Autor Tema: GIRONA !  (Llegit 11948 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:GIRONA !
« Respondre #20 el: 13 de Agost de 2012, 15:42:23 pm »
15 euros tampoco es ninguna barbaridad, de todos modos, me han dicho que la web del Sabadell esta tarde publicaran una noticia sobre el desplazamiento, con precios y donde la podemos comprar.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Krasty

  • Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Gènere: Masculí
  • Arlekinados Malvados!!
Re:GIRONA !
« Respondre #21 el: 13 de Agost de 2012, 20:00:21 pm »
15 euros tampoco es ninguna barbaridad, de todos modos, me han dicho que la web del Sabadell esta tarde publicaran una noticia sobre el desplazamiento, con precios y donde la podemos comprar.

Aquí está el comunicado. 15 € zona visitante y el autocar 10 € para peñista y 12€ para los no peñistas. Las entradas se pueden comprar en estadio desde mañana hasta el viernes a las 14h.

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=2909
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5684
Re:GIRONA !
« Respondre #22 el: 14 de Agost de 2012, 10:16:26 am »
Al gol 10 €??? Bé, doncs ja sé on seré jo.


No entenc que al gol costi 10 euros i llavors a la zona visitant 15... doncs anem tots al gol i ja està.

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:GIRONA !
« Respondre #23 el: 14 de Agost de 2012, 11:19:44 am »
Al gol 10 €??? Bé, doncs ja sé on seré jo.


No entenc que al gol costi 10 euros i llavors a la zona visitant 15... doncs anem tots al gol i ja està.

Doncs perquè han arribat a un acord les 2 directives per posar-les a 15 en els 2 partits, les entrades de gol a la Nova Creu Alta valen 20 euros, a Girona 10, doncs un terme mitg. 15 per tots.

Si voleu comprar les de 10 i està amb els gironins .. jo paso i compraré la de 15 xD De fet, hauràs d'anar vestit sense res del Sabadell per poder comprar una de 10.
« Darrera modificació: 14 de Agost de 2012, 11:23:21 am per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:GIRONA !
« Respondre #24 el: 14 de Agost de 2012, 11:23:21 am »
Al gol 10 €??? Bé, doncs ja sé on seré jo.


No entenc que al gol costi 10 euros i llavors a la zona visitant 15... doncs anem tots al gol i ja està.

Doncs perquè han arribat a un acord les 2 directives per posar-les a 15 en els 2 partits, les entrades de gol a la Nova Creu Alta valen 20 euros, a Girona 10, doncs un terme mitg. 15 per tots.

Si voleu comprar les de 10 i està amb els gironins .. jo paso i compraré la de 15 xD

Ja que esteu, compreu les del Gol on estiguem nosaltres!!
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:GIRONA !
« Respondre #25 el: 14 de Agost de 2012, 11:26:08 am »
Entenc que no volgueu pagar 5 euros més, però no enteneu que si aneu amb coses del Sabadell no us deixaran? les 2 directives han arribat a un acord per alguna cosa, no perquè ens el passem pel forro xD

No tinc ganes d'amagar-me la samarreta arlequinada, comprar la de gol, treure'm la samarreta, que em vegin, canviar-me de lloc, tant rollo per 5 euros? paso !

Però bueno, que cadascú faci el que volgui, jo aquesta tarda aniré a comprar les entrades a la NCA  :bandera
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5684
Re:GIRONA !
« Respondre #26 el: 14 de Agost de 2012, 11:27:11 am »
Doncs jo comprare de 10 i penso que si tots fessim el mateix no tindrien mes ous que posar-nos igualment a la zona visitant. N'estic segur.

Esque es absurd, pagar 15 euros quan per 10 euros pots entrar. Sembla que s'en fotin de nosaltres.


Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5684
Re:GIRONA !
« Respondre #27 el: 14 de Agost de 2012, 11:28:10 am »
Entenc que no volgueu pagar 5 euros més, però no enteneu que si aneu amb coses del Sabadell no us deixaran? les 2 directives han arribat a un acord per alguna cosa, no perquè ens el passem pel forro xD

No tinc ganes d'amagar-me la samarreta arlequinada, comprar la de gol, treure'm la samarreta, que em vegin, canviar-me de lloc, tant rollo per 5 euros? paso !

