crec que ens podem emportar alguna sorpresa inesperada....

jarisacat:
Si es confirma, molt malament per l'alcalde, però que quedi clar que pràcticament enlloc hi ha un pam de net.

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version