Autor Tema: fifa 13  (Llegit 4540 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
fifa 13
« el: 26 de Setembre de 2012, 13:57:13 pm »
quien se lo comprara sale mañana dia 27/09 el segundo año consecutivo que sale nuestro sabadell, yo estoy deseando que llege mañana ya  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat DimonietSBD

  • Moderador
  • Entrenador
  • *********
  • Missatges: 2210
  • Gènere: Masculí
  • Dimoniet !
Re:fifa 13
« Respondre #1 el: 26 de Setembre de 2012, 14:50:09 pm »
Esta desde ayer en el Game Shop del Paddock a 65,99 €
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re:fifa 13
« Respondre #2 el: 26 de Setembre de 2012, 14:54:37 pm »
Esta desde ayer en el Game Shop del Paddock a 65,99 €

a no lo sabia lo mismo me paso esta tarde merci por decirlo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Dante SBD

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 561
  • Gènere: Masculí
Re:fifa 13
« Respondre #3 el: 26 de Setembre de 2012, 17:57:22 pm »
toni desde ayer lo venden en muchos sitios...por cierto en carrefour esta a 59,90 y en pixel point,tienda de pakis en el mismo baricentro a 57..y tambien dicen que hay una oferta a 79,90 en carrefour del fifa 13+un dualshock oficial sony

ahora me entero que hay un gameshop en el paddock  :grogi :grogi

yo tengo el 12 en ps3 y acabo de bajar el de PC para provarlo..esperando la medicina para darle brillo con nuestro CES  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:fifa 13
« Respondre #4 el: 27 de Setembre de 2012, 14:50:26 pm »
des del dimarts 25 que el tinc, al guardar-lo al Game Shop i ser soci d'allà, fan descompte i et donen una bossa d'esport, però crec que la promoció ja s'ha acabat.
el joc doncs molt guapo com sempre, hem millorat amb les mitjes dels jugadors (no els mitjons, sinó els nº) xD

mola lo de les rodes de premsa, de moment només he fet 4 partits, ja que no és que em sobri gaire temps lliure, però 3 victòries i un empat a camp de l'elx...

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:fifa 13
« Respondre #5 el: 27 de Setembre de 2012, 14:51:31 pm »
x cert, se m'oblidava...en el post de fifa12 vaig preguntar si pensàveu que al O. Ramirez el posarien de lateral o d'extrem, ja que bona part de la temporada passada va jugar d'extrem...doncs finalment al fifa13 l'han posat de lateral

Desconnectat _MJ_

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1964
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:fifa 13
« Respondre #6 el: 27 de Setembre de 2012, 15:36:47 pm »
des del dimarts 25 que el tinc, al guardar-lo al Game Shop i ser soci d'allà, fan descompte i et donen una bossa d'esport, però crec que la promoció ja s'ha acabat.
el joc doncs molt guapo com sempre, hem millorat amb les mitjes dels jugadors (no els mitjons, sinó els nº) xD

mola lo de les rodes de premsa, de moment només he fet 4 partits, ja que no és que em sobri gaire temps lliure, però 3 victòries i un empat a camp de l'elx...

Pots adjuntar una foto o posar les puntuacions de cada jugador del Sabadell ?
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re:fifa 13
« Respondre #7 el: 27 de Setembre de 2012, 20:12:48 pm »
al final me lo e comprao esta mañana en la tienda de el moro (pixel point) de el baricentro  a 57 euros, en media mark hacen eso del cambiazo entregando en fifa 12 te sale por 49,90 pero yo no me quiero desprender del fifa 12 y menos para ahorrarme solo 7 euros  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat _MJ_

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1964
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:fifa 13
« Respondre #8 el: 28 de Setembre de 2012, 15:57:07 pm »
Em contesto a mi mateix, acabo d'adquerir el FifA 13 al game-stop per 70 euros.

He estat comparant amb els alters equips de la Liga adelante  i si sigués per puntuació mitjana dels jugadors estariem entre els 10 primers. Només superats per els 3 que han baixat de primera i algun que altre equip fort de segona.
L'alineació que ens posen es un 4-2-3-1 format per: Nauzet, Toni Lao, Tortolero, A. Paz, O.Ramirez, Llorente, Hector Simón, Collantes, Lanza, Uli Dávila i Aníbal .
Tots els jugadors de la plantilla estan entre els 60 i 70 de mitja, excepte un tal Manu que deu ser el porter del filial .
El jugador amb més puntuació mitjana del equip es Lanza amb 68 al igual que Hector Simón..Jajajaja.
La resta, destacar que Abraham Paz té molta més mitjana que Tortolero, Nauzet també el fan un pel millor que De Navas, i que la delantera és de les millors de la Liga Adelante.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re:fifa 13
« Respondre #9 el: 18 de Novembre de 2012, 23:23:04 pm »
toni desde ayer lo venden en muchos sitios...por cierto en carrefour esta a 59,90 y en pixel point,tienda de pakis en el mismo baricentro a 57..y tambien dicen que hay una oferta a 79,90 en carrefour del fifa 13+un dualshock oficial sony

ahora me entero que hay un gameshop en el paddock  :grogi :grogi

yo tengo el 12 en ps3 y acabo de bajar el de PC para provarlo..esperando la medicina para darle brillo con nuestro CES  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Alguien sabe si en el Baricentro sigue a 57 euros? y como se llama la tienda exactamente... gracias!!!
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re:fifa 13
« Respondre #10 el: 27 de Novembre de 2012, 15:59:44 pm »
toni desde ayer lo venden en muchos sitios...por cierto en carrefour esta a 59,90 y en pixel point,tienda de pakis en el mismo baricentro a 57..y tambien dicen que hay una oferta a 79,90 en carrefour del fifa 13+un dualshock oficial sony

ahora me entero que hay un gameshop en el paddock  :grogi :grogi

yo tengo el 12 en ps3 y acabo de bajar el de PC para provarlo..esperando la medicina para darle brillo con nuestro CES  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Alguien sabe si en el Baricentro sigue a 57 euros? y como se llama la tienda exactamente... gracias!!!

la tienda se llama pixel point, desconozco si aun estan a ese precio diria que si  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:fifa 13
« Respondre #11 el: 27 de Novembre de 2012, 16:33:33 pm »
aquest any m'ha agafat fort, i ja vaig x la temporada 2017/2018....jajaja

Desconnectat colecciono_bufandas

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 46
  • Gènere: Masculí
Re:fifa 13
« Respondre #12 el: 12 de Abril de 2013, 23:05:38 pm »
yo me lo compre y me aburri de el, igual lo vendo