Autor Tema: 24 novembre (VI Caminada Arlekinada + pícnic !!!!)  (Llegit 984 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
24 novembre (VI Caminada Arlekinada + pícnic !!!!)
« el: 19 de Novembre de 2012, 23:46:41 pm »
Companys arlekinats, només informar.vos que via FACEBOOK s'ha montat la VI caminada arlekinada pels rodals de la ciutat.

La caminada serà aquest proper dissabte a les 9 H del matí. Sortirem de la Fira de Sabadell (Costat Club Natació), baixem per Sol i Padrís, Les Termes, Ronda Santa Maria, baixem pel tanatori de Barberà, i al final de la baixada, hi ha taules, i allà farem una miqueta d'esmorzar-pica pica.... seguirem la ruta a Ca Llobeteres (Caño Goteras), tornarem pel riu i acabarem a la fira (calculem sobre les 12-12:30 h).

Tot sigui per a fer una mica de gresca en la matinal prèvia al partit contra el Mirandés.

Cal dir que us podeu apuntar tots a la caminada de forma TOTALMENT GRATUITA, la única cosa que cal dur és ganes de disfrutar i un entrepanet + bota de vi i/o resfresc com fan alguns assistents xDD

A veure si us animeu a venir, que la cosa està començant a tenir èxit, en les primeres erem 7-8 persones, posteriorment vam passar a ser uns 10-11 i si no recordo malament en la última (la qual no vaig poder assistir) ja van anar.hi com 15-16 persones. Vaja que la cosa va en sério.

Més informació a:  http://www.facebook.com/messages/conversation-id.251503264972938#!/events/434768956570246/447507795296362/?notif_t=event_mall_reply





Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:24 novembre (VI Caminada Arlekinada + pícnic !!!!)
« Respondre #1 el: 24 de Novembre de 2012, 15:49:24 pm »
grandíssima caminada arlekinada aquest matí. finalment em sigut 17 assistents , superant les expectatives i siguent bastants més q en anteriors edicions.

Ruta inicial urbana amb paradeta a l'àrea de pícnic de Barberà on em fet un espectacular pica pica a base de fuet, formatge, pastís de formatge, vi, entrepans, cafè i d'altres coses i posteriorment tornada pel camí del Riu Ripoll fins a la Torre de l'aigua.

Posteriorment un vermutillo al Bar Vilarrubias , i moment de despedida ( la meitat de la plantilla a aprofitat per montar un bon dinar en el mateix Villarrubias), els altres em optat per anar a descansar a casa ja que s'espera una llarga tarda/nit.


AL GENER TORNEM AMB MÉS CAMINADES  I DE MÉS QUALITAT !!