Però bueno, que cadascú faci el que volgui, jo aquesta tarda aniré a comprar les entrades a la NCA  :bandera

Home, esque amb aquests 5 euros per cap es pot fins i tot anar al mc donals a menjar, els que no tenim l'economia gaire ben parada...  ;D


De totes formes aixo que no ens deixaran no ho poden fer, per llei m'han de deixar comprar l'entrada on vulgui, sigui de l'equip que sigui.
« Darrera modificació: 14 de Agost de 2012, 11:33:01 am per MILITU »

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:GIRONA !
« Respondre #28 el: 14 de Agost de 2012, 11:33:56 am »
Si si, cadascú té la economia com la té, jo tampoc soc ric , però ja que no marxo de vacances i estic tot l'any treballant no em treuen de pobre 5 euros xD

Però el què et vull dir és que no és cap robo del Girona, ja que si el acord hagués estat a 10 euros, en el partit de tornada el Sabadell perdería 10 euros per cada entrada, ja que aquí val 20, i d'aquesta forma cada club perd 5 euros per entrada, ja que la zona visitant està en un corner que forma part del lateral, i el lateral val 20 euros a Montilivi.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5684
Re:GIRONA !
« Respondre #29 el: 14 de Agost de 2012, 11:36:46 am »
Si si, cadascú té la economia com la té, jo tampoc soc ric , però ja que no marxo de vacances i estic tot l'any treballant no em treuen de pobre 5 euros xD

Però el què et vull dir és que no és cap robo del Girona, ja que si el acord hagués estat a 10 euros, en el partit de tornada el Sabadell perdería 10 euros per cada entrada, ja que aquí val 20, i d'aquesta forma cada club perd 5 euros per entrada, ja que la zona visitant està en un corner que forma part del lateral, i el lateral val 20 euros a Montilivi.

No, els que perdem som nosaltres, perque d'ells en venen 30 o 40 i nosaltres serem 300 com a minim.


Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:GIRONA !
« Respondre #30 el: 14 de Agost de 2012, 11:41:41 am »
En això tens tota la raó, però això ja es un altre tema jaja!

i d'això que dius " De totes formes aixo que no ens deixaran no ho poden fer, per llei m'han de deixar comprar l'entrada on vulgui, sigui de l'equip que sigui." és un tema de seguretat, et diran que si vols estar al gol que vagis vestit de carrer , peró bueno, que tot és provar-ho.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5684
Re:GIRONA !
« Respondre #31 el: 14 de Agost de 2012, 11:47:58 am »
En això tens tota la raó, però això ja es un altre tema jaja!

i d'això que dius " De totes formes aixo que no ens deixaran no ho poden fer, per llei m'han de deixar comprar l'entrada on vulgui, sigui de l'equip que sigui." és un tema de seguretat, et diran que si vols estar al gol que vagis vestit de carrer , peró bueno, que tot és provar-ho.

Doncs aqui quan venen els equips contraris molts es foten a on els hi rota  ;D ;D ;D.

Jo esque veig tan absurd no poder seure on vols per temes de seguretat, amb els problemes que hi han en aquest pais ja em semblaría prou trist que algú em vingues a fotrem perque soc del sabadell pero ja sabem que hi ha gent per tot... :no:

De totes formes es el que dic, em sembla injust que qualsevol persona que no sigui ni tant sols de qualsevol equip pugui pagar 10 i nosaltrees per ser del sabadell haguem de pagar mes que ningú, encara que sigui al lateral ( que per veure un partit al lateral en un corner prefereixo anar al gol, la veritat... )

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:GIRONA !
« Respondre #32 el: 14 de Agost de 2012, 11:53:14 am »
 :scut :bandera

Be, doncs ja tinc l'entrada de VISITANT a 15€ el dissapte a fer barrila a Montilivi  :happy2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:GIRONA !
« Respondre #33 el: 14 de Agost de 2012, 16:27:04 pm »
Ah, recordeu que els que compreu entrada de Gol heu de triar el GOL NORD, al costat de la grada visitant.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat DimonietSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2214
  • Gènere: Masculí
  • Dimoniet !
Re:GIRONA !
« Respondre #34 el: 14 de Agost de 2012, 16:35:52 pm »
Si si, cadascú té la economia com la té, jo tampoc soc ric , però ja que no marxo de vacances i estic tot l'any treballant no em treuen de pobre 5 euros xD

Però el què et vull dir és que no és cap robo del Girona, ja que si el acord hagués estat a 10 euros, en el partit de tornada el Sabadell perdería 10 euros per cada entrada, ja que aquí val 20, i d'aquesta forma cada club perd 5 euros per entrada, ja que la zona visitant està en un corner que forma part del lateral, i el lateral val 20 euros a Montilivi.

No, els que perdem som nosaltres, perque d'ells en venen 30 o 40 i nosaltres serem 300 com a minim.

EXACTE ! TOTA LA RAO!

A comprar la entrada de 10 i despres que ens coloquin a la zona visitant:D
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat _MJ_

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1964
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:GIRONA !
« Respondre #35 el: 14 de Agost de 2012, 17:18:15 pm »
Si si, cadascú té la economia com la té, jo tampoc soc ric , però ja que no marxo de vacances i estic tot l'any treballant no em treuen de pobre 5 euros xD

Però el què et vull dir és que no és cap robo del Girona, ja que si el acord hagués estat a 10 euros, en el partit de tornada el Sabadell perdería 10 euros per cada entrada, ja que aquí val 20, i d'aquesta forma cada club perd 5 euros per entrada, ja que la zona visitant està en un corner que forma part del lateral, i el lateral val 20 euros a Montilivi.

No, els que perdem som nosaltres, perque d'ells en venen 30 o 40 i nosaltres serem 300 com a minim.

Voleu dir que tanta gent? En ple Agost ... no sé no sé . L'any passat quants hi van anar ?
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:GIRONA !
« Respondre #36 el: 14 de Agost de 2012, 17:25:58 pm »
Si si, cadascú té la economia com la té, jo tampoc soc ric , però ja que no marxo de vacances i estic tot l'any treballant no em treuen de pobre 5 euros xD

Però el què et vull dir és que no és cap robo del Girona, ja que si el acord hagués estat a 10 euros, en el partit de tornada el Sabadell perdería 10 euros per cada entrada, ja que aquí val 20, i d'aquesta forma cada club perd 5 euros per entrada, ja que la zona visitant està en un corner que forma part del lateral, i el lateral val 20 euros a Montilivi.

No, els que perdem som nosaltres, perque d'ells en venen 30 o 40 i nosaltres serem 300 com a minim.

Voleu dir que tanta gent? En ple Agost ... no sé no sé . L'any passat quants hi van anar ?

L'any passat no hi vaig anar-hi i aquest tinc pensat de ser-hi les vacances m'ho permeten :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat dani_CES

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2130
  • Gènere: Masculí
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
Re:GIRONA !
« Respondre #37 el: 14 de Agost de 2012, 17:37:29 pm »
En el autocar que organiza la Federació de Penyes y Bardet ya hay 14 personas apuntadas. A ver si la gente se anima! El año pasado creo que eramos unos 100-150 en Montilivi, el sábado estoy seguro superamos los 200. Nosotros seremos, al menos, un coche. TODOS A GIRONA! :bandera :scut :bandera
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat SergioAC

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1038
Re:GIRONA !
« Respondre #38 el: 14 de Agost de 2012, 18:07:11 pm »
Deberíamos acercarnos a los 300.  :beer2


Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5684
Re:GIRONA !
« Respondre #39 el: 14 de Agost de 2012, 18:53:47 pm »
Si que hi serem 300 si, ho crec.

Jo aniré a passar el dia a la platja i desprès cap allà. i tots els qeu esteu a la costa brava, no deixeu pasar l'oportunitat  ;